- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- iOS alkalmazások
- Huawei Watch GT 5 Pro - egészség + stílus
- Fotók, videók mobillal
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Magisk
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
Új hozzászólás Aktív témák
-
fogkefe21
csendes tag
Ez melyik évjárat? Ismeretségi körben nem nagyon hallottam senkiről aki 2-3 évente cseréli a hűtőfolyadékot, arról sem tudok, hogy kötelező szervizek alatt ezt cserélnék egyáltalán. Mondjuk amikor én vettem a járgányt lecseréltettem egyből, mert tudom hogy az előző tulaj nem cserélt még rajta és amúgy kicsit koszos is volt már a fala.
De persze érdemes betartani a leírást ebben teljesen igazad van.
[ Szerkesztve ]
-
-
ncc1701
veterán
Azt lehet tudni, h mennyi kell bele? Nem akarok kavarni, ha zöld, akkor zöld marad, ahogy olvasom, ebben valami szerves adalék van, gondolom ez miatt a gyakoribb csere. Ez meg gondolom a környezetvédelem miatt kell.
Szerk: Megvan, 4,7L kell. Azaz ha -30-ra akarom belőni, akkor 2.5L fagyálló, és ugyanannyi víz.[ Szerkesztve ]
-
ncc1701
veterán
válasz gordonfreemN #64407 üzenetére
Meg mondjuk megmarja, és idővel kilukaszt valamit. És ha belevaló, akkor sem lehet tömény, az elöbbi miatt, azaz az ember azzal sem tesz jót, ha nem higítja megfelelően.
-
2ozzmexy
senior tag
válasz gordonfreemN #64407 üzenetére
És foszfátmentes meg #mindenmentes kell bele.
Amúgy - ezt most nem csak neked - lehet keverni, ugyanis mindkettő gyári hűtőfolyadék, így az egymással való keverésük sem okoz gondot, ellenben a zöld beszerzése okoz némi fejtörést... a kéket lehet venni suzuminn-től pl 5L-es kiszerelésben aranyért. Szívóbenzinesnél ez annyira nem izgalmas, ellenben töltött motorok esetében célszerű betartani mivel az hűti a turbót is, így nagyobb igénybevételnek/hőterhelésnek van kitéve, hamar elhasználódik és az öregedésgátló sem fogja örökké védeni a vízpumpát meg a radiátorokat a korróziótól.
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
pityu8
tag
Szervizt keresek az első éves átvizsgáláshoz. Ahol vettem nem vinném vissza, mert az 1000 km-es átvizsgálás nem nyerte el a tetszésemet, bár ha oda vinném 5 év lenne a gari a munkadíjra . Olyan szervizt keresek, ahol látom mint csinálnak, és kannás ECSTAR 0W-16 olajat tesznek bele. Ha nincs vihetek sajátot. És persze ne dolgozzanak aranyárban.
Légy szíves segíts, ha tudsz. Köszi.[ Szerkesztve ]
-
félisten
-
ncc1701
veterán
válasz pityu8 #64415 üzenetére
Volt már ilyen jogi dolgokról szó anno a totálkáron is, a lényeg, h minősített szerelő legyen (szakmája legyen az autószerelés), ezzel foglalkozzon. Ugyanúgy bepecsételhet, ugyanúgy érvényes ebben az esetben a gari. Mindegy, mit mond a márkaszervíz, egy ilyen per nyerhető lenne.
Az már más kérdés, h valószinű köcsögölnének. Az én autóm 1x volt márkaszervízben, onnantól végig szerelő haverhoz hordtam, mivel kiderült, h a gari semmit nem ér, mert nem csinálják meg a problémát.[ Szerkesztve ]
-
Cunaja
addikt
válasz ncc1701 #64417 üzenetére
Szegény Suzu!
Viszont felvetődik bennem, hogy ez normális jelenség-e, hogy ez történik?
Lehet, nem volt maximális műszaki állapotban a Suzu?Más:.
