Esztétikai központot nyitott a Huawei

A Huawei egy globális kutatási központot nyitott Párizsban, melynek célja innovációs sikereket elérni esztétika és dizájn terén. A befektetés nem kevesebb mint 600 millió dollárt jelent a következő öt évet figyelembe véve.

A párizsi központ kreatív ötletekkel igyekszik színesíteni a Huawei termékeket, hogy minél esztétikusabb és dizájnosabbak legyenek. A központ egyébként már korábban megkezdte elméleti működését, hiszen a Mobile World Congressen bemutatott TalkBand B2 fejlesztésében is jelentős szerepet vállalt. A Huawei vezérigazgatója, Ken Hu elmondásai alapján Párizs megtestesíti a divatot és a művészetet, így ez az egyik legjobb környezet arra, hogy a különböző modellekre hatást gyakorolhassanak. A központban tízféle kategória szerint fejlesztik majd a formatervet, méghozzá a luxuskivitelek, a divat, az autóipar, a 3D és a digitális stratégiákkal foglalkozó szakemberek  segítségével. Mathieu Lehanneur dizájner szerint egy fordulóponthoz érkeztünk, hiszen a technológia nem körülöttünk, hanem velünk, hordozható eszközök esetén pedig rajtunk van. Az információs kommunikáció és technológia terén a Huawei már 2003 óta együttműködik a francia állammal, az új központnak köszönhetően pedig a legnagyobb kínai befektetőcég lesz az országban.

Előzmények

Hirdetés