Control néven új, egységesített tarifacsomagot vezet be a djuice, amely az eddig forgalmazott feltöltőkártyás ajánlatok helyét veszi át a szolgáltató kínálatában. A Control kezdőcsomagja 790 forintos időszaki díj mellett kínál 35 forintos belföldi perc- és SMS díjat hálózaton belül és kívül, minden napszakban, valamint 100 MB belföldön leforgalmazható adatmennyiséget. A szolgáltató az időszaki díjat minden ciklus kezdőnapján megkísérli levonni a kártyás egyenlegről, ha ez nem sikerül, akkor az egyenleg következő feltöltéséig kedvezmény nélküli 43,70 forintos perc- és SMS díj lép életbe, illetve nem kerül jóváírásra a ciklusra vonatkozó 100 MB-os forgalmi keret sem, azaz van némi előfizetéses jellege a történetnek, de a piacon korábban is voltak hasonló felépítésű ajánlatok. Az ajánlat életkortól függetlenül, mindenki számára elérhető. Készülék nélküli vásárlás esetén a kezdőcsomag ára 2690 forint, amely 1000 forint kezdőegyenleget tartalmaz.
Az egységes tarifacsomag bevezetésével együtt indul a djuice nyári kampánya „Osztod vagy mondod?” néven, amelyben a híres zenészekből alakult buliegyüttes, a Soerii & Poolek is központi szerepet kap. A duó feltűnik a kampány reklámfilmjében, és új számuk, a „Brutális nyár” ebben a videóban lesz először hallható. A szám a kampány kezdetétől egy teljes hónapon át letölthető a http://www.djuice.hu/osztom-mondom oldalon. A djuice és a Soerii & Poolek Facebook oldalán további exkluzív tartalmak és nyereményjátékok várják a fiatalokat. A Control csomagról bővebben ide kattintva lehet tájékozódni