Most nyomok le mindjárt egy jó nagy adag km-t, tesztelem a Carsifit. Jelentkezem, hogy bírta.A fórumozás egy élmény volt, de jöttek a trollok és tönkretették az egészet! Már semmi nem olyan, amilyen régen volt.
-
blakey
titán
válasz Cunaja #64418 üzenetére
Nem volt megfelelő műszaki állapotban az autó és az út sem, de nem kellett volna, hogy ez történjen, ha az autó műszakilag rendben van.
ELADÓ: iPhone 12 Mini gyári, bontatlan, fekete szilikon tok *** " Aki udja, csinálja, aki nem, az tanítja" - G. B. Shaw *** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
félisten
-
ncc1701
veterán
válasz Cunaja #64418 üzenetére
Ha megnézed, az nem kátyu, szimplán kitört a felső 2-3cm kopóréteg. Az autó tulaj helyében elővenném a szerelőt, ahová rendszeresen hordja, valamint a vizsgaállomás felelőssége is érdekes lehet, tekintve, h egy ilyen korrózió nem az utóbbi 1-2 évben alakul ki.
Na, ezért sem viszem márkaszervízbe az autóimat. Én igénylem azt, h alá tudjak menni, megnézni, h mi a pálya vele, nem bízom a pályakezdő fiatal alkalmazottakban.
-
félisten
-
félisten
válasz szabonagyur #64426 üzenetére
Hogyne.[kép]
[ Szerkesztve ]
2db APC BE-700GR szünetmentes tápegység eladó.
-
Gyöször
senior tag
válasz ncc1701 #64422 üzenetére
Előző off kocsit mindig 1 helyre hordtam műszakira. Jó autó. Mikor bejött, hogy fél milla bírság ha sz@rt átengednek egyből megbukott a kocsi, amivel a gyerekemet is hordtam. A jobb szélső kormány gömbfejet lényegében csak le kellett akasztani a gömbről. Mint a pengős malacot úgy bhasztam le, hogy eddig meg akartak ölni? Oké, hogy haver meg átengedi, de legalább mondta volna, hogy aztat ott csináljam meg.
Aztán máshová vittem, hátha derül ki valami még. Átnézettem, jó minden jó. Megbeszéltük az időpontot, beállok, kiabál, hogy nem erről volt szó, szar az autó. Pénz szaga volt, kapott, aztán csend lett, szépen mondta, hogy a jobb felső gömbfejet cseréljem ki. Hazajöttem első dolgom volt kicseréltem, de rohadtul nem értettem a dolgot mert semmi baja nem volt a trapézgömbfejnek amit kivettem. Jó 30 éves gyári, nem volt új, de szerintem okés volt. Nyugtáztam, hogy csak a pénz miatt mondta. Most elvittem első helyre mégiscsak haver, megbukott a kocsi.
Miért? Mert az a pénisz jobb felsőt mondott pénz után, közbe a bal fölső volt a szar. Kovid miatt 3 évig jártunk vele úgy, hogy ezt is le lehetett akasztani.
Jól ki lehet törölni ezekkel a műszakikkal. Pedig ha tudom, hogy rossz bármi, azonnal nekiesek. Arra jó volt, hogy rájöttem kézzel rángatva is sokmindent észre lehet venni.ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
-
-
Cunaja
addikt
válasz Gyöször #64421 üzenetére
Biztos aszfalt hiba volt volt az út.
A haveros műszakik nem mindig megbízhatóak.
A szervizes műszakik között is van olyan, sajnos.
Nekem még nagyon sok időm van az első éves szervizig, de ha átvágnak, akkor garantáltan szakértőt fogok kérni és feljelentem őket. Jelenleg is kevesebb üzletkötő van náluk, mert kirúgtak azt, aki átvágott.#64312kiskun968: Megvolt a hosszú teszt a Carsifi-vel.
Imádom! Mai napig nem tudom mi az a Intercept AA Protocol , de amióta bekapcsoltam, nincs szakadás 149-es csatin és US beállításon.
XV. Szentmihályi út - Régi Fóti út és a
XIV. Csömöri út - Miskolci út kereszteződésénél. Tökéletes.
Ami meglepő, hogy a telefon akkuja is kevesebbet fogyaszt.
