- Honor 90 - modellalkat
- Tényleg jobban fogyaszt a Peugeot, az Opel és a Citroen?
- iPhone topik
- Az iPhone 15 frissítésgaranciát, a 16 szép rendereket kapott
- Vodafone mobilszolgáltatások
- MIUI / HyperOS topik
- Erősebb zajszűrést ad ismerős formában a Galaxy Buds 2 Pro
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S20 és S20+ duplateszt
- Micro headset használatával vizsga közben a mobilt belehet mérni? Valamint le lehet hallgatni?
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Demót kapott a Steel Seed (PC)
gp A Steam Next Fest keretén belül bárki kipróbálhatj a készülő játékot.
-
A Google segített az Apple AI-modelleket betanítani
it Az Apple a Google segítségét is felhasználta, amikor a saját AI-modelljeit tréningezte.
Aktív témák
-
vhw
addikt
válasz
-vitya- #20547 üzenetére
Ha az első percben rommá lő egy arty, széttárom a kezem, mondok egy "kedves anyukád"-ot és ülök be egy másik tankba. Ez van, én húztam a rövidet.
Jobb az, hogy te mindent megteszel a győzelemért, már a sokadik tankot lövöd pofán, és már alig 10-20 HP-d van, mikor látod, hogy a lemming csordát 2 vacak tank 10 percig tartja fel a másik oldalon, közben a bázisotokat befoglalja valami szerencsétlen scout vagy lesebzett med, és esélyed sincs hogy visszaérj, mert; 1. téged sakkban tartanak, 2. totálkáros a tankod, motort-lánctalpát vesztette, sofőr halott... És közben mit csinál a saját high tier med? Karácsonyfává vilogtathatod a minimapet akkor se menne vissza a bázisra. Sőt! Annál nagyobb elszántsággal rohannak az ellenség bázisa felé.
Ugye ti már igen sokat játszottatok T5 artyval high tier csatában? Mennyit sebez egy hummel egy T9-T10 heavyn? 200at? Ez aztán a support!
Random faktor? hogyne, csak ésszel kéne játszani! Tegnap Siegfried line-on mindhárman artyval toltuk szakaszban, rajtunk kivül még 1-2 arty volt a csapatban, elég lehangoló csata mi? A pálya két oldalán 1-1 med végigrongyolt, 2 perc múlva már csak egyedül voltam arty, 4-5 ellenségessel szemben... pár perc múlva én léptem ki, mikor már csak egyetlen tehetségtelen KT maradt a csapatban, mindeddig igyekeztem segíteni a csapatot... de mit tehetünk, mikor városi pályán bukják el a tankjaink a csatát... ugyanis tankokban majdhogynem ugyanúgy álltunk a medrush után... Mi történt? városi pályán nem tudtak fedezéket keresni arty elől? Na ennyi a nagy trükk... ennyire limitálja túl a sok high tier arty a játékot...
[ Szerkesztve ]
"Mi' csinálsz apa? Kapcsold ki a gépet!"
-
-vitya-
őstag
válasz
diegho #20548 üzenetére
de ez csak azért van, mert fentről, isten nézetből mindent látsz...Arty nélkül is lehet látni, ha egydimenziós agyakkal vagyunk összesorsolva, de fentről meg még túl durván is látszik, így akkor még jobban idegesítheti az embert...
Ideális két eset lenne: vagy az isten nézetet elvenni, vagy valahogy irányító funkciót adni az arty-nak, hogy megmondhassa az előre törő tankoknak, merre kellene menniük, mintegy frontvonal mögötti vezetési pontként...
-=Витя=-
-
diegho
nagyúr
Az artyval semmi gond nincs, egyszerűen 3-ra kell limitálni a számukat és kész.
