Tavaly a Huawei rekordot állított fel azzal (házon belül legalábbis), hogy több mint százmillió készüléket szállítottak le. Ugyan ez természetesen nem egyenlő az eladással, mégis impozáns értéknek számít, annál is inkább, mert így a Samsung és az Apple mögött ők számítanak a harmadik legnagyobb gyártónak. Az összes boltokba kerülő mobil 7,4 százaléka volt tehát Huawei logóval ellátva, nem véletlen, hogy az idei esztendőre még komolyabb, 140 milliós számot szeretnének elérni. Addig viszont még sok a munka, mindenesetre az első negyedévben 28,4 milliót már elértek.
A P9 igencsak mutatós lett, és az összeszerelés is hibátlan [+]
A 2015-höz képest mért 30 százalékos erősödéshez tehát még jobban össze kell kapnia magát a kínai gyártónak, ez az eredmény egyelőre még kevés, nem véletlen, hogy a cégnél lejjebb vitték az igényeket, és immár "csak" 120 millió termék leszállítását tervezik. Kevin Ho, a vállalat termékmenedzserének elmondásai szerint a P9-ből és a P9 Plusból eddig 2,6 millió vár arra, hogy gazdára leljen, amire valószínűleg sor kerül, hiszen korrekt felhozatallal támadnak, kezdve a 12 megapixeles dupla kamerától egészen a házilag fejlesztett rendszerchipig.