Hirdetés

2006 mobiljai számokban

2006 igen izgalmas év volt. Összességében keményen, 22 százalék felett bővült a készülékgyártók összes eladása.

Természetesen ez a globális szám részben köszönhető a fejlődő piacokon tapasztalható döbbenetes expanziónak is, de a készülékek immáron sokszor egy évnél rövidebb modellciklusa is az eladási számok növekedését indukálja.


A 2006-os utolsó negyedév a 2005-ös utolsóval összevetve

 

Hirdetés

A Nokia mindent egybevetve jó évet zárt, még mindig piacvezető. Az összes bővülésnél jobban, mintegy 31 százalékkal sikerült több készüléket eladnia a 2005-ös évinél.

A második még mindig a Motorola, amely az amerikai és ázsiai piacokon erős, még ennél is sikeresebb volt, közel ötven százalékos emelkedést produkált.

A tavalyi év viszonylagos vesztese a Samsung, amely ugyan 14 százalék feletti növekedést könyvelhet el,ez azonban a többiekhez képest bizony elgondolkodtatásra kényszerítheti a vezetőket.

A Sony Ericsson kemyény meneteléssel, 46 százalék felett erősödött, ebből jelentős mennyiséget az utolsó negyedévben ért el, amelynek 61 százalék feletti adata minden ellenfelénél jobb.

Az ötödik LG 17 százalékos bőbülést tud felmutatni, amellyel megelőzte ugyan a Samsungot, azonban ahhoz ez kevés lesz, hogy utolérje.

A legnagyobb vesztesek az első ötbe be nem férő gyártók, itt egyértelműen szűkül a piac, a nagyok láthatóan elszívják a levegőt.


Az egész éves adatok

 

Összességében tehát a Motorola és a Sony Ericsson lehet legbüszkébb, míg Koreában bizony érdemes egy kicsit elmerengeni a történteken.

Hirdetés

  • Kapcsolódó cégek:

Azóta történt

Előzmények

Hirdetés