Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • sasa311

    veterán

    válasz themebuilder #11993 üzenetére

    1., A homár nem reprezentatív, nem is törvényhozás. Csak egy Blog. Én is csinálhatnék holnap egyet és azt írok rá amit akarok.

    2., A 17/1999. (II.5.) kormány rendelet szabályozza a távollévők közötti szerződéseket. Az viszont a termék csomagolásáról egy kanyi szót sem ír. Sem azt, hogy szükséges, sem azt, hogy nem. Azt viszont írja, hogy a terméket visszaszolgáltatásáért a vevő a felelős. És mivel a legtöbb jogalkotó szerint a csomagolás a termék része....
    Ettől függetlenül persze az nem várható el, hogy bontatlanul vagy lefóliázva küldjék vissza a terméket, hiszen pontosan azért jött létre ez a törvény, hogyha már a netes vásárlás közben nincs lehetősége a vevőnek megvizslatni / mgeszagolgatni / megnyalogatni a terméket akkor otthon legyen. De az igenis elvárható, hogy meglegyen a doboza és minden tartozéka.

    Ezzel próbálkozhatsz vitába szállni, csak nincsen értelme, ugyanis egy mondattöredéket sem tudsz mutatni hivatalos jogszabályból idézni, ami megemlítené a csomagolást. Innentől kezdve patthelyzet.

    3., Tisztán látszik, hogy neked még mindig nincs halvány fogalmad sem arról, hogy mi a különbség a GARANCIÁLIS ÜGYINTÉZÉS és a SZERZŐDÉSTŐL VALÓ ELÁLLÁS között.

    Ezt ugyan már leírtam egyszer, de most mégegyszer leírom neked, mert látom átsiklottál felette: A garanciális ügyintézéshez CSAK a vásárlást igazoló bizonylatot (számlát, blokkot, szerződést) kell bemutatnod. A dobozt csak ajánlott jófejségből.

    A szerződéstől való elállásnál viszont le van írva, hogy vissza kell juttatnod a terméket a forgalmazónak hiánytalanul mégpedig saját felelősségre, mivel az NEM garanciális ügy, hanem elállás, mivel nem felelt meg az igényeknek.

    Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?

Új hozzászólás Aktív témák