- iPhone topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Motorola Moto G54 5G Power Edition - nem merül le
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Elcsípte a Huawei kameratelefonja az első helyet
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Fotók, videók mobillal
- Xiaomi 13 Pro - szerencsés szám
- Drágábban indíthat az új iPhone SE
Hirdetés
-
A két Poco F6 mellett érkezik a Poco Pad is
ma A Poco első táblagépe is egy Redmi termék más néven.
-
Sarokba szorította a Huawei az Apple-t Kínában
it A Huawei olyan nagy versenyt teremtett az Apple számára Kínában, hogy utóbbi érezhetően csökkentette az országban az iPhone-ok árait.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
Új hozzászólás Aktív témák
-
nubreed
veterán
Bocs de kifutottam a szerkesztési időből, de még a is eszembe jutott, hogy mivel nincs meghatározva, hogy ez 15 munkanap lenne, ezért ha jól sejtem, ez 15 naptári napnak tekintendő, ugye?
We are the first of cyber evolution. We are the first to program your future.
-
nubreed
veterán
Nekem is kb sablon szöveget küldtek, szerintem amúgy mindenkinek.
A szervizelés meg tényleg úgy megy ahogy Wolfman is írta.
Ezzel a 15 nappal biztos, hogy nem stimmel valami.
A honlapjukon is 15 nap van simán megemlítve, illetve a garanciás lapon is, amit tőlük kapsz, sehol nincs leírva, hogy ez munkanap lenne. Ez ilyenkor naptári napot jelent egyértelműen. Ehhez képest az egyik válaszukban amit nekem küldtek, már 15 munkanapot emlegetnek. Ez jogilag hogyan értelmezhető?[ Szerkesztve ]
We are the first of cyber evolution. We are the first to program your future.
-
nubreed
veterán
válasz HUN]Repa #4922 üzenetére
Kedves HUN]Repa:
Soraidból azt veszem ki, hogy az Iponnál dolgozol. Hadd kérdezzek valamit, mert van itt egy dolog ami nagyon nem tiszta nekem és szerintem alkalmas a vásárlók megtévesztésére:
A garanciális ügyeintézéshez kapott lapon, amin átveszitek a hibás terméket szervizelésre a vásárlótól, illetve a honlapotokon is 15 napot emlegettek, mint az általában várható ügyintézési idő. A probléma az, hogy mivel sehol nincs leírva, hogy ez MUNKAnap lenne, ezért ez így ebben a formában naptári napnak tekintendő. Ezzel szemben, mikor érdeklődtem valamikor múlthéten emailben, a 15. (naptári) napon, hogy mi újság van a szervizelésre beadott hibás cuccommal, a kollégátok azt válaszolta nekem az emailre, hogy 15 MUNKAnap az átfutási idő.
A kérdés az, hogy akkor most melyik tekintendő az igaznak? Ha valóban 15 MUNKAnap átfutási idővel kell számolni, akkor miért nem azt írjátok rá az átvételi lapra is illetve rakjátok ki a honlapra így?
Szerintem sokan, mint én is, jóhiszeműen azt gondolják, hogy 15 nap az még nem olyan vészes, "tök jó, hogy 2 hét alatt lezárul" a dolog. Ehhez képest később jön a feketeleves, amikor a 15. nap környékén elkezd érdeklődni a vásárló, teljesen jogosan, hogy mi van a cuccával és kapja a választ, hogy hohó 15 munkanapról van szó, türelem türelem.... Te is beláthatod, hogy még egy nagyon türelmes embernél is képes ez a hozzáállás kiverni a biztosítékot.A választ előre is köszönöm!
We are the first of cyber evolution. We are the first to program your future.
-
nubreed
veterán
Édes istenem...
Nyilvánvaló, hogy az Ipon sem tehet arról, hogy mekkora szar a jogszabály, egyáltalán nem védi a vásárlók érdekeit. De könyörgöm... az a szerencsétlen vásárló, csak ebbe az egy dologba tud kapaszkodni, abba a 15 napba, akkor miért ne tenné(m) meg? Az Ipon is azt kommunikálja, hogy általában a legtöbb esetben törekednek a 15 napon belüli lezárásra és szerintem jogos az, hogy senki nem szeretne az lenni, akinek 15 napnál tovább húzódik az ügye. Miért olyan nagy baj ez? A jogszabály által biztosított kiskaput sokszor nagyon erősen kihasználják a cégek a vásárló kárára.
