- Telekom mobilszolgáltatások
- iPhone topik
- Befutottak az első Xperia 1 VII pletykák
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Yettel topik
- MIUI / HyperOS topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Ulefone Armor 26 Ultra - sokat akar a szarka
- One UI 6.1.1 hamarosan, One UI 7 még idén
- Jelentősen drágulhatnak a Samsung hajlíthatók
Hirdetés
-
Akciófigyelő: OneSport OT05 bringát lehet nyerni
ma Két kerékpárt is sorsol a gyártó, ebből az egyik kifejezetten a Mobilarena olvasóinak szól.
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
Ellopták a Tesla akkumulátor-titkait
it Beperelte egy korábbi beszállítóját a Tesla, és azzal vádolja, hogy üzleti titkokat lopott a Tesla akkumulátorgyártási technológiájával kapcsolatban.
Új hozzászólás Aktív témák
-
antal750
aktív tag
válasz szabonagyur #62851 üzenetére
Na erre gondoltam én is, de egyenlőre nincs meg nem bírom előhozni. Állítólag az scross-ban van. Esetleg valaki azt megtudná nekem mondani abban hogy kellett beállítani.?
A vitara kijelzője elvileg ugyanaz[ Szerkesztve ]
-
ncc1701
veterán
válasz szabonagyur #62843 üzenetére
Lehet azért villognak, mert vakítasz.
-
dethroner
veterán
Citroenben H7 izzó van, az kellemesen átmenetes, csak lehetne jobb is mint a Megalight Ultra. De ez is sokkal jobb a gyári Boschnál. Osramra majd akkor váltok talán, ha ez a mostani kiég.
Swiftben a led frankó, de ahogy a Kolondrum videóján is látszik, a legkisebb úthiba is több méterrel képes befolyásolni a látótávot. Egyik pillanatban még látod a fél világot, a másikban meg kb semmit. Ez totális balesetveszély.A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
Valóban, egy 10-es chrowa vagy villás és állítható. Teszt jelleggel beállítottam valamire őket. De éjjel kimegyek egy full sötét útra.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz Kolondrum #62861 üzenetére
Kérlek a többi közlekedő nevében is, hogy így csináld! Danke schön!
[ Szerkesztve ]
-
antal750
aktív tag
Köszönöm
-
antal750
aktív tag
Igen nekem is van 1üres hely. Gondoltam ott lehetne bekapcsolni, de állítólag nem.
-
dethroner
veterán
válasz Kolondrum #62867 üzenetére
Nem tudom mennyire tökéletes a gyári beállítás, vagy mennyire lesz az ha a javasolt mértani módszerekkel állítja be az ember. Egy dolgot viszont saját tapasztalatból tudok. Ledes swift gyárilag szerintem balesetveszélyesen rövidet világított. Csajom jár a kocsival, azt mondta ő már megszokta hogy ilyen. 2,5 évvel a vásárlás után megemlítettem a suzuki szervizben dolgozó villamosszerelő haveromnak, aki mondta hogy elvileg automata a ledes lámpa, de ránéz. Fényes nappal a a műhely faltól kb 2 méterre megállt vele és minden centizgetés, szarakodás nélkül elkezdte feljebb tekerni. Szemmel láthatóan jócskán megemelte, azt mondta jó lesz. Első alkalommal megdöbbentünk hogy mennyit tud ez a szar előre is világítani, kb szükségtelen volt felkapcsolni a reflektort. De senki, ismétlem senki nem villogott szemből. Pár esti használat után nem akartam elhinni hogy nem zavarja ez a fény a szembejövőket, ezért gyakorlati próbát eszközöltem. 2 kocsival kimentünk országútra, én elmentem jó messzire a sajátommal, majd szembe fordultam a swittel és elkezdtem közeledni felé és nagyon figyeltem a lámpája fényét. Amikor mellé értem, csak értetlenül ráztam a fejem, nem tudtam felfogni hogy lehet ez, de tényleg nem volt zavaró, vagy vakító a legkevésbé sem.
