- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Megérkezett Magyarországra a Galaxy A16 4G is
- Android szakmai topik
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Huawei Pura 70 - fura lettem
- Samsung Galaxy S24+ - a személyi asszisztens
- Poco F6 5G - Turbó Rudi
-
Mobilarena
War Thunder: Ground Forces - legördülő öszefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
vhw
addikt
Legtöbbet sima rcade csatában játszogatok, már amikor játszok a WT-vel.
A repülős részben elfogadom ezt a modulsebzősdi dolgot, több száz méterről puffogtatják egymást általában "kis" kaliberű géppuskával. Nem sok lehetőség van olyan célozgatásra, mint tank-tank elleni közdelemben a földön - illetve valamit előbb-utóbb úgyis elkaszálnak a lövedékek. Egy jól odarakott sorozattól pedig már süllyed is az illető... Inkább a mozgáson/irányításon, a saját és a másik gépének ismeretén van a hangsúly...De..
a tankoknál van valami receptje a másik hatásos kilövésének/ harcképességének csökkentésére; lassabban lő vissza, nem tud mozogni stb.?
Nem csak lőni-lőni és várni mikor sorsol ki a gép?Nekem úgy tűnik még angol nyelven sincs valami hatalmas elérhető "szakirodalom", nemhogy magyarul...
Mikor-mitől számít egy tank megsemmisítettnek? Van konkrét szábályszerűség? Mennyi találat, mennyi modul, mennyi legénység stb...? Számomra annyira randomnak tűnik az egész, van benne mégis valami logika? Milyen a tankok damage modellje? Megvannak különböztetve eltérő páncélzatú részek? Van jelentősége, hogy milyen szögben, milyen felületre csapódik be a lövedék?
Milyen a spot rendszer? Mikor vesz észre valaki? El tudom rejteni a tankot?
Alapvetően milyen lőszert érdemes használni? (AP-HE-APCR...)
"Mi' csinálsz apa? Kapcsold ki a gépet!"
-
olcsii
aktív tag
Szia.
igen mint irta előttem a kollega hogy modul sebzés van.
a láncot lőni nincs sok értelme, ez nem wot. mert ő valszeg akkor ki fog lőni.
Ha a motort teret lövöd a motor valószínűleg megsérül vagy tönkre megy, de ez nem 100%.
Ha pantherrel találkozol vagy tigrissel szerintem lődd a csövét 80% nagyobb az esélye hogy tönkre megy neki,(vicc) ami angyon sérülékeny az a sofőr kukucskálója, ha azt lövöd nagy valószínőséggel fel fog robbanni. Ap-val általában egyből, apcr lövedékkel valszeg nem egyből de lehetséges.
Ha oldalról látod a tankot akkor a torony alattti test részt érdemes lőni nagyon sokszor egyből felrobban.
hátulját nem érdemes,ott csak a MOTORT VÁGOD GALYRA MEG AZ ELEJÉT SEM.
hmm elvileg van jelentősége hogy milyen szögben csapódik be a lövedék, de amit a wotban tanultál azt felejtsed el( ha játszottál vele) a tornyot is érdemes lőni mert ellőheted a torony forgást.meg kiütöd egy picit, vagy nagyon töltőt vagy célzót és lassabban forog a torony vagy sokkal lassabban tölt.
Elvileg van spot rendszer, én azt tapasztaltam hogyha fizikailag rá lát (légvonalban) az egyik tank a másikra akkor fel spotolod. lehet hogy hülyén tudom majd aki jobban tudja az ebben segít.
Szerintem alapjában véve AP vel érdemes lőni , mivel az nagyobb kárt okoz a tankban ha átüti. Az apcr kisebb lövedék ezért inkább modulokat lő ki, és gyakran többször kell átütnöd a tankot.(de könnyebben át is megy)Ha ellövöd valamelyik tanknak a lövegét szerintem már megsemmisítettnek számít
örülök hogyha segíthettem.wot:nikoli3, „Akinek sok pénze van, annak lehet spekulálni, akinek kevés a pénze, annak nem szabad spekulálni, akinek pedig egyáltalán nincs pénze, annak muszáj spekulálni.”
-
vhw
addikt
Igen a sofőr nyílását kezdtem el én is lövöldözni, ahogy kiolvastam itt kicsit fentebbről (meg amennyire van időm csata közben megfigyelhető, hogy mások is ide szeretnek célozni a tankomon lévő, nem halálos találat-nyomokból ítélve).
