Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • férfiállat

    tag

    válasz nubreed #5231 üzenetére

    ezek is úgy vannak vele, mint a mondás a sörrel, hogy 1 sör nem sör.
    egy paraszt nem paraszt.
    most kit érdekel hogy 1-2 ügyfelet elveszítünk emiatt sz@rni bele.
    meg nézd meg azt akit elveszítenek,
    -fizetett??
    -fizetett!!
    -akkor meg kit érdekel??
    viszont itt is 2 eset van a fent említett kolléga, akinek csak időlegesen jön elő a probléma, és azt a szerviz úgy se fogja megtalálni, ezek után meg pláne. főnököm garanciáztatott egy monitort (egy másik cégnél) és 11 hónapig tartott az ügy, mire küldtek egy új monitort, de főnököm legalább rendes volt elment a media marktba és vett egy akciós monitort az ügyfélnek, mert most 11 hónapig monitor nélkül lenni azért nem kevés idő, szal nélkülözhetetlen. szal a lényeg a lényeg ha csak elő elő jön a probléma kit érdekel, mondjuk itt is több eset lehetséges a probléma megszakítja e a működési folyamatot pl a mostani néhány vidikártyáknál a bs vagy csak hangos és nem tetszik az ügyfélnek.
    mondjuk én félig meddig keser szájízzel állok a dolgokhoz mivel én nemrégiben hagytam ott majdnem 200k-t fentebb olvashattátok is az ügyemet na mármost megvolt a futár rendelés felszállítás aztán viszonylag gyorsan haladt az ügy is hogy itt elkezdtem vergődni, 5 napon belül megvolt a bevizsgálás és mondták hogy olyan terméket még csak adni sem tudnak de vásároljak újat és csak különbözetet kell fizetni vagy visszakapom az árát, ott már a pénzt kértem vissza amit olyan 3-4 napon belül utaltak.
    (ezt gyors ügyintézésnek mondanám, csak a probléma az volt, hogy én nem gariztatni meg bevizsgálni küldtem vissza hanem cserére mert az alkatrész első berakásnál is rossz volt már. mindegy végül örülök hogy viszonylag ilyen gyorsan ki tudtam szállni az ügyből.)
    végül is amiért ezt a posztot megírtam, hogy nem lényeg mi van a paraszttal naponta havonta van annyi forgalom hogy 1-2 ember kiesést elbír. a vásárlók nagy része úgy sem nézi a forumokat, nincs rá ideje, nem érdekli stb stb. és igen az ipon tényleg hibátlan cég amíg nem kell gariztatni, de ha szerencséd van az is viszonylag hamar lezajlik.
    a névlegességi problémára meg vissza térve, ha én is egy olyan cégnél dolgoznék ahol ilyenek vannak, és névből bármikor megkereshetnek és ne adj isten el is vernének én se nagyon írnám alá,
    az a levelezés más mikor 2 cég áll kapcsolatban és szinte minden dolgozó ismer minden dolgozót, ott jó hogy alá írják, de itt ahol ismeretlen ember beszél ismeretlen emberrel én se biztos hogy alá írnám.

Új hozzászólás Aktív témák