-
fsb1000
nagyúr
Nem mocskolom az artykat, de
1. Nekem rontja a játékélményem, ha 3-4-nél több van az elenfélnél
2. Egyáltalán nem életszerű a játékbéli működésük (ezt első kézből mondhatom, mivel páncáltörő ezredben voltam és nem is a II. VH-ban, azaz a 70-es évek technikájával sem lehetet 2 dombon át tutira eltalálni az ellent, kellett a vizuális kontaktus, hogy a találati arány érdemleges szinten legyen, illetve a felderítők se nagyon tudták 10-20m pontosságal megadni a poziciót, ahhoz be kellet lőni és korrekciózni... egy szép szélcsendes délutánon.)Lehet a tankok viselkedése sem életszerű, de azt nem tudom megitélni. Viszont tetszik.
Van lehetőség taktikára, bújocskára, csapatmunkára, néha a gyengébbnek is van esélye.A Type 59-ekkel is sokat szenvedek, de azokkal semmi gondom.
----------
(#20547) -vitya- : Maximálisan egyetértek.
(csak nem tudtam ilyen jól megfogalmazni in-game oldalról)[ Szerkesztve ]
-
-vitya-
őstag
hát nem mondtam, hogy ez nem idegesítő - de ilyenkor is előfordul, hogy nekem jó meccsem van... tipikus jó bukta: top gun, defender, steel wall - bukta és 1000-1500 xp
persze, ha nyernénk jobb lenne, de én minden megtettem, és hülye sem voltam. A többi már a háború, és az ilyen szimulált csaták velejárója - a káosz, és az emberi bénaság é félelem.
-=Витя=-
-
fsb1000
nagyúr
válasz
Iron Funeral #20550 üzenetére
"azt nekem senki ne akarja megmagyarázni, hogy egy 8-9-10es tankot egy lövésből kirakó arty aki nem mellesleg a pálya másik felén ül, szóval esélyed sincs előtte cselekedni jót tesz a játéknak, mert nem. "
Hát ja....
Annó azt is tanitották a bakáknak, hogy az egységekre mennyi átlagos harckészültségi időt számolnak egy csata tervezésekor... vagy hogy mondják ezt (nem vagyok szakértő...)
Nos.. a páncéltörő ágyúké volt az egyik legrövidebb túlélési idő, percekben mérhető.... átlagosan 1 lővést (találatot) tudtak volna realizálni a harcképtelenné válásuk elött.
És ez bizonyosan nem azért van, mert 2 dombbal arrébb egy "zárt' völgyből 45 fokos szögben lövöldöztek kifele a GPS pontossággal bemért ellenséges tankokra. -
vhw
addikt
válasz
fsb1000 #20554 üzenetére
Mert a ház körül kergetőző tankok látványa teljesen életszerű...
Valamint a heavy tankot körbetáncoló, padlógázon lövöldöző medek is teljesen hétköznapiak...
Vagy netán a sokadik penetráló lövést is dacosán túlélő tankok is mind a hetköznapi élet megszokott részei...Hagyjuk már az életszerűséget...
Nem tesz jót? mikor a saját top 3 tankotok 2 perc alatt meghal, az ellenséges TANKOK tüzétől, akkor marha jót tesz, hogy esetleg a csapatban lévő pár arty talán meg tudja fordítani a csatát... Vagy te szeretsz lövöldözni retkes Tigrissel Mausra, mikor a kretén top tankjaitok szétcseszték a csatádat?
[ Szerkesztve ]
"Mi' csinálsz apa? Kapcsold ki a gépet!"
-
-vitya-
őstag
válasz
fsb1000 #20554 üzenetére
Igen, én is tudom, hogy a mai XXI. századi ultramodern arty-k, mondjuk a német pzh2000 és hasonlók tudnak kb. ilyen pontosan lőni (na jó, az még pontosabban - de ahhoz meg még jobb felderítés kell)
A II.VH-s arty-knak , nagyon jó felderítés esetén volt kb 50m-es szórásuk, soha nem lőttek velük mozgó célpontokra, és ha eltaláltak velük egy tankot, az ultravéletlen volt.
Mondjuk sokszor gondolom azt az arty-król, hogy a játékban ezek szimulálják a tankvadász csatarepülőket, amik tényleg durván szét tudták kapni a tankokat - persze ezeket nem artillery-nek kellene hívni.