Tudom ez már az egyéni szoc. problémám, de az hiba, amivel bevittem a cuccomat az Iponhoz, kb 15 perc alatt letesztelhető, tehát abszolút nem értem, hogy miért ülnek rajta már 3 hete, nyilván tudván azt, hogy nem én vagyok az egyetlen akinek bent van szervizelés alatt az alkatrésze, ettől függetlenül jogosnak érzem a felháborodásomat. Az engem egyáltalán nem érdekel, hogy az Ipon visszaküldi a nagykernek vagy egy külsős szerviznek, hogy azok teszteljék, ez az ő bajuk én az Ipontól vettem a terméket, velük állok szerződésben.
We are the first of cyber evolution. We are the first to program your future.
-
nubreed
veterán
Mondjuk az Ipon üzleti modellje szerint, nem valószínű, hogy komoly saját raktárkészlettel rendelkeznének bármiből is, hiszen internetes cég, azaz az üzletbe, általában másnapra csak az a termék érekzik be, amit valaki megrendelt tőlük a honlapjukon. Ez nekik nyilván előnyös, mert nem kell saját raktárkészletbe beruházni komoly milliókat és ezért van az, hogy gariztatásnál megy vissza a nagykernek a cucc, akik meg ülnek rajta x hetet. Szóval lehet ezt az Ipon szempontjából is nézni és megérteni, de ettől a userek még szívnak a hosszú átfutási idő miatt.
We are the first of cyber evolution. We are the first to program your future.
-
nubreed
veterán
Pedig hidd el, hogy lehet. Ehhez csak a megfelelő partnerek és kapcsolatok kellenek, az üzleti életben minden ezen múlik, az Ipon nem ma kezdte a szakmát, valüszínűleg Budapest egyik legnagyobb forgalmú Computer üzletévé nőtte ki magát, így azoknál a nagykereknél, ahonnan az Ipon beszerzi az árúját, biztos, hogy elsőbbséget élvez a kissebb partnerekkel szemben.
We are the first of cyber evolution. We are the first to program your future.
-
nubreed
veterán
Én a mai nappal 23 napja várok arra, hogy történjen valami az ügyemben, de csak a munkanapok számát tekintve is 17 munkanapnál járunk... Ennyit a 15 napról. Igen tisztában vagyok vele, hogy mi van a törvényben de szerintem alapvető elvárás az hogy ha már veszek valami újat nem kis pénzért akkor az működjön rendesen és ha a gyárból szarul jön ki, ilyen is előfordul akkor ne 3-4 hétig üljenek rajta.
We are the first of cyber evolution. We are the first to program your future.
-
nubreed
veterán
Megkaptam tegnap a csere kártyát és ezzel lezárult az ügyem, ennek már nincs hibája. Köszönet érte Hun]Repa -nak, aki segített az ügymenet felgyorsításában, ha ő nem segít valószínűleg még egy héttel többet kellett volna várnom.
[ Szerkesztve ]
We are the first of cyber evolution. We are the first to program your future.
-
nubreed
veterán
válasz Éliás-tóbiás #5213 üzenetére
Hát ez elég szomorú. Sajnos simán el tudom képzelni, hogy a nagykernél nem jött elő a probléma tényleg, tehát ebből a szempontból nem hazudtak, bekapcsolták kb 2 percre a tápot és Józsi a szervizes megállapította, hogy ezen 2 perc időtartam alatt nem jött elő kerregő hang, ergó a táp nem hibás, mehet vissza a feladónak (a mitugrász felhasználónak - akikből egyébként ők is élnek).
A mellékelt cd: szerinted belenéztek/hallgattak? Szerintem nagyon rendes tőled, hogy mellékelted, de ne legyenek illúzióid, az egyből a kukában végezte, vagy jobb esetben egy íróasztal fiók mélyén.We are the first of cyber evolution. We are the first to program your future.
-
nubreed
veterán
Tehát ezzel el is van intézve, hogy ha a user (most általánosságban mondom, nem erről a konkrét esetről beszélek) azt állítja, hogy neki hibás a megvásárolt terméke de a szervizben nem jön elő a hiba, a tesztelésre szánt idő alatt, amire a lehető legkevesebbet fordítják nyilvánvalóan, akkor kész ennyi, elintézik azzal, hogy a user minden ilyen esetben hülye, mitugrász és különben is mit pazarolja a szerviz erőforrásait? Ez normális?
Megér ez a szopatás annyit, hogy elveszítsen a cég egy potenciálisan elégedett és visszatérő ügyfelet? A mai magyar gazdasági helyzetben ezt bárki is megengedheti magának?