Egyelőre még alacsony szinten vagyok; Pz III, Pz 38t és társai.
Eddig, amint kifejlesztettem egyből az APCR-t használtam, de akkor ezek szerint ez kisebb kárt tesz?
Ami a lőszereket illeti még; van 1-2 típus aminél én a sima alap lőszert teljesen haszontalannak/hatástalannak találom, így csatába se viszek egy darabot se belőle - inkább APCR. Így csata közben az "1"-es gombra a következő lőszer - általában a HE - kerül, amit automatikusan be is tölt (itt ugye nincs lehetőség kiszedni, új lövedéket betölteni?). Ez viszont nem igazán szerencsés; lehetséges a lőszerek sorrendjén változtatni?És akkor újabb tippet; kicsik között valahogy gondot okoz elbánni a Stuggal, sokan is mennek vele, gyakran is küldenek hamar garázsba, ha éppen engem szemelnek ki - van ellenük valami jól bejáratott taktika? Ezek a kis 30-50mm-es ágyúk nehezen akarják szemből átvinni.
"Mi' csinálsz apa? Kapcsold ki a gépet!"
-
olcsii
aktív tag
-
vhw
addikt
Egyébként hogy-hogy ilyen pangás van itt?
Anno minden attól volt hangos, hogy ez a játék majd hogy odab*sz...
Vagy a magyar tankos WT közösségnek nem itt van a "törzshelye"?
(pedig lehet látni magyar felségjellel mázolt tankokat - merre vannak akkor a népek?)"Mi' csinálsz apa? Kapcsold ki a gépet!"
-
olcsii
aktív tag
Az elvárások nagyok voltak, de nem teljesítette a játék és így még annyian se játszanak vele köztük én se modnjuk én nem vártam úgy igazán.
Jó lehetne ez a játék de a pályák meg a sebzés modell szerintem botrányos valaki szerint tökéletes. nézőpont kérdése de örülök hogy van!wot:nikoli3, „Akinek sok pénze van, annak lehet spekulálni, akinek kevés a pénze, annak nem szabad spekulálni, akinek pedig egyáltalán nincs pénze, annak muszáj spekulálni.”
-
vhw
addikt
A fejlődési rendszer végig hasonló elvet követ mint itt az elején TI-ből TII-be?
Szintenkén ki kell fejleszteni és megvenni 5 tankot, hogy tovább lehessen lépni? (ezekbe beleszámít a premium tank?)"Mi' csinálsz apa? Kapcsold ki a gépet!"
-
-
vhw
addikt
Igen lassan lehet haladni magasabb szinten? (ez mit jelent? 4-es vagy 5-ös tankoknál jön ez elő?)
Egyébként a repülős részhez viszonyítva hogy állnak ezen a téren? Hasonló a haladási - xp/credit - sebesség? (repülőknék feltornásztam magam T3-ig még anno, hónapokkal ezelőtt... ha megyek 1-1 csatát még nem érzem, hogy mínuszba lennék.)
Egyébként van a WT-nek valami hírforrása (akár nem hivatalos, blogszerű is), ahol lehetne értesülni a játék fejlesztési irányával kapcsolatos infokról? (tervezett megjelenési idők, új elképzelések stb.)
"Mi' csinálsz apa? Kapcsold ki a gépet!"
-
Reno7
senior tag
Szerintem 4esen kezdődik ez a hátrány, és onnan egyre nehezebb. A repülőshöz viszonyítva nem tudom mennyivel lassabb a fejlődés, már jó ideje nem játszok vele.
A fejlesztésekről szerintem csak a devblogban írnak.
#961: Számomra mondjuk sosem a pénz volt a probléma, hanem az XP.
[ Szerkesztve ]
My SHAMAN is so overpowerd, I once cast a frostshock in Summerspring, now its called Winterspring.
-
vhw
addikt
Akkor most egy gyors kérdés... hol a fenébe állítottam át a váltást? Mert már arcade-ban is manuális lett... -.-'Magamat szívatom... realisticbe nyomogattam a gombokat találomra, hogy miért nem indul... hát "G"-vel sebességbe is raktam a dolgokat...
[ Szerkesztve ]
"Mi' csinálsz apa? Kapcsold ki a gépet!"