-=Витя=-
-
kedvesgabor
tag
válasz
fsb1000 #20554 üzenetére
Nekem a type59, meg a t54 olyan illúzió romboló...igazándiból a KT-val bezárólag lenne jó a játék...ami utánna jön az vicc. Nem tudom mi lenne, ha az IS-7 mellé a vele korban jobban megegyző Leopard 1-est beraknák...bár amennyit torzítottak a tankokon abból is akármi lehetne.
Igazán alacsonyabb tierekben hangulatos a játék.(Nekem) A tankok is szebbek.
Az arty-t meg tényleg le kellene csökkenteni...vicc mikor 5-6 tier 6-8-as arty mellet kellene csinálni valamit. -
fsb1000
nagyúr
válasz
-vitya- #20552 üzenetére
"Ideális két eset lenne: vagy az isten nézetet elvenni, vagy valahogy irányító funkciót adni az arty-nak, hogy megmondhassa az előre törő tankoknak, merre kellene menniük, mintegy frontvonal mögötti vezetési pontként..."
Na.. ez az aminek semmi köze a valósághoz!
Még egy tervezett hadgyakorlaton is nehézséget okoz a saját egységek nyilvántartása, nem hogy a mozgó "ellenfélé". Káoszfaktor, félelem, bénázás, igen... élesben ez mind benne lehet ahogy mondod, de csak sejtjük szerencsére. Könyvekből, filmekből, esetleg még élő veteránok beszámolójából.Amit leaírtál az olyan mintha a csatatér felett "lebegne" egy AVACS és mindenkinek leadná a drótot egy laptopos minimapra.
Lehet hogy igy van vagy lesz.... de a WoT által modellezett harcjármüvek esetén ez bizonyosan nem így volt. -
virkir
veterán
válasz
-vitya- #20555 üzenetére
Te szerencsés vagy nekem ilyenkor általában a játék törlése jut eszembe először.
Mint tegnap pl. Karélián amikor a top tankunk egyike egy Pershing beáll a bázison egy szikla mögé és amikor megkérdem, hogy alszik netalán afk akkor elkezd ugatni, hogy ő noob csapattal nem erőlteti magát, mindezt kb 1-2 perccel a kezdés után amikor még tényleges összecsapás nem is történt.
Annyira felhúzott, hogy a SU-100-al megindultam vissza miután kilőttem egy Stug-ot mondom ebből TK lesz erre felérek a bázisra ott kering egy T-50 amit megintcsak nekem kellett kilőnöm mert ez a balfasz képtelen volt eltalálni.
Kapott egy 400-ast majd hagytam, hogy kilőjön, hogy az mit kapott a többitől meg tőlem a kör végéigna az szép volt.
Annyira várom már ha lesz respawn a játékba, hogy visszamenjek és szétlőjem az ilyen balfaszokat akkor is ha bannolnak."Nekem papírom van róla, hogy értek hozzá" by Glenda
-
vhw
addikt
válasz
kedvesgabor #20559 üzenetére
Újra; hány olyan csatába kerültél amikor 6-8 high tier arty volt mindkét oldalon?
Most gondold át hány olyan csatában voltál amikor sík kreténekkel kerültél össze? Szerintem egyértelmű melyik a gyakoribb jelenség.Szerintem limitálják a retardáltak számát 2-3-ra csatánként és akkor rendben lesz minden. Szerintem durván OP-k az idióták, Eszméletlen, hogy képesek pillanatok alatt tönkrevágni sok más szórakoznivágyó játékos csatáit.
"Mi' csinálsz apa? Kapcsold ki a gépet!"
-
Iron Funeral
őstag
-
-vitya-
őstag
válasz
virkir #20562 üzenetére
sosem jut az eszembe. Be kell vallanom, hogy a sok hibája ellenére én kedvelem. Se a tüzérség se a sok hülye láma nem zavar annyira, hogy emiatt rosszul érezzem igazán magam. Úgy gondolom talán nem vagyok annyira ideges típus, vagy csak elég hülyeséget láttam már életemben, így sztoikusan tűröm ezt is...?
