Magyar idő szerint vasárnapra hétfőre virradó éjszaka került megrendezésre az NFL amerikai futball bajnokság döntője, a Superbowlt óriási érdeklődés övezi, tavaly világszerte 110 millióan nézték a finálét. Ennek megfelelően a szünetekben vetített reklámok óriási marketingértékkel rendelkeznek, a felvételek rengeteg emberhez eljutnak, így a cégek marketingrészlete minden évben valami óriásit akar villantani. Nem kivétel ez alól a Samsung sem, a tavalyi másfél perces blokk után idén már két perces megjelenést vásárolt a gyártó, mely önmagában is elképesztő összeget jelent, egy 30 másodperces felvétel költsége 4 millió dollár. A főszerepben Seth Rogen, Paul Rudd és Bob Odenkirk, plusz természetesen néhány Galaxy Note II. A két perces reklám előtt egy rövidebb előzetest, majd egy kibővített verziót is kiadtak, érdemes mindhármat megvizsgálni.
Galaxy blog: Reklámfilmek a Superbowl alatt

A Samsung egy kétperces reklámmal jelentkezett a Superbowl egyik szünetében.
Előzmények
-
Samsung Galaxy Note II - kifinomult óriás
Ha valaki azt hitte, hogy a Galaxy S III nagy, akkor most le fog esni az álla. A Note 2 ugyanis óriási, ugyanakkor finom szolgáltatásokkal rendelkezik.
-
Samsung Galaxy S III - csúcstámadás
Régóta várta a szakma a Samsung aktuális csúcsgépét. Túl régóta, ezért aztán nem is tud minden várakozásnak megfelelni.

Aktív témák
- bambano: Bambanő háza tája
- World of Tanks - MMO
- Milyen videókártyát?
- Milyen légkondit a lakásba?
- Star Trek
- Megemeli a GPU-k árát az NVIDIA?
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- SD memóriakártyák (SD, SDHC, SDXC, micro SD)
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Sorozatok
- További aktív témák...