Hatalmas veszteséggel zárt a Sprint

A Palm Pré a kisebb-nagyobb konstrukciós hibái ellenére is egészen népszerű az Egyesült Államokban, ugyanakkor közel sem akkora siker, mint például az AT&T számára az Apple iPhone. A harmadik legnagyobb amerikai szolgáltató, a Sprint kínálatában elérhető Pré ugyan lassította szolgáltató visszaesését, de úgy tűnik, hogy megállítani nem képes azt. A Sprint egyetlen negyedév alatt 257.000 ügyfelet veszített, miközben az üzemi vesztesége 384 millió dollárra emelkedett. Az eredményekből is jól látható, hogy egy-egy népszerű készülék kizárólagos forgalmazási joga igen komoly változásokat okozhat piaci részesedés terén, hiszen a vásárlók adott esetben csak szolgáltatóváltással juthatnak hozzá a kívánt modellhez. A Palm Pré után hamarosan megjelenő EOS kizárólag az AT&T ügyfelei számára lesz elérhető, vagyis ezzel a Sprint kezéből az utolsó aduász is kuhallhat.

Azóta történt

Előzmények

Hirdetés