-=Витя=-
-
-
vhw
addikt
válasz
Iron Funeral #20564 üzenetére
Aham, és szegény 7-8as tankoknak (ugye a saját hülye top tankok már halottak) mit segit a 200 dmg? Egy maus már odaér a bázisra még Karelian is középen és akkora se szeded le még a fél HP-ját se.
Tehát nem jelent semmiféle visszatartó erőt az arty, szal szépen megindulnának és erőből legyilkolnának mindenkit... Ez igen kellemes érzés lenne szerencsétleneknek...[ Szerkesztve ]
"Mi' csinálsz apa? Kapcsold ki a gépet!"
-
joker1220
őstag
válasz
Iron Funeral #20564 üzenetére
Tegnap nálam is elpattant egy kicsit a dolog.
Kempinovkán kezdésből az ellen GW Tiger e 1 lövéssel kinyírta a mellettem parkoló fullos (1600HP) s Tiger II -őt úgy hogy a ház mögött voltunk ahova ugye szemből elvben nem
lehet belőni, namost az ablakon keresztül ezek szerint az arty is lazán belő....,,A lustaság nem más, mint pihenés mielőtt még elfáradnánk''
-
-vitya-
őstag
válasz
fsb1000 #20566 üzenetére
garage battle-nak is hívják. Az a terv, hogy az ember a csatába több tankjával száll be, egymás után, mintegy utólag a frontvonalra küldött erősítésként.
Érdekesen hangzik. A döntetlen közeli csatákból piszok jó, élvezetes dolog lehet, de vannak azok, mikor az egyik oldal totál elbukik, és a másik szinte nem is veszít tankot. Azoknál lehet még nagyobb lesz a különbség, és alázás.
-=Витя=-
-
virkir
veterán
Az Sg-n már megvan a második célpont. A Type59-et nemszeretik a T6-7-es játékosok
fsb1000
Azért mert mindig kell valakit hibáztatni. Sokkal egyszerűbb mint elismerni, hogy bizonyos dolgokhoz bénák vagyunk.[ Szerkesztve ]
"Nekem papírom van róla, hogy értek hozzá" by Glenda
-
Iron Funeral
őstag
Egy ISU vagy Ferdi tökéletesen alkalmas arra hogy szétlőjön egy Maust(sőt, derp-152 is igen vicces tud lenni) és akkor ezek csak 8as Tank Destroyerek...
Bétában nem mindig voltak 7es artyk mégis éltek valahogy az emberek Hummellel meg M41el, most meg hirtelen must have a 7es 8as arty egy 9es heavy ellen? Mindent az artynak kellene szétlőnie? Nem!
Akárhogy nézem bétában sokkal egészségesebb volt egy átlagos csapatfelállás (még a vége fele is!) mivelt volt counter arty azért alapvetően nem sokan erőltették az artyzást, a "láthatatlan" TD-k lövésit is lehetett látni a shell tracer miatt, a medium tankokat meg normálisan tudták használni az emberek, ja a kis idegesítő scout tankok nem létezéséról meg ne is beszéljek.A köv célpont szerintem a 9es heavyk lennének, túl erősek a 8asokhoz képest tűzerőben
[ Szerkesztve ]
Which Twilight do you like the most? Twilight of The Thunder God! /,,/
-
válasz
Iron Funeral #20575 üzenetére
Remélem, hogy most a credit szorzó csökkentés meg a tracer visszakerülés együttes hatására a töredékére fog csappanni az artyk száma, mert vicc ami most van.
Aztán meg majd sírunk a bugok miatt (vagy a random faktor, type, stb miatt).
***
-
Gyuri27
félisten
Nektek megy a szerver/játék?
Én inditom és semmi.Amd - Radeon - Ryzen
-
-
vhw
addikt
válasz
fsb1000 #20573 üzenetére
Akkor csak hangosan gondolkozva; vannak játékosok akiket első helyen nem az artyk zavarják a legjobban, és nem is mindegyikük hardcore arty játékos.
Tehát az artyk nem jelentenek egyetemes problémát mindenki számára, ebből következik, hogy ez nem egy egyértelmű és általános probléma. Ebből nekem az jön le, hogy egyes emberek nem képesek megbarátkozni a játék bizonyos szerves elemeivel, amik már jelen vannak a kezdetektől. Tehát találnak valami okot arra, hogy ők miért nem tudnak jól szórakozni, itt jönnek a képbe az artyk, akik igen sokszor a meggondolatlan és tapasztalatlan játékosokat lövik ki.
Tudom első kézből; sokkal könyebb egy álló, egy helyben kempelő tankot kilőni, aki ráadásul még odébb sem áll miután meglőtték, és miután eltűnt a térképről 'vakon' kilövöm.
Sokkal idegesítöbb az olyan játékos, aki mindig csak egy fedezék mögül lövöldözik és írtja a csapattársaim, mindig csak annyira kidugva magát, amennyire szükséges és nem bírom eltalálni. Vagy az olyan aki még nyilt terepen is állandóan mozog, hol előre hol, hátra hintázik, mindig spontán, rettentően idegesítő mikor abban a pillanatban gondolja meg magát mikor már elengedtem a gránátot és mellé vágódik a homokba.Tehát léteznek játékosok akik el tudják kerülni az arty tüzet, és nem ezért nyafognak, sokkal inkább az MM, a hülye játékosok, az új játékmódok hiánya miatt.
Ha nem lennének artyk, akkor mi lenne a következő mumus amiket igyekezni kéne elkerülni?
"Mi' csinálsz apa? Kapcsold ki a gépet!"
-
Gyuri27
félisten
NP. Újra inditottam a vasat. Most megy.
No. Párduchoz.
Nem jó az a tank. Nincs mit szépíteni rajta. Azt, hogy a németek, hogy tudták annó sikeresen használni rejtély. Persze lehet, hogy a wg-nél idióták.
Viszont lehet használni a párducot. Kell hozzá 100% legénység. Kell hozzá venti, háló, töltés gyorsitó vagy optika. Ez a tank egy kemper tank. Mese nincs. Arra viszont jó, ha az ember tudja használni és szereti ezt a sítilust. Nekem a találati arányom 76% vele. Nyilván úgy, hogy nem egyből a szivószállal használom. Illetve szoktam scoutokat lövöldözgetni vele (nyilván ott ritkán talál az ember).Amd - Radeon - Ryzen
-
Én nyílt terepen mindig mozgok, mégis sokszor sebez a splash, akkor meg a lánc is leeshet. Ha eltalál egy arty, mindig arrébb megyek, kivéve ha leesik a lánc, ami többször előfordul, mint nem. Bármilyen hihetetlen is, a játékosok elég nagy része kapcsol arty találat esetén, csak éppen nem tud mozogni lánc nélkül. Továbbá - lévén, hogy mostanában szinte csak amcsi heavykkel játszottam, mindig csak addig dugom ki az orrom fedezék mögül, amíg lövök. A probléma az, hogy nincs biztos fedezék, de ezt már kifejtettem. A high tier arty splash-e szinte bárhová elér, és amúgy is úgy tudnak helyezkedni, hogy szinte bárhová belőnek. Az állandó fedezék változtatás meg nem működik, mert akkor meg az ellenséges tankok szednek le.
(#20583) Gyuri27: a valóságban nem 10 találat kellett egy tank kilövéséhez, hanem általában 1.
[ Szerkesztve ]
***
-
-vitya-
őstag
Játszottunk már együtt, és bár nem nevezem magam istenkirálynak, de nem az vagyok, akik meggondolatlanul kiáll, mint egy hülyegyerek. Te is tisztában vagy vele, hogy a tier8-as arty-k a nagy kőházak tetejét meglőve is sebeznek rajtad, ha a ház mögött állsz, elbújva.
Ha nagyon okos vagyok, és figyelek az arty-ra, akkor is sebeznek, egyszerre kevesebbet, de folyamatosan, modulsérülést okozva.
Azt is remélem, hogy nem gondolod, hogy sírnék. Ez amit itt most elkövettem, remélem nem a sírás kategória, sokkal inkább egy észrevétel, hogy ez így nem tökéletes, és az én véleményem szerint hol és hogy lehetne javítani rajta.
Mivel azt NEM lehet megoldani, hogy a kreténeket kizárod a játékból (bár tudom, diegho szeretné, ha IQ teszthez kötnék a login-t, de az viszont anyagi bukta lenne), így az egyik problémáról kár is beszélni, az ott lesz, nem lehet rajta javítani, így fel sem hozom. Ellenben a tüzérségen igen is lehet és van mit javítani.
Így ok?
-=Витя=-
-
bullseye
addikt
Arty számát limitálni kell, sebzést kicsit vissza, de pontosabbá tenni a lövést, pl. ne menjen a jelzett területen kívülre. Az érne is valamit, és elfogadható lenne az artisoknak is szvsz.
Aki az isten módot akarja elvenni, az meg játsszon tankkal ikonok, körvonalak meg egyebek nélkül, fekete fehérben, erdős pályán, és majd én is tisztelni fogom...
'Micsoda nyűg" by Rest (FA Brotherhood) │ Szarkazmus valószínűsége: 70%
-
-
-vitya-
őstag
In-Game economy changes:
http://overlord-wot.blogspot.com/2011/12/changes-in-game-economy.html-=Витя=-
-
psycroptic
őstag
Nekem is van arty-m 1 darab. Van mellette másik 4 tankom és sosem az miatt húzom fel magam, hogy kiszedett a kurv@ arty, mert jobbára nem az artyk szednek ki hanem, mikor pl.: himmelsdorfon 4 tank kivételével az összes vadbarom heavy/med/TD vegyesen elindul fel a hegyre. És mi lenntmaradók négyen vagyunk a noob-ok, hogy nem tartjuk fel az ellent akik, olyan lazán átléptek rajtunk, mintha ott sem lettünk volna. Nem tudom felfogni, hogy az a Tiger II/Tiger/T29 és a többi fénysebességgel mozgó kanparaszt mit gondol? Gyorsabb felfele menni, mint sikban egyenesen? Direkt nem is léptem ki a csatából hanem megvártam meddig jutnak el a hegyen. Egy tigrisünk eljutott az útvonal 3/4-edéig, mire 92%-ban elfoglalták a bázisunkat.
Vicces az is, hogy van egy cimbi aki behisztizett, mert kiszedte egy arty. Mondom neki: Te marha! Neked nincs artyd? De van. Na baszdmeg, akkor minek mentél oda, mert oda csak az idióta arty nem tud belőni.
Én örülök, hogy van arty-m, mert ezmiatt nagyon sok esetben el tudom kerülni az általuk kiosztott halált.
PSNID: Tomy83PS
-
bullseye
addikt
5-5 arty felállásnál nálunk is volt olyan, hogy alig mert valaki megmozdulni. aztán 8 perc után (már 2-3 hulla volt mindkét oldalon), 2 heavy elindult nálunk délen a map alján (Redshire, bal oldal), én meg panther II ben arra gondoltam, hátha rájuk figyelnek... meg amúgy is unatkoztam. Lerohantam a hegyről, el a dombtetős házak (meg egy Löwe) mellett, elém tárult 5 arty... 2-tkikaptam én, a többit letarolta a mi tüzérségünk (engem meg egy E75). Mindjárt érdekesebb lett a játék, és nyertünk is. Volt, aki még meg is köszönte...
a 10-10 arty persze totál extrém, de nem az artik hibája, hanem az MM-nek köszönhető
'Micsoda nyűg" by Rest (FA Brotherhood) │ Szarkazmus valószínűsége: 70%
-
fsb1000
nagyúr
"Ha nem lennének artyk, akkor mi lenne a következő mumus amiket igyekezni kéne elkerülni?"
