Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Gyöször

    senior tag

    válasz Geller72 #65366 üzenetére

    Ha a gumi beleér a kasztniba az nem jó. Ha egyedül vagy benne ha nem akkoris magyarországról indulsz, itt vannak úthibák, ha berugózik, beleér és az nem jó. Én értem a célod, hogy miért csinálod, motoron ezért van 2féle végáttételem a 3 különböző gumiszetthez. Az aszfaltos gumihoz nem kell rövid 1es fokozat viszont jól tud jönni egy hosszabb 5ös, így a végáttételt változtatom. Kocsin ezt úgy tudod megcsinálni legegyszerűbben, ahogy kitaláltad.
    De azt nem teheted meg, hogy bepattintasz egy kraz kereket és nem érdekel a többi. És nem tudok jobbat kitalálni, mint a 20-40 cementeszsák megmondóképessége.

    Mikor hegesztettem az utánfutóm, meg kellett állapítani hová kerüljön a végütköző gumibak és akkor milyen magas legyen a sárvédő.

    Megpakoltam cementtel azzal meg is volt minden adat.

    De azt a kocsira nem teheted rá, hacsak a 2 torony közé nem ácsolsz neki valami tartót ami kibír sok kilót.

    Aztán ne idegeskedjél, járatlan utat taposol, senki nem tudja séróból a választ.

    [ Szerkesztve ]

    ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.

Új hozzászólás Aktív témák