Itt a user supportálás általában elmondható, tisztelet a kivételnek, hogy egyenlő a nullával, nagyon úgy tűnik, azaz egyetlen célja a cégeknek, hogy minél több terméket eladjanak és közben mantráznak és imádkoznak, hogy jajj, csak nehogy visszajöjjenek gariztatni, mert arra már csesznek megfelelő erőforrásokat áldozni, holott ha ez is megfelelő módon lenne megoldva, az ügyfelek is sokkal pozitívabbak lennének. Nehéz úgy pozitívnak lenni, hogy azt az érzést keltik benned, hogy minimum 15 munka napig ülnek rajta (ami önmagában sem kevés), és ha kommunikálni próbálsz velük, érdeklődni, hogy hol tart az ügyed, küldenek a legtöbb esetben egy név nélküli (ahogy emlékmás is írta) sablon választ. Mi az, hogy nem írja oda a nevét az aki válaszolt az emailemre, hogy ő az xy és ez és ez a beosztása? Egy magát komolynak tartó cég nem teheti meg ezt, én is mindig odaírom, hogy ki vagyok és tisztelettel megköszönöm előre is a választ, az a minimum, hogy a válaszadó is aláírja!!! Ha én is ilyen hanyagul intézném a céges emailezést már réges rég az utcán lennék emiatt.We are the first of cyber evolution. We are the first to program your future.
-
nubreed
veterán
válasz férfiállat #5233 üzenetére
Hát az a helyzet, hogy attól, hogy itt leírjuk ügyes bajos dolgainkat, meg a véleményünket, nem hiszem, hogy bárki is odáig el menne, hogy bárkit is megverjen. Miért tenné? Attól nem fog előrébb tartani az ügye, max egy még egy rendőrségi eljárásnak néz elébe. Másrészt, az ettől való "félelem" nem jogosít fel arra senkit, hogy ne írja alá az emailt. Ennyi erővel én is tarthatnék a szervizestől, mert éppen rossz napja van és még én is "cseszegetem" az emailemmel, és mégis aláírom. Nem?
Más számtech cégtől is vásároltam és gariztattam régebben, érdekes módon ők mindig aláírták az emailt és nem sablon választ küldtek. Akkor hogy is van ez?#5234: Igen, ő nekem is segített, és meg is köszöntem neki itt is a fórumon. Ha ő nem segít, egy héttel tovább kellett volna várnom, ez tény. Erre is értettem, hogy tisztelet a kivételnek.
[ Szerkesztve ]
We are the first of cyber evolution. We are the first to program your future.
-
nubreed
veterán
Az Ipon kimaxolja a 15 munkanapos gariztatási idő átfutást mindig?
[ Szerkesztve ]
We are the first of cyber evolution. We are the first to program your future.
-
nubreed
veterán
Sziasztok,
Van valamilyen maximális időkorláta a gariztatás folyamatának, amit elvileg már nem léphetnének túl? Mert ugye van a 15 munkanap, amit az IPON is ad, de van egy billentyűzetem, ami már olyan hosszú ideje van bent náluk, hogy lassan már a 30 munkanap is letelik. Nem rég írtam egy emailt, amiben érdeklődtem, annyit tudtam meg a válaszból, hogy a cucc még mindig a beszállítónál van bevizsgálás alatt. Ilyenkor a beszállító a nagyker vagy a termék gyártója? Én türelmes vagyok, de így, hogy már több mint egy hónapja nem oldódik meg ez az ügy, ez már kicsit kezd sok lenni.
We are the first of cyber evolution. We are the first to program your future.
Új hozzászólás Aktív témák
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- Így nem hajlik, úgy kettétörik az új iPad
- iPhone topik
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Folyamatosan hazudott a bitcoin állítólagos feltalálója
- Minecraft
- Projektor topic
- E-roller topik
- További aktív témák...
- -70% HP EliteBook 850 G7:i7 10610U,32GB RAM,512GB SSD,15.6" FHD,vil.MAGYAR numeri.bill,WWAN 4G,Win11
- ASUS TUF Gaming GeForce RTX 4070 Ti 12GB
- Hama Ultraslim Fali konzol (TV)
- ÉRKEZETT Legújabb Bontatlan Új M2 IPAD PRO 2022 12,9 128GB - 256GB Wi-Fi Azonnal DEÁK TÉRNÉL Átvehe
- Női városi bringa (Sierra City)
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen