Új hozzászólás Aktív témák
-
simonjoe
őstag
válasz ncc1701 #62595 üzenetére
"Egyszerencse van, h mivel japán, ezért marha megbízható konstrukció motorikusan."
Közben meg lerohad a kabát róla! Nem nyerő, h mindent feledünk és feláldozunk a megbízhatóság oltárán, nagyon nem!! Főleg úgy, h már rendesen megkérik az árát. Nem érdekes, h beázik, h foszlik mint a kalács, h nem megfelelő a szervizek hozzáállása etc. DE!, megbízható.
Szerintetek??
Bár egyre jobban azt érzem, h igaza van az autószerelőmnek. Aki azt mondta, ma már nincs olyan, h jó autó egyformán szar mindegyik, csak más-más vonalon. Dönts érzelmi alapon, és ha szerencséd van, kevésbé fogsz szívni vele.Joe
-
2ozzmexy
senior tag
válasz hemaka #62603 üzenetére
Nem Marsi, az az Anikó...
Ecstar 75w a gyári váltóolaj, nem egy