206km-en 2:24 perc 18%-os merülés, enyhe melegedés. Carsifi langyos volt. Autó átlag fogyi 5,5. Tankolás alapján.
A mai napon csoda is történt, végre tudtam tankolni mm 95-ös benyát. Eddig folyamatosan 100-as ment bele.A fórumozás egy élmény volt, de jöttek a trollok és tönkretették az egészet! Már semmi nem olyan, amilyen régen volt.
-
simonjoe
őstag
válasz Kolondrum #64427 üzenetére
Szerintem korrekt ár.
#64430ncc1701:
Sajnos nem minden hibát lehet megtalálni a futóművön megemelés után. Egy évig jártam úgy, h kopogott a hátulja, a szerelő nem találta a hibát, mindent fasza patent feszes volt. Majd tavaly nyaralás előtt egyre hangosabb lett a kopogás, egy másik szerelőhöz elvittem, aki nem emelte meg, csak aknára állt. Rögtön megfogta a jobb hátsó stabilizátor rudat, kotyogott, nem kicsit, nagyon! Na, ezt megemelve nem lehetett megállapítani. Cserélni már az én szerelőm cserélte, csak annyi volt a megjegyzése, h "jó szar".Joe
-
Cunaja
addikt
Ha már szervizről van szó.
A fórumozás egy élmény volt, de jöttek a trollok és tönkretették az egészet! Már semmi nem olyan, amilyen régen volt.
-
félisten
Jah. El is felejtettem. Műszerfal zörgés. 21-ig gyártott Cross vs. Zörög a műszerfal. Azt mondta a csaj volt ott egy fazon akit nagyon zavar ez és a szerelő szétszedte amennyire tudta Egomba, meg is lett a hiba forrása, de annyira összetett dolog megoldani, hogy viszi Budaörsre tovább ahol erre van lehetőség. Valami nem akarok hülyeséget mondani, zajszigetelő vált le egy lehetetlen helyen bent a műszerfalba és ennek javítása azzal jár h ki kell bontani ott mindent.
2db APC BE-700GR szünetmentes tápegység eladó.
-
Chereiose
addikt
válasz Kolondrum #64437 üzenetére
Hát nem tudom én inkább hagynám a fenébe akkor, mint hogy ezért szétszedjék az egész kocsit kb, aztán meg egy ilyen bonyolult szétszedés majd összerakás újabb hiba forrást is eredményezhet, meg nem sikerül aztán úgy visszarakni ahogy a gyárban 1x megcsinálták, stb..
-
Qtya123
őstag
válasz Cunaja #64418 üzenetére
"Lehet, nem volt maximális műszaki állapotban a Suzu?"
Maximális műszaki állapot ezeknél az autóknál?
Az utakon futó 20+ éves Suzukik 90%-a egy totálisan szétrohadt romhalom. Persze gurulni még gurulnak. Karbantartás nuku, fékolaj 15+ éves, megkopva, szétesve minden, bakelitté keményedett gumiabroncsokon.
Mondjuk nem csak a 20+ éves Suzukik ilyenek, hanem a többi hasonló korú autó is.
Ilyen korban ezeket már csak kényszerből tartják, nincs pénz a javításokra és igény se nagyon, kevés kivételtől eltekintve.Még a megvigyázott papper autók között is sok van, aminek szita az alja. Azt hiszik, hogy jajjdeszép, jajjdejó mert oldalról nézve semmi rozsda.
Aztán meg megy a csodálkozás, hogy az alja lyukas. Egy idő után már le se kellett feküdnöm, csak benyúlni alá a taposók elejére és már érzem is a lyukat.[ Szerkesztve ]
-
Qtya123
őstag
Fel sem tűnt eddig a képig, hogy az S-Cross hátsó lökhárítójának alján a kipufogó részére szánt kivágás a másik oldalon is megvan.
