Okai Neon Pro - a guruló karácsonyfa

A fényekkel teleszórt rollercsalád papíron legerősebb tagja fordult meg nálunk, normális minőségű, de nem csak sík városi utakra tervezve.

Hirdetés

Kialakítás

A Neon Pro iszonyú jól össze van rakva. Semmi nyöszörgés, klattyogás, kotyogás nincs még retek úthálózaton haladva sem, pedig ebben nincs csillapítás, szóval minden kis repedést érezni fogunk a kormányon és a vesénkben is. Normális úton viszont kifejezetten kellemes útitárs, mert jó a stabilitása, biztonságosan lehet vele kanyarodni és remekül adagolható az ereje. Szuperkönnyen össze lehet csukni, ami azért fontos szempont, mert az ilyen egyszerűnek tűnő megoldások általában nem szoktak kinyitva stabilak lenni, itt viszont ilyen gond nincs, mechanikai szempontból a cucc hibátlan.


[+]

Az egész rollert egy jó értelemben vett minimalista filozófia jellemzi, nincsenek ormótlan formai burjánzások, a kormány is funkcionális. Van rajta egy darab gomb, egy darab csengő, egy darab fékkar és egy darab gázkar. A stucnin pedig egy kör alakú kijelző, ami nagyon kellemes, mert ez tényleg egy kijelző, nem csak egy folyadékkristályos, fix adatokkal dolgozó valami, hanem egy jól látható panel, aminek megjelenését az alkalmazásból lehet változtatni 6-7 témát is felhasználva, van például karácsonyi hangulatú is, ha a télapó a szán helyett ezt választaná.

[+]

A Neon szériát fémjelző extra, hogy a keréktől a kormányig van egy függőleges RGB LED csík beépítve, a trepni alatt pedig vannak további LED-ek, ezeket pedig az alkalmazásból szanaszét lehet paraméterezni. Mikor, hogyan, milyen színnel és milyen villogási minta alapján világítsanak, külön van standby állapothoz, haladáshoz, töltéshez és lezárt rollerhez passzintható fényjáték. És persze az egészet ki lehet kapcsolni a francba, ha valaki nem akar minden tekintetet magára vonni, de azért esti környezetben nem lehet nem észrevenni az úton egy ilyen fényorgiát közeledni.


[+]

A trepni gumírozott, hasznos területe 17 x 50 centiméteres, vagyis egymás mellé csak az ördög tudja felrakni patás lábait, a humán júzerek inkább T alakban fogják a csülkeiket elhelyezni. Az egyetlen fékkar a hátsó tárcsaféket működteti, az első kerékre csak elektronikus lassítás jut. A kormány alatt elhelyezett első lámpa közepes erejű, relatív szűk sávban világít előre, viszont könnyen állítható a világítás magassága, hátul pedig jár piros helyzetjelző és villogó féklámpa. Az EU-s előírásoknak megfelelően elöl-hátul és oldalt is van fényvisszaverő prizma a gépen. A trepni alól egy stabil kitámasztót lehet lehajtani, a másik oldalon pedig egy rugósan visszacsapódó ajtócska mögött ül a töltőcsatlakozó. Az egész motyó IP55-ös minősítést kapott, szemerkélő esőben nem lesz baja a gépnek. A hasmagasság viszont kissé alacsony, járdaszegényről leugratni nem lehet vele, mert odaverjük az alját.

A cikk még nem ért véget, kérlek, lapozz!

Azóta történt

Hirdetés