Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Size83

    csendes tag

    válasz nubreed #5338 üzenetére

    És neked lett igazad... :W :W :W

    Minden esetre igen szomorú, hogy egy ismert típushibáról lévén szó (ami ráadásul másodszor fordul velem elő) újra végig kell ülnöm a három hetet mire küldik az új kártyát. Mindezek mellé két több tételből álló rendelésemben több hibás termékek volt. Egy ssd, videókártya, monitor, ram, de az első videókártya és egy későbbi SSD garanciáztatás időtartama elvette a kedvem attól hogy a hibás monitoromat és ramomat is leadjam ügyintézésre. Nem mellékesen ez a páromnak munkagép, így a szervizeléssel töltött időtartam több szempontból is "érvágás". :(
    Ha most megint hetekig ülnek a dolgon azt hiszem én nem vásárolok többet semmit az ipontól. Tudom, hogy ők meglesznek az én pénzem nélkül is, de rám sajnos elég frusztrálólag hat hogy a hónapok/évek alatt összespórolt kis pénzemből tavaly decemberben vett konfigurációt nem tudtam még összefüggő két hétig használni, mert valami mindig elromlott benne és várhattam a garanciázásra.

    Komolytalanok kíméljenek!!!

Új hozzászólás Aktív témák