Így teljesen jól áll neki, ha kétvégű a kipuff:
Csak külön ezért nem cserélném le a gyárit, de nekem tetszik.MÁS:
Mióta megjelentek az új rendszámok feltűnően sok nem új autón is látni. Ilyen sok használtat nem hoznak be, hogy egyik pillanatról a másikra ennyi legyen.
Gondoltam is rá, hogy na biztosan a mutassuk magunkat ezerrel kifelé típusú emberek cserélgették le. Régen is csináltak ilyet, nekem is volt ismerős, aki a K-val kezdődő rendszámát évek múlva lecseréltettem N-el kezdődőre, hogy így majd biztos fiatalabbnak hiszik a bömöst...
De ugye teljesen laikus utca népének nem biztos, hogy mond valamit, hogy a rendszám kezdőbetűjében egy K betű az régebbi autót takar, mint az N-el kezdődő.
Az új rendszámokra ránézve azonban a laikus is látja, hogy húúú hát ez új. Na a sok bolond úgy gondoltam ezt lovagolja meg és cserélgeti, hogy minél több ember higgye azt, hogy új az autó.
Ez az a nem behozott autó, hanem a "hülye" tulajdonos cseréli elméletem igazolódni látszik. Kollégám szomszédja is azon nyomban lecserélte a Vitaráján. Egy ismerős is váltott, aztán ma egyik face csoportban is mutatta valaki az új szerzeményét egy króm elejű S-Cross képében, de új rendszámmal. Kérdezték tőle miért új a rendszám. Válasz: mert csak 8.000 Ft volt. Van baj...[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz Qtya123 #64441 üzenetére
A WagonR-ünk még a “régi” magyar rendszámmal futkározik, manapság már meglehetősen ritka.
Nem egész 1 hónappal az EU csatlakozás előtt lett forgalomba helyezve. [kép]Amúgy szerintem az a kipu teljes mértékben utólagos, látszik a lökhárítón a krómvég fölött jobbra, hogy kézzel vágták ki kissé szabálytalanul, talán még némi sorja is van ott.
Ilyen az eredeti. [link][ Szerkesztve ]
-
Qtya123
őstag
válasz tboldi #64442 üzenetére
Nekem a Zsiguli a régi rendszámmal kezdte (UF talán), utána jött a magyar zászlós ADL kezdettel, a következő tulaj lecserélte, mert kb már nem látszott, annyira kopott volt, akkor lett neki EU zászlós N-el kezdődő.
Na ezt már csak a poén kedvéért le kellene cserélni a legújabbra és akkor végigment az egész típus palettán a gépsárkány.
Rendszámok jönnek-mennek, de a zöld Zsiguli örök.
[kép][ Szerkesztve ]
-
Gyöször
senior tag
-
Gyöször
senior tag
válasz tboldi #64442 üzenetére
Barmolom most a bicikliszállítót. Ennek okán tűnt fel, hogy Gyurka mester Szolnokon a szalon szervizében, mikor megvettem a kocsit, fogta a kisflexét és kanyarintott helyet a vonóhorognak. Jó tárivári lett, sorja minden ahogy mondod, meg a gép irányította a Gyuri kezét és nem fordítva. Mint az ökörhugyozás.
Kérdés is van. Megvettem tavaly a bicikliszállítót valamikor tavasszal, lényegében most került ki a dobozból. Elolvastam a könyvét. Az vagyon bele írva a papírba, ékes magyar betűkkel, hogy lehajtható vonóhorogra nem szabad felszerelni. Ni. Bezony. Na az enyém leszerelhetó kampó. A leszerelés lefelé hajtás mikor elfordítottam a zárját.
Nyugtassatok meg, hogy ez a kitétel csak a full extrás automobilok, gombnyomásra behajtható kampóra vonatkozik. Plíz.
ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
-
2ozzmexy
senior tag
Én sem szeretném az R-es rendszámomat, persze, hogyha megyünk nyaralni "bunkópesti"-zenek...
Undercover-ban nyomom inkább, remélem hamarosan átállítják a trafikat is és nem fogja felismerni a régi rendszámokat a frissítés után, az lenne a legjobb nekem."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest