Hirdetés

djuice blog: Öko Nagyköveteket képez a djuice

A kizárólag 26 év alatti korosztályt célzó djuice őszi kampánya során a használt mobilkészülékek leadásáért vásárlási kedvezményt biztosított a fiataloknak. Az így összegyűlt több mint 2 tonna mobiltelefon-hulladék egy részét az ősszel Hollókőn megrendezett Re:Creativity hulladék-újrahasznosító tábor résztvevőinek ajánlották fel, ahol a tábor lakói a mobilokból érdekes installációkat készítettek. Az őszi program viszont csak előfutára volt a szolgáltató most induló, egész országra kiterjedő programsorozatának, a djuice Öko Nagykövet képzésnek. A program azokat a lelkes fiatalokat szeretné elérni, akik nem csak saját egészségükre, de a Föld ökológiai körforgására és a környezetvédelemre is figyelmet fordítanak, így a téma szakértőivé, Öko Nagykövetekké szeretnének válni.

A lelkes érdeklődők Budaprest, Debrecen, Szeged, Pécs, Miskolc és Győr középiskoláiban vehetnek majd részt a programon, ahol a „Növekedés határai” címmel hallgathatnak meg a fenntartható fejlődésről szóló előadást. Szó esik majd hulladék újrahasznosításról, energiahatékonyságról, levegővédelemről és vízgazdálkodásról. Az interaktív workshopok során elképzelt forgatókönyvek szerint ismerhetik meg a fiatalok bolygónk lehetséges jövőjét, a legrosszabb verziótól kezdve a legkedvezőbb eshetőségekig. A diákok a program során a GreenDoor Consulting csapatának irányításával folyamatosan vetélkedőkön tesztelhetik frissen szerzett tudásukat, emellett a ReDesign Group által vezetett recycle-sarok foglalkozáson a használati tárgyakat alkothatnak a helyszínre hozott és az iskolákban összegyűjtött hulladékból.

A djuice célja, hogy anyavállalata, a Telenor által is gyakorolt környezettudatos filozófiát a programsorozaton keresztül a jövő generációjához is eljuttassa. Az Öko Nagykövet képzés eredményeként a fiatalok később saját értelmezésük szerint oszthatják meg tudásukat egymással, barátaikkal, vagy akár szüleikkel is.

Azóta történt

Előzmények