Csendben debütált az új iPad mini

Hirdetés

Az Apple hatalmas marketinggépezete rendszerint intenzív reklámhadjárattal készíti elő egy-egy új készülékének piaci premierjét, mely révén a márkaboltok előtt kígyózó sorok pillanatok alatt több millió példányt kapkodnak szét világszerte. A retina kijelzővel szerelt iPad mini azonban fanfárok nélkül került a boltok polcaira, mely hátterében a kijelzők gyártási nehézségéből eredő óriási készlethiány felel. Korábbi beszámolók szerint a kaliforniai gyártó beszállítói csupán 2,3 millió készüléket tudnak majd leszállítani ebben a negyedévben, mely a piaci igények töredékét sem fedezi.

Az Ed Dale internetes reklámügynökség szerint az Apple alaposan átgondolt lépése három fontos elemre vezethető vissza. Egyrészt a „csendes” premier miatt elsőként a rajongói bázis magja juthat hozzá a készülékhez, másrészt ezzel a szürke-ipar szereplőinek az üzletek előtti, napokkal korábbi felsorakozása is kizárható, ám a legfontosabb, hogy az Apple nem szeretné ha az Apple Store csalódást okozna, márpedig egy sajtóbejelentés után a minimális készletek pillanatok alatt kiapadhatnak, mely után naponta rengetegen távoznának üres kézzel az üzleteiből.

  • Kapcsolódó cégek:
  • Apple

Előzmények

Hirdetés