Szóval nem tudom hogy ez a beállítás mennyire lenne megfelelő a műszeres vagy a kimérőszalagozós módszerhez, de én inkább azt javaslom tekergesd és ha jónak látod teszteld, menj szembe a kocsival. Ha zavaró visszább tekered, ha nem zavaró, akkor úgy hagyodA hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
zsolt19900
őstag
válasz dethroner #62871 üzenetére
szerintem azért van ez, mert igaz, hogy oldalra is szépen terít, de nagyon éles határvonalat vág és még akkor sem szoktak nekem sem "villogni" mikor kanyarban a Mecsekben esetleg az automatika nem érzékeli a velem szemben közlekedőt és nem tompítja le a lámpát.... azzal viszont adtál egy ötletet, hogy picit feljebb tekertessem a szervizben (igen úgy osztottam szoroztam, hogy olajat ugyan én viszek, de márkaszervizes csere lesz, így ott majd tekertetek velük egy picit felfelé, mert néha én is azt mondom magamban, hogy világít "mint állat" de eléggé közelre)
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
Tigi
őstag
válasz yaneez #62832 üzenetére
Nekem is a 3-as szokott szarakodni, sokszor elsőre nem veszi be, másodikra igen, nagyon bosszantó.
Most már elárulom, hogy megint leszállok a Suzuki vonatról, a héten vagy a jövő héten viszik az Scross-t.
Sok, számomra idegesítő dolog összejött a 10 hónap alatt, így megválunk egymástól.Azt mondtam, hogy ne fütyülj!!!
-
simonjoe
őstag
válasz dethroner #62871 üzenetére
Megértelek és teljesen igazat is adok.
A Passat-ot amikor megvettük szintén ez volt a helyzet, és az általad leírt módszerrel állítottuk majd teszteltük. A Splash LED-esítésekor 1x űbb volt a helyzet, mert a csere után a belső manuális magasságállítón kellett egy fokozatot lejjebb venni és minden rendben lett.Joe
-
simonjoe
őstag
válasz dethroner #62877 üzenetére
Ne, b@...d má!!! Minden izzó LED-re lett cserélve, az orrától a műszerfalvilágításon keresztül a seggéig. No, meg még egy digit relé is kellett ami kezeli az irányjelzőt. Itthon vagyok dögrováson, de a hétvégén nekifutok kérésedre. A H4 LED abban a nagy fejlámpában brutál fényt csinál.
Ja, a ködlámpa is cserélve lett egy duál-ra. DRL+ködlámpa kombót kapott.Joe
-
simonjoe
őstag
válasz tboldi #62879 üzenetére
Vizsgabázison, majd egy márkaszervizben is állították a lámpát és mindezek ellenére lóf@...szt sem láttam vele. Annyira a kocsi elé világított, h szinte már inkább alá mint elé. Na, akkor vettem kézbe a dolgokat, és azóta boldogság van. Bizony én is mentem vele szembe, h minden kétséget kizárjak, és nem is 1x. Kinek mi jön be, nincs kétségem a módszered felől, nekem anno akkor az volt a legkézenfekvőbb.
Joe
-
dethroner
veterán
válasz tboldi #62882 üzenetére
Miért ne tekerhetnéd, ha utána magadnak ellenőrzöd? Nem értem mitől lesz jobb ha mértani módszerrel állítod és nem ellenőrzöd? Ha tesztelve jó, akkor nem mindegy hogy mit mutat a falra vetítve?
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
simonjoe
őstag
válasz tboldi #62882 üzenetére
...azt hiszem vagy nem érted amit írtam és írtak, vagy nem akarod érteni. Itt senki sem írt olyat, h belenyúlt, állított majd minden kontroll nélkül kiment a forgalomba! Te a fal előtt, mi meg kint a forgalomban ellenőriztük. Pontosan mi is a bajod?? Az, h f@sz a rendszer ami alapján beállíttatják a lámpákat, vagy az, h biztonságosabbá teszed az esti-éjszakai közlekedésed??