-
vhw
addikt
Nem tudom... ez a realistic battle...
Végülis itt mi a feladata egy könnyű tanknak? (Pz 38t ausf. F)
Direkt sebzést KV, T34, SU122 ellen nem igazán tu kitolni, ez az arty tűz is olyan, hogy hát néha-néha eltalál valamit, ha 2-3 tankra kéri rá az ember. Felderíteni nem igazán kell, bázist foglalni meg problémás, ha ilyen nehéz cuccok foglalják/védik az ellentől.A repülős rész, én néztem el valamit, vagy tényleg irányíthatatlanul vacak ebben a módban, ahol tankokkal együtt játszanak?
"Mi' csinálsz apa? Kapcsold ki a gépet!"
-
vhw
addikt
válasz donmackó #969 üzenetére
Gondolom az időpont miatt, de az a baj, hogy nincs ember a játékmódban, ilyen oldalanként 5-6-7 fős meccsekbe rak be. 1-2 ember helyből repülőben, marad a földre 3-4 tank...
A probléma meg az, hogy a 38t még APCR-rel se nagyon hajlandó átlőni egyik említett szovjet tankot se...
Ezt az arty hívogatást meg tudják a közepes tankok is. Akkor végülis milyen szerep jut a gyengébben fegyverzett, nem is túl mozgékony könnyű tankoknak?Nem értem, kisebb szintű tankkal nem játszik senki realistic-et?
"Mi' csinálsz apa? Kapcsold ki a gépet!"
-
vhw
addikt
A Carpathian térképről okkal vág ki mindig még betöltés előtt garázsba?
"Mi' csinálsz apa? Kapcsold ki a gépet!"
-
vhw
addikt
Na srácok, senki sincs fent?
"Mi' csinálsz apa? Kapcsold ki a gépet!"
-
vhw
addikt
válasz Szepi1979 #976 üzenetére
Tegnap és ma figyeltem fel erre, ma kb. 10 csatából egyszer sem játszottam Carpathian - kétszer adta be, mindkét alkalommal odaig jut, hogy beteszi a térképet a küldetés listával, vár pár másodpercet, és visszadob a hangárba. Ott felugrik a csata végi eredmény ablak - minden nulla ugye (viszont az előző játékban szerzett plecsniket kisorakoztatja fent... rejtély...) Írja még, hogy megszakadt a kapcsolat a szerverrel.
Tegnap ezt ugyanígy eljátszotta 2-3 alkalommal, egyik másik térképpel se csinálja ezt. (ahogy megfigyeltem, mintha az egy foglalópontos játékmódnál történne ez meg, mert 3 bázisost mintha játszottam volna még tegnap)
"Ok":
4-5 napja kezdtem el újra játszani a WT-vel, pár csata alatt feltűnt, hogy nem igazán stimmel a kérdéses térkép; mintha kissé felháborítóan könnyebb lenne délről nyerni. (főleg a középső foglaló pontra gondolok) Hivatalos fórumon is találtam hasonló véleményeket.
Az elmúlt 1-2 napban az is feltűnt, hogy a launchert megnyitva töltöget valamit pár másodpercig - gondoltam ezek valami mini patchek, és tekintve, hogy így egybe esett ez a két dolog, gondoltam ez valami nem túl elegáns "tűzoltás" fejlesztői részről.De ha még el is ragadtattam magam ezzel a kombinálással, akkor sem értem, miért csak ennél a térképnél tapasztaltam ezt.
"Mi' csinálsz apa? Kapcsold ki a gépet!"
-
vhw
addikt
válasz Szepi1979 #978 üzenetére
Én nem bánom, ha nem tesz be oda, amíg mással nincs gond. (bár, hogy pont ilyen kedvezően szelektív...)
(a középső foglaló kört - ahogy én tapasztaltam - nemigen javíthatták; délről kényelmesen fedezékben lehetett foglalni, északról csak ha kiáltál az egész hadsereg elé)
"Mi' csinálsz apa? Kapcsold ki a gépet!"
-
HungAryan
tag
-
Reno7
senior tag
Itt az 1.43-as tree, még egy T-54-es meg egy ZsU-57-2... de legalább lesz Wirbelwind-em.
My SHAMAN is so overpowerd, I once cast a frostshock in Summerspring, now its called Winterspring.
