Az elmúlt hónapok sorsán a Microsoft alkalmazottai titkos „próbavásárlásokat” hajtottak végre, és arra a megállapításra jutottak, hogy az eladók többsége nincs tisztában a Windows Phone platform lehetőségeivel és sokan a korábbi Windows Mobile operációs rendszerrel is keverik. Az Apple már a legelső iPhone bevezetésekor is továbbképzések során készítette fel partnereit a rendszer lehetőségeiről és a készülék szolgáltatásairól, mely révén a vásárlók legtöbb kérdésére válasz is születhet. A Microsoft szerint a gyenge eladások hátterében a forgalmazók nem megfelelő felkészültsége állhat, hiszen igen nehéz lehet ajánlani egy olyan készüléket, melyet maga az eladó sem ismer. Ezek után nem meglepő, hogy a Microsoft is komoly változásokat tervez a marketing stratégiájában, így a HTC-vel karöltve a viszonteladók százainak továbbképzését tervezi. A két cég a boltokkal való szorosabb együttműködéstől az eladások látványos növekedését remélik.
A viszonteladók képzését tervezi a Microsoft
Azóta történt
-
djuice blog: Öko Nagyköveteket képez a djuice
A djuice célja, hogy a fiatalok odafigyeljenek a környezet védelmére és a fenntartható fejlődésre.
Előzmények
-
WP7 blog: Indul a Mango alkalmazásdömping
Avagy mi történik, ha Mangóra frissítjük a Marketplace-be feltöltött alkalmazásainkat?
-
WP7 blog: A világ első mangós telefonja
A hírekkel ellentétben Japánban már augusztus 25-én elérhető lesz az első WP7.1-es készülék.
-
Agresszív árversenybe kezd a Nokia
A Nokia észak-amerikai vezetője szerint a legolcsóbb Android modellek alatti árszegmensben is lesznek Windows Phone mobilok.
-
Kényelmes csúszkát tervezett a Microsoft
A csúszkás kialakítású készülékek felső gombsorának kényelmesebb elérésére fókuszál a Microsoft legújabb szabadalma.