Elnézést kér a OnePlus

A gyártó fórumain és a Redditen számos felhasználó jelezte, hogy a oneplus.net oldalon végrehajtott kártyás vásárlást követően visszaélésekre lett figyelmes. A OnePlus online áruházában van lehetőség PayPalon keresztül is rendezni a számlát, ennek ellenére sokan a bankkártyás fizetést választják, ami elvileg ugyanolyan biztonságos. Kivéve, amikor hiba csúszik a rendszerbe. A OnePlus természetesen ilyen tranzakciókra szakosodott szolgáltatón keresztül bonyolította a műveleteket, és azonnal vizsgálatot indított a helyzet tisztázásának érdekében.

Január 19-i közleményük alapján a OnePlus rendszerét érte támadás, amelynek következtében nagyjából 40 ezer felhasználó bankkártyaadatai, mint kártyaszám, a lejárat dátuma és a biztonsági kód (CVC/CVV), kerültek illetéktelen kezekbe. A bankkártyás fizetés lehetőségét természetesen azonnal megszüntették az oldalon, javasolják, hogy a potenciális érintettek rendszeresen ellenőrizzék a kártyatranzakciókat és bármilyen gyanús pénzmozgás vagy kísérlet esetén lépjenek kapcsolatba a bankkal. Ez vonatkozik mindazokra, akik 2017 november közepe és 2018 január 11. között bankkártyával vásároltak a OnePlus webshopjában. A gyártó kifejezte legmélyebb sajnálatát az incidens miatt, bármilyen probléma esetén a support@oneplus.net e-mail címre várják az észrevételeket.

Azóta történt

Előzmények

  • Visszaélések a OnePlus webshopjában?

    A napokban többen is arra lettek figyelmesek, hogy a webshopban történő vásárlást követően illetéktelenek tranzakciókat végeztek bankkártyájukkal.

  • Érdekes adatokat gyűjtöget a OnePlus

    Kifejezetten érzékeny és igen konkrét adatokat közvetít a háttérben a OnePlus készülékek rendszere a gyártó egyik szerverére.

  • OnePlus 5 - mindenki nyugodjon le!

    A Never Settle szlogen Settle Down Please-re változott: az iPhone-t imitáló forma és a dupla hátlapi kamera a kevés változás közül kettő. Jó alapokra ugyanakkor most is erős várat sikerült építeni.

Hirdetés