A viszonteladók képzését tervezi a Microsoft

Az elmúlt hónapok sorsán a Microsoft alkalmazottai titkos „próbavásárlásokat” hajtottak végre, és arra a megállapításra jutottak, hogy az eladók többsége nincs tisztában a Windows Phone platform lehetőségeivel és sokan a korábbi Windows Mobile operációs rendszerrel is keverik. Az Apple már a legelső iPhone bevezetésekor is továbbképzések során készítette fel partnereit a rendszer lehetőségeiről és a készülék szolgáltatásairól, mely révén a vásárlók legtöbb kérdésére válasz is születhet. A Microsoft szerint a gyenge eladások hátterében a forgalmazók nem megfelelő felkészültsége állhat, hiszen igen nehéz lehet ajánlani egy olyan készüléket, melyet maga az eladó sem ismer. Ezek után nem meglepő, hogy a Microsoft is komoly változásokat tervez a marketing stratégiájában, így a HTC-vel karöltve a viszonteladók százainak továbbképzését tervezi. A két cég a boltokkal való szorosabb együttműködéstől az eladások látványos növekedését remélik.

Azóta történt

Előzmények

Hirdetés