- Samsung Galaxy A53 5G - kevesebbet többért
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Vodafone mobilszolgáltatások
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Április 23-án érkezik a OnePlus Pad Go
- Yettel topik
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Olyan telefon lett az idei foci EB hivatalos mobilja, ami nem kapható Európában
Hirdetés
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
Nagy pofon: lőttek a Meta európai AI-tervének
it Az ír adatvédelmi hatóság kérése miatt a Meta befékezi az AI-modellek kiadását Európában.
-
Final Fantasy XIV Online - Befutott a Dawntrail utolsó előzetese
gp Jövő hónap második napján érkezik a kiegészítő, az előrendelők azonban már június végén belevághatnak az új kalandokba.
-
Mobilarena
Tőzsde és gazdaság:
Hasznos információk az összefoglalóban!
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
válasz Ringman #8018 üzenetére
A dolog nyilván nem olyan egyszerű, mint ahogy gondolod.
engedélyezési eljárásokat fel kell gyorsítani (nagy beruházás engedélyezése akár évekig eltarthat)
Ennek simán lehetnek objektív okai, például régészeti feltárás, infra fejlesztés, veszélymentesítés, stb. De valójában a városokban a legnagyobb korlát a szabad hely (telek) hiánya. Ha meg intenzívebben építed be, az rontja az élhetőséget.
új területek kiparcellázása szintén nimby sok esetben, az is érdekeket sért
Új területet a város szélén tudsz parcellázni, ez ellen már aktívan küzdenek Budapesten is. Nem cél az, hogy a város végtelenségig terjeszkedjen, mert oda infrát kell vinni. Ennek a költségét nehéz áthárítani a vásárlókra = veri fel az árakat.Az AirBNB tiltása is hasonló buli. Veszélyes terep az, ha elkezded korlátozni a magántulajdonnal való rendelkezés jogát. Látszik, hogy ez külföldön sem jött be.