Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Kekmen

    senior tag

    válasz Zsolty20 #134460 üzenetére

    Én 3 és fél hónapot szoptam ezzel a "címrendezés" dologgal. Már beküldtem a helyrajzi számot, az osztó számát, a földhivatali tulajdoni lapot, de előrelépés csak akkor történt, amikor a kb. 5. üzletkötőnek volt egy kontaktja, aki el tudta intézni a bekötést. Ekkor már volt a lépcsőházban olyan lakó, akinek be volt kötve, ennek ellenére a műszakisok mindig visszadobták a kérelmet, hogy már pedig ott nincs. A 1414-el kb 10X beszéltem ez idő alatt, abból 2 olyan ügyintéző volt, aki érdemben segíteni tudott, de megoldani ők sem tudták a problémát. Most van egy élő szolgáltatásom egy olyan címre ami a valóságban nem létezik, de a Telekom adatbázisában így szerepel. A szerződésemen ott a lakcímem hibátlanul, közvetlenül alatta pedig a létesítési cím, ami rossz. Nonszensz. Én kívánom neked, hogy ne kelljen ezt az utat végigjárnod. Ha rám hallgatsz, akkor írj nekik e-mailt (ugyfelszolgalat@telekom.hu) és csatolj minden adatot amit csak tudsz. Lehet később lesz rá válasz, de szerintem hamarabb rendeződik a dolog. Sok sikert!

    "Orlando day dawning, One more Sunday morning, If this is heaven, I'm not afraid of hell."

Új hozzászólás Aktív témák