IFA 2015: Interjú a Sony egyik termékmarketinges menedzserével

Hirdetés

Bár a korábbi években nem mindig sikerültek különösebben jól a Sony munkatársaival folytatott interjúink, idén töretlen lelkesedéssel állítottunk kameránk elé Diana Hernandezt, aki a vállalat Product Marketing Programme Managere. Sajnos a marketing nem az a szó, amit az interjúalanyainknál különösebben kedvelünk, szerencsére ezúttal nem kaptunk olyan szintű mellébeszélést, mint amire korábban már volt szerencsénk ráfutni, de sajnos azt sem tudtuk meg, hogy a vállalat szerint pontosan mire is elég 2 GB RAM egy csúcskategóriás okostelefonban.

Az IFA 2015-re való kijutásunkat az Alcatel One Touch támogatta.

  • Kapcsolódó cégek:
  • Sony

Azóta történt

  • Sony h.ear on (MDR-100AAP) teszt

    Kimondottan stílusos fejhallgatót próbáltunk ki a japán gyártótól: eleinte szkeptikusak voltunk, de árkategóriájában még a hangminőségével is versenyképes hangkeltőről beszélünk.

Előzmények

Hirdetés