-
vhw
addikt
Sose fogom megérteni miért olyan átkozott nehéz felfogni, hogyha nem foglalják a bázist, akkor kár volt belépni a játékba... ehhez is képzettség kell?
"Mi' csinálsz apa? Kapcsold ki a gépet!"
-
olcsii
aktív tag
bocs hogy nem mentem játszani , de kikészítet az első csatám. 4 lövés kellet a su85 be hogy meghaljion tigerrel utána abba hagytam.
wot:nikoli3, „Akinek sok pénze van, annak lehet spekulálni, akinek kevés a pénze, annak nem szabad spekulálni, akinek pedig egyáltalán nincs pénze, annak muszáj spekulálni.”
-
PR0JECTNR56
addikt
A napokban került vissza vórtündér a gépre és ismét elővettem a németeket. Az a kérdésem lenne gyakorlatilag totál zöld fülű játékosként, hogy Stug III A-val, mi az a minimum amit egy közepes játékos megugrik (wot-osok gondolom vannak erre is, a zöld játékosok szintje kellene kb., mert a wotban is az vagyok )?
Mert mostanság ilyen körök voltak vele:És az 1.43-as javítás mikorra várható megközelítőleg?
[ Szerkesztve ]
-
vhw
addikt
válasz PR0JECTNR56 #984 üzenetére
Ahh... itt annyira kaotikus még a jutalmazás is, mint amennyire a csaták...
Ami pontokat kapok a csatában fogalmam sincs miféle kapcsolatban áll a végül ténylegesen kapott xp-vel és kredittel.Tudtommal mások eredményeit - statját sem lehet megnézni... sok szerencsét így a viszonyításhoz.
"Mi' csinálsz apa? Kapcsold ki a gépet!"
-
PR0JECTNR56
addikt
Ugyanez volt a tapasztalatom mint neked, összevissza kaptam az xp-t, pénzben talán nem volt ekkora a szórás, de alapvetően teljesen átláthatatlan helyenként a játék. Nem mellesleg a kezelőfelületen is csiszolhatnának egy kicsit, mert a legénységi képzés és még egy-két roppant egyszerű funkció is nagyon túl van bonyolítva.
-
vhw
addikt
válasz PR0JECTNR56 #986 üzenetére
Én kb egy éve kóstoltam először bele ebbe a játékba - akkor még a repülős részbe.
Akkoriban is lényegében ugyanilyen volt a kezelőfelület... minimális változások történtek.Egyszer írta valaki valahol, hogy gyakorlatilag minden mindegy, csak ne olyan legyen mint a WoT-ban - kb. ez a mottója a fejlesztőknek.
(Ott a hangár, fent középen nagy piros téglalap logó - kiveri az ember szemét - majdhogynem WoT feeling - néha ösztönösen oda húznám az egeret, de mégis jobb alsó sarokban egy szolid "To battle" indítja a csatát...
A tankok ikonja háttal van jobbra fel néz - WoT-nál szemből, balra le...
Műszaki adatok egyiknél bal oldalon, a másiknál jobbon... és lehetne sorolni... Tényleg egy idő után úgy tűnik, hogy szánt szándékkal tesznek mindent az ellenkező helyre...)Elhiszem, hogy nem kell mindent majmolni, lehet és legyen is egy játéknak "egyénisége", de nem a felhasználóbarátság rovására kéne mennie... Saját helyzetük nehezítik ezzel, hogy ennyire szöges ellentétje még a kezelő felület is a nagy riválisnak - az egyszeri érdeklődőt rögtön egy kellemetlen helyzetbe hozzák, akár el is riasztják ezzel...
A legénység is szépen kaphatna egy kis igazolványképes adatlapot. Hogy "érzékelhető" legyen, ne csak egy arctalan setupban tologassam a csúszkákat...
Egyáltalán jó lenne tudni, hogy a pontokat most személyekre osztom, vagy "feladatkörökre" (És így ez valamennyire független a legénység tényleges létszámától - vagyis valaki több feladatot is ellát. Na ebben sokat segítene valamilyen grafikus felület, ahol látom miről van szó).
De a jelenlegi helyzet, hogy minden tanknál ott az 5 lehetséges poszt - de hogy azt most ki látja el, van-e egyáltalán dedikált rádiós vagy töltő minden tankban (még a IRL 2 személyes tankokban is?) arról fogalmam sincs...A kifejlesztett modulok miféle pluszokat adnak számszerűen az is rejtély... így az elején tökmindegy, majd minden csata után lehet valamit fejleszteni, magasabb szinten már lehetne/kellene mérlegelni.
