Galaxy blog: Reklámfilmek a Superbowl alatt

Magyar idő szerint vasárnapra hétfőre virradó éjszaka került megrendezésre az NFL amerikai futball bajnokság döntője, a Superbowlt óriási érdeklődés övezi, tavaly világszerte 110 millióan nézték a finálét. Ennek megfelelően a szünetekben vetített reklámok óriási marketingértékkel rendelkeznek, a felvételek rengeteg emberhez eljutnak, így a cégek marketingrészlete minden évben valami óriásit akar villantani. Nem kivétel ez alól a Samsung sem, a tavalyi másfél perces blokk után idén már két perces megjelenést vásárolt a gyártó, mely önmagában is elképesztő összeget jelent, egy 30 másodperces felvétel költsége 4 millió dollár. A főszerepben Seth Rogen, Paul Rudd és Bob Odenkirk, plusz természetesen néhány Galaxy Note II. A két perces reklám előtt egy rövidebb előzetest, majd egy kibővített verziót is kiadtak, érdemes mindhármat megvizsgálni.

Előzmények