Nedm tudom... nekem nincsenek mumusaim.
És azt sem tudom, hogy általában mit gondolnak a játékosok.
Viszont a saját véleményem fenntartom, amit nem akarok általánosítani1. Ha 3-4 arty-nál több van, akkor zavarja a játékélményemet (több oldalról indokolva)
2. A WotTot egy jól modellezett tankszimulátornak tartom, kivéve az Arty-s részt.(pl. látják az egész pályát, minden történését, amely tulajdonságnak nincs köze a valósághoz. Még azt is látják 2 hegyen keresztül, ha a spottolt célpont megfordul és elindul egy írányba... hogy??????? müholdkapcsolata van? )
-
fsb1000
nagyúr
El kell fogad, hogy a játékhoz való jog nem csak a hozzád hasonló professzionális tudású játékosokat illeti meg, hanem nemtől, szagtól és játéktudástól függetlenül bárkit.
Hidd el nem csak "Michaell Withmann"-ok vezettek tankot az elmúlt 80 évben.
Szóval a gyange játékosok csatába engedése is a valósághű modellezés részének tekinthető..... gondolj erre, hátha könnyebb lesz elviselni a miattuk elszenvedett vereségeket. -
fsb1000
nagyúr
-
Sanya
nagyúr
válasz
fsb1000 #20593 üzenetére
Voltam egy pályán, ahol 8-8!! arty volt, és a többi td s med. A csata következően nézett ki: minden arty ment felfedezni, a medek és a td-k lőtték a legtöbbet. mi artyik csak úgy futólag tüzeltünk
A bortól bolondokat gondol az ember, DE A PÁLINKÁTÓL MEG IS CSINÁLJA!!!
-
vhw
addikt
válasz
fsb1000 #20595 üzenetére
A véleményeddel egyet értenék, ha teljesítmény alapján lehetne feloldani az egyre erősebb tankokat, nem xp alapján, amit ezidáig afk módban is lehetett szerezni.
Ugyanis a valóságban csak 'Witmanoknak' adtak Tigrist, rájuk bízva a legértékesebb, legdrágább haditechnikát, hogy azok a legtapasztaltabb kezekben a legtöbbet teljesíthessenek.
Ez igen volna, ha csak a professzionális tudású játékosok jutnának a legerősebb tankokhoz, a matchmaking pedig garantálná hogy a profik játszhatnának high tier csatákban. ÍGY lehetne mit tenni a kretének ellen is, más kérdés, hogy ez talán nem lenne anyagilag jövedelmező.
Amíg bárki akár egy loltrakival, vagy Type és Löwe tankokkal röhögve összeszedi az xp-t, majd zsetonért beváltja 9-10es tankokra... miről beszélünk?
Kössék csatánkénti átlag damage-hez a továbbjutást, kössék különböző achievmentekhez, bármihez ami valósan egyéni teljesítménytől függ. Így a jobbak haladnak felfelé, a gyengébbek maradnak olyan tanknál, ami "jár" a teljesítményükért elismerésként. Ha az egy 4es med, akkor az, ha az egy 10es heavy akkor kapja meg amiért megküzdött.
Ezzel a megszerzett tank a játékos képességeit is tükrözné, afféle kitüntetés lenne, más részről az MM immáron képességek szerint is tudná alakítani a csapatok összetételét.
[ Szerkesztve ]
"Mi' csinálsz apa? Kapcsold ki a gépet!"
Aktív témák
- Samsung Galaxy S23 128gb - Makulátlan, akár beszámítással
- AKCIÓZVA! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 32/1TB FHD HUN
- AKCIÓZVA! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 32/512 FHD HUN
- Bontatlan Új BOSE QuietComfort Ultra Headphones, bézs-aranyLimitált kiadás
- ASUS TUF Gaming FX505DU Ryzen 7 3750H GTX 1660 Ti 6GB 16GB DDR4 512GB SSD + 1TB HDD 120Hz Full HD