Alig 4 hónappal az OpenGL 4.0 bemutatása után leleplezésre került a szabvány DirectX 11 kompatibilitással kecsegtető 4.1-es változata is, mely a mobilos és internetes 3D megoldások közötti átjárást is egyszerűbbé teszi. Az Adobe Flash 10-hez hasonlóan az új OpenGL szabvány is a különféle platformok teljes kompatibilitását tűzte ki célul, vagyis a hagyományos számítógépek számára készített 3D alkalmazások átalakítás nélkül futtathatóak lesznek OpenGL ES kompatibilis mobiltelefonokon, és WebGL kompatibilis böngészőkben egyaránt. A számos különböző operációs rendszer és hardveres platform közötti kényelmes átjárást biztosító OpenGL 4.1 segítségével a játékfejlesztők könnyebben készíthetnek majd mobiltelefonos átiratokat az asztali számítógéphez vagy épp játékkonzolhoz szánt alkalmazásaikból, de persze mobilok esetén nem árt majd figyelembe venni a célhardver számítási teljesítményét is.
Elkészült az OpenGL 4.1
Hirdetés

Középkategóriás vagy prémium telefon? Nézd meg, melyik éri meg jobban 2025-ben!
PR Ha őszintén közelítünk a témához, akkor viszonylag gyorsan ráláthatunk azokra az érvekre, amik végül segítenek a döntésben.

Aktív témák
- Motorolaj, hajtóműolaj, hűtőfolyadék, adalékok és szűrők topikja
- E-roller topik
- Nyíregyháza és környéke adok-veszek-beszélgetek
- IGP nélküli processzorokkal készül az Intel és az AMD
- lezso6: Nem látszik a kurzor Chrome alatt a beviteli mezőkben?
- Yettel topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Formula-1
- Nintendo Switch 2
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- További aktív témák...