Joe
-
Fiúk Megyek ki az autó mellé mert ott van dobozos kartonban kóla. Állok állok nézem mondom valami nem kerek itt. Majd leesett... Megyek be, asszony süt így 11 körül. Mondom neki azt tudod hogy ha kész vagy megyünk kocsikázni? Miért? Hát mert drágám ismét elhagytuk a másik autót
Fényszóró: Jó lett.
-
tboldi
nagyúr
válasz dethroner #62883 üzenetére
és simonjoe:
Az a bajom, hogy az általatok preferált módszer kizárólag szubjektív megítélésen alapul, semmi egzakt dolog nincs benne, a viszonyítási pontok is hiányoznak, és legfeljebb csak közelíteni lehet vele a tökéletest, közlekedésbiztonság szempontjából nem épp a legelőnyösebb így nekifutni. A szembe menéses ellenőrzés megint csak totál szubjektív.
Ahogy én csinálom pontos távolságokat kiméregetve és a lámpatesten feltűntetett százalékos lejtést beállítva lesz ténylegesen perfekt. A konkrét számértékekkel és jelölésekkel válik objektívvé az egész.
[ Szerkesztve ]
-
simonjoe
őstag
válasz tboldi #62886 üzenetére
No!!!, és akkor le is zárom ezzel a dolgot!! Mérnök ember vagyok, hiszek a számokban!! Sőt, bízom bennük. De olykor vannak körülmények melyek lazán cáfolnak. Ezeknek abszolúte okai vannak, de nem kell keresni azokat, ha az eredmény már magáért beszél.
Lehet erről polemizálni, de számomra nem ér annyit. Akkor beszélhetünk az általad beszélt, leírt módszer helyességéről, h a mérést hitelesített, kalibrált eszközökkel hajtottad végre, ha nem akkor Te is csak saccolsz, így az is csak "egzaktocska"!! Az, meg h kinek a saccolása közelít jobban a valósághoz, na az megint egy jó kérdés, de valszeg a Tied, ezt is elismerem. Tehát a Tied sem olyan, csak majdnem olyan! Ami meg majdnem olyan, az nem olyan! Kérlek ennek tükrében (is) nézd a dolgot.Joe
-
tboldi
nagyúr
válasz simonjoe #62890 üzenetére
A műszert is be kell állítani az adott fényszóróhoz saját kezűleg (magasság, távolság), innentől az is saccolássá válhat a gondolatmeneted szerint.
Egyébként munkagépeknél vagy egyéb járműveknél, ahol a műszer képességein kívül esnek a paraméterek, a mai napig használatos az általam leírt módszer (jobb helyeken persze, ahol becsületes és kompetens a banda). Sőt Hondáék a gyári szerelési útmutatókban is ezt írják le.
[link] & [link]Lábjegyzetként: amúgy az nem érvelési hiba, ha szakmára hivatkozunk? Csak mert én egészen véletlenül autószerelő volnék papíron.
[ Szerkesztve ]
-
addikt
Sziasztok!
Tegnapi napon olyat tapasztaltam, hogy már nem sok volt a tankban, olyan 3 csík volt még hátra, és egy tempósabb menés után, mert pl megállt előttem a sor, olyat tapasztaltam, hogy amikor a kuplungot benyomtam, akkor ilyen 500-as fordulat alá leesett és olyan hangja volt, mintha le akart volna fulladni és utána visszament.
Délután voltunk tankolni és eléggé szuszogott amikor nyitottam a kupakot. Lehet összefüggés a kettő között?
Vákum/benzingőzzel lenne tele a tank és azért nehezebben dolgozna a pumpa vagy hülyeség amire gondolok?
Normális, hogy szuszog amikor nyitom ki a kupakot?[ Szerkesztve ]
Swift 1.3 GLX, Garmin Fēnix 6s, EOS R, Dell T110 II, iPad Pro, iPhone 15 Pro, Unifi
-
Gyöször
senior tag
válasz szpeti40 #62892 üzenetére
Vájjá mi ez a kocsi, te vetted azt a piros swiftet? Az valami más lesz, szerintem 2ozzmexy tudja. Nekem a crossban ha csak harmada benzin hiánycikk és rátankolok akkor is nagyot szusszan. Szerintem inkább összehorpasztaná a műanyag tankot mintsem lefulladjon miatta.
ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
-
dethroner
veterán
válasz tboldi #62886 üzenetére
Az ha én szemből tesztelem szerinted szubjektív. Ha valaki más jön szembe az nem szubjektív? Én biztonságosnak találom, és látom hogy nem vakít. Más meg jön szembe a 20 éves gyári H4-el ami egy sose polírozott teljesen átlátszatlan matt búra mögött van, az objektív? Az ő szemszögéből nézve a gyári beállítás is atomvillanással ér fel és mindenkire anyázva villoghat. Ha hagyom a gyári beállítással, vagy kalibrálom kiméregetős módszerrel, de továbbra se látom vele meg időben az út szélén sétáló gyalogost és elbaszom, az nem balesetveszélyes? Ja, hogy a hondahoz ezt a módszert javasolták. Így már értem, a hondat álíltsd is ezzel a módszerrel, de ez nem honda, ez suzuki, erre nem vonatkozik a konkurencia javaslata Én elengedem azt a témát most, mindenki úgy közlekedik ahogy jónak, biztonságosnak találja.
[ Szerkesztve ]
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
Gyöször
senior tag
válasz yaneez #62865 üzenetére
Nos én nem tudom, de nekem újkorában extraszar volt a váltó, ezerre úgy bejáródott majd 11ezernél lett a 2. novembere, addig elvoltam vele de akkor elvittem saját szakállra váltó olajat cseréltetni, mert nem csak a 3ast, hanem semmit nem vett be. Hirtelen egy reggelre mintha tönkrement volna a váltó 1es kapcsoláshoz pld állóra kellett fékezni, különben nem vette be, de úgyis csak alig. Mondjuk azt addig is. Kigurultam egy útra, bokortól nem láttam szét, jött valami, szúrni akartam hátramenetet nem sikerült, aztán 1est asse. kikerültek inkább én meg álltam mint egy farok.
50km kocsikázás után városban nem lehetett vele közlekedni, nagy erővel is alig kapcsolt.
Bement a szervízbe, kijött egy belevaló 75W olajjal és a kapuban ahogy átvettem azt mondtam ez fasza. Gurultam vele egyet 6ból 2be magától repült be 1 ujjal, de az az olaj meg hidegen mórikázott később, illetve 1ből 2be volt rémszar. Most én tettem bele a következőt itthon, hát.. jó ez, legalábbis nem olyan rossz mint volt. Nem tudok olyan olajat mondani amitől varázsütésre tökéletes lenne.ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
-
Gyöször
senior tag
válasz tboldi #62886 üzenetére
Kicsit túltolod ezt a dolgot, én is szeretek látni, és nem kisüttetni a szemem .
megpróbáltam ezt régebben, de fölösleges vele ennyit méricskélni. Rutinos vezető látja, ha magas. H4es közepét éjjel be kell lőni a messzi távol közepére, akkor tökéletes a tompi. Motoron mindig volt a zsememben marokcsavarhúzó, ami jól ki is tépte a zsebet. Aztán vettem egy műanyag tekerőgombot és ha felvettem este az asszonyt akkor gurulás közben betekertem. Pld régi applikációkon hiába állítgatod, beülnek tekken (2en) hátra és ment a levesbe a meló. Jigulinál kattant fel a motorháztető és kettőt kettőt tekertem a magasságon. Ha kiszálltak megint. Lett volna belső állító, de berohadt.. Megvettem vagy 15éve az újat, az meg azóta a polcon várja, hogy betegyem :-))Eskrossz újkorában faja volt, 4évesen azt vettem észre valami félrement. Egy személlyel fel 4 személlyel meg extrém le világít. Akkor hová állítsam? Gyanús, hogy a hátsó hídra telepített figyelőszolgálat wédényegyvenért kiabál...
ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
Új hozzászólás Aktív témák
- Halasztja a Recall funkció aktiválását a Microsoft
- bitpork: 2024 Phautós tali zaba táblázat
- Kés topik
- Politika
- Bestbuy játékok
- Telekom mobilszolgáltatások
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Autóápolás, karbantartás, fényezés
- További aktív témák...