[ Szerkesztve ]
"Mi' csinálsz apa? Kapcsold ki a gépet!"
-
PR0JECTNR56
addikt
A repülős részt néhány hónapja próbáltam ki, de az nem igazán az én asztalom, ezért maradtam a tankoknál. Feltételezem ez a rész még tényleg nagyon béta, tehát a játékban váratlanul eltűnő vagy ismét megjelenő (rosszabb esetben meg sem jelenő) komplett erdő és növényzet remélem orvosolva lesz.
Ugyanez a sziklákra. Teljes tempóval robogtam le a Stuggal a dombon, hogy elérjem a cap zónát, erre a Stug megnyekken és felparkol leszakadt lánccal és lerongyolt váltóval egy láthatatlan sziklakupacra (a töltő pedig gondolom beverte a fejét a lövegzávárzatba, mert elájult...). Az égre feltekintve megtaláltam a pályán lévő összes sziklát, látótávon belül lebegett mind.Igen, az valahol jogos, hogy mást szerettek volna mint a WoT, csak sokszor ez elég rosszul sült el. És mindez azért érdekes, mert egyébként zseniális megoldások is vannak, főleg látvány terén, tehát a tankmodellek bármikor jobbak mint a WoT-ban található új HD modellek. Talán a sérüléseket és a rozsdát mennyiségében túl lőtték, de ettől függetlenül egyértelműen szebb.
És maga az irányítás is érdekes újítás, nekem személy szerint tetszik, hogy sokkal jobban érezni a tankot, a járművek viselkedése élvezetesebb mint a WoT esetében, de a WoT talán arcade jellegűbb rendszerében nem is biztos, hogy jól állna egy ilyen irányíthatóság.Nagyjából ugyanezek a kérdések merültek fel bennem is, mint amiket leírtál, egyelőre mondjuk nem olvasok nagyon mélyen utána, mert annyira nem tolom sokat a játékot, csak az alapok menjenek.
-
vhw
addikt
válasz PR0JECTNR56 #988 üzenetére
"sokkal jobban érezni a tankot"
Igen, amíg megindul, ahogy nehézkesen fordul egy helyben, egy nagyobb emelkedőn visszavált és úgy araszolva mászik ki... eddig tényleg érezni, hogy valami masszív lánctalpas dög van alattad.
De amikor akár 20-30 km/h-nál is keresztbe csúszik alattad... az már sok...
"Mi' csinálsz apa? Kapcsold ki a gépet!"
-
olcsii
aktív tag
válasz PR0JECTNR56 #988 üzenetére
szerintem a pályák és a textúrák nagyon rondák. ahogy széthullik a szikla vagy valami ilyesmi az meg egy vicc.
tank mozgás nekem is tetszik amikor még lassu. de ez a modul rendszer sebzést , szerintem ők sem igy akartákwot:nikoli3, „Akinek sok pénze van, annak lehet spekulálni, akinek kevés a pénze, annak nem szabad spekulálni, akinek pedig egyáltalán nincs pénze, annak muszáj spekulálni.”
-
vhw
addikt
A pályák mindenképp valahogy "valósabbak", mint a wot egyszerű "pusztái", "tenyésztett" sziklái, dombjai, bokrai...
A tankok meg végülis... jól néznek ki, jobb-e vagy sem, mint amott a HD-k... nem tudom. Egy bizonyos szinttől már nem igazán ad pluszt a részletesség, mert nem arra koncentrál görcsösen az ember milyen részletgazdag a tankja, mikor az ellent lővi.A modulosdi...
Repülőknél is így van...
Ott (jobban) működik ez a modulos dolog; a tűzgyorsaság is nagyobb, így valami valamit előbb utóbb úgyis eltalál. (bár ott is vannak típusok, amiket lehet lőni perceken keresztül, az istennek nem tudod leszedni őket...)De itt tankoknál valahogy nem kerek a történet... Miért gyakran one-shot kill egy találat sofőr nyíláson, és miért nem, ha mellette 10 centivel viszi át ugyanolyan lövedék a páncélt...
