- MIUI / HyperOS topik
- iPhone topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Érintésnélküli fizetési megoldások - PayPass via NFC
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- Telekom mobilszolgáltatások
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy Z Fold4 - egyre megy, honnan nézed
Hirdetés
-
Akciófigyelő: OneSport OT05 bringát lehet nyerni
ma Két kerékpárt is sorsol a gyártó, ebből az egyik kifejezetten a Mobilarena olvasóinak szól.
-
Ellopták a Tesla akkumulátor-titkait
it Beperelte egy korábbi beszállítóját a Tesla, és azzal vádolja, hogy üzleti titkokat lopott a Tesla akkumulátorgyártási technológiájával kapcsolatban.
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
Új hozzászólás Aktív témák
-
cantus
tag
A cipős témához annyit szólnék hozzá, hogy mindenhol, összeghatár nélkül a vásárlástól számított 6 hónapig az eladónak kell bizonyítani, azt követően pedig a vevőnek, hogy a hiba már a cipő megvételekor fennállt. Ha mást ígérnek, akkor azt írásban nyilatkozzák le a cipős blokk mellé (bár ilyenre még nem láttam példát).
Tehát 6 hónap után gyakorlatilag esélytelen a pénzt visszakapni, mert egy szakértőt találni és kifizetni, plusz utaztatni a cipőt általában drágább, mint venni egy újat.
Amit lehet tenni, ott ahol a hozzáállás vevőellenes: nem vásárolni az üzletben, illetve az adott cipőmárkát is tiltólistára tenni.
Nálam így került feketelistára a Deichmann, illetve a Bugatti, mint cipőmárka.