Hirdetés

Akciófigyelő: Újabb extrák a Telenornál a Hiper tarifák előfizetőinek

Tovább bővül a Hiper tarifák előfizetői számára igénybe vehető szolgáltatások és kedvezmények köre.

A lakossági számlás Hiper tarifacsalád M Net és M Talk, L, L+ és XXL csomagjában mostantól újabb kedvezményeket és extra szolgáltatásokat vehetnek igénybe az előfizetők. Az eddigi kiváltságok, mint a gyorsított ügyfélkiszolgálás, a szervizfutár, a készülékcsere és beszámítás, a HiperCsoport szolgáltatás és a kibővített 0 forintos készülékkínálat továbbra is elérhető, ezt bővíti most a szolgáltató az exkluzív ajánlatokat, készülékekkel kapcsolatos szolgáltatásokat és kényelmi funkciókat is érintő új lehetőségekkel.

Új készülék Hiper-tarifával való vásárlásakor az ügyfelek 30 napos elállási lehetőséget és cseregaranciát vehetnek igénybe. Ha valamiért mégsem elégedettek az új mobillal, a vásárlástól számított 30 naptári napon belül egy alkalommal visszavihetik azt a Telenorhoz, vagy másik készülékre cserélhetik. Ez vonatkozik arra, hogy nem tetszik, nem vált be, meggondoltuk magunkat, akkor is, ha már használtuk az eszközt. A rövid ideig tartó, rendeltetésszerű használattal szükségszerűen együtt járó elhasználódás nyomai a cseregaranciát nem befolyásolják.

A Hiper előfizetők mostantól nem csak kizárólag nekik elérhető 0 forintos készülékajánlatokból választhatnak, hanem évente egyszer 10 százalékos vásárlási kedvezményt is érvényesíthetnek bármilyen okos kiegészítőre, például okosórára. A kuponkódot a MyTelenor Applikációban kell igényelni a megrendelhető szolgáltatások között.

Az ügyfélkiszolgálás terén is új előnyt kínál a Telenor a hipereseknek. Hiper-tarifával kapcsolatos ügyek intézésére már a Telenor videochat-ügyfélszolgálat is rendelkezésre áll, amit a rendes ügyfélfogadási időn túl is elérnek az ügyfelek minden nap 6:00 és 22:00 között.

Előzmények

Hirdetés