Ami azt illeti az egész játékmechanika (a bázisok - pontok) nem igazán adnak teret a taktikázásnak... egyszerű rush-ra ösztönöz, aztán meg beton campre... A lemmingezés egyenesen ajánlott... aztán meg...
Pofon egyszerű, mégis érthetetlen, miért nem teszik... annyi taktikai érzék sem kell hozzá mint egy wot bázis foglaláshoz... nem kell átlátni a térképet, nem kell számolgatni hol mennyi és milyen tank jön... csak rohanni a körhöz, minél többen beleállni és lerendezni szemtől szemben - aki viszi a bázist máris gyűjti az előnyét. Ehhez képest rengetegen csak a mezőn bóklásznak.Ez a rendszer nem kedvez azoknak se, akik a másik játékban ügyesen helyezkedve be tudják védeni a bázist, visszalőni a foglalást... kihasználják a fedezékeket, a látótávot, a távolságot, rejtőzködnek stb. Itt face to face harcra kényszerítenek, ha foglalni/visszafoglalni akarsz, ilyenkor meg nem sok "skill"-nek marad hely az egyszerű túlerővel szemben. (ezen a sebzés véletlenszerűsége nemhogy javít... még rátesz egy lapáttal)
"Mi' csinálsz apa? Kapcsold ki a gépet!"
-
olcsii
aktív tag
ma ismét mentem egy csatát, mert a wothoz jött a frissítés. 4x találtak el és 4x lötték el az ágyum és tornyom pantherrel voltam.
wot:nikoli3, „Akinek sok pénze van, annak lehet spekulálni, akinek kevés a pénze, annak nem szabad spekulálni, akinek pedig egyáltalán nincs pénze, annak muszáj spekulálni.”
-
PAtr0n
addikt
A mai big update egyik kíválló újítása: "Added camera for ground forces that displays in detail how player vehicle got destroyed"
Így legalább kevesebb lesz a síró rívó comment (nem igazán itt, főleg az official oldalon). Mondjuk azért arra kíváncsi leszek, hogy a gyakran előtt cső effektus csökken e.[ Szerkesztve ]
"Ne sikeres ember próbálj lenni, hanem értékes"
-
Bigiordas
tag
Srácok, kérnék egy kis segítséget. a csatába vivendő lőszer menyiségét, hol lehet beállítani? Angolból nagyon kakukk vagyok, de a kreativitásom is cserben hagyott Válaszokat előre is köszönöm.
-
Borote
addikt
Nekem mostanában nagyon adta mind a Párduc, mind a Tigris. Az ellőtt cső is _sokkal_ gyorsabban javul, mint 1-2 hónappal ezelőtt, és távolról sincs belőle annyi. Szerintem nagyon rendben vannak.
Most a Porsche tornyos Tiger 2-vel megyek jórészt, nem semmi egy jószág, bár a torony frontja attól eltekintve hogy jól néz ki, nem túlzottan praktikus... Kíváncsi vagyok a Henschel félére
-
olcsii
aktív tag
hát szerintem nem sokat változott a játék de én csak kb havonta megyek egy két csatát . panter fekete cső egyből mindig
wot:nikoli3, „Akinek sok pénze van, annak lehet spekulálni, akinek kevés a pénze, annak nem szabad spekulálni, akinek pedig egyáltalán nincs pénze, annak muszáj spekulálni.”
-
olcsii
aktív tag
valaki jön most játszani?
nikoli324063 a nevem. tier 3-4wot:nikoli3, „Akinek sok pénze van, annak lehet spekulálni, akinek kevés a pénze, annak nem szabad spekulálni, akinek pedig egyáltalán nincs pénze, annak muszáj spekulálni.”
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen videókártyát?
- PlayStation 5
- Autós topik
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Xbox tulajok OFF topicja
- Óra topik
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- Külföldi rendelések: boltok, fizetés, postázás
- TCL LCD és LED TV-k
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- További aktív témák...
- Cooler Master 240L core white Vízhűtés!
- KOLINK KL-850M PSU - 850W - 80 PLUS BRONZE - MODULAR
- Belépűszintű Gamer PC Eladó + Monitorral + Billentyűzettel és Egérrel
- XBOX ONE FAT 500 GB gyári tartozékaival, 2 kontrollerrel és 2 játékkal
- XBOX SERIES S KONZOL 512GB-os Játékkonzol - Azonnali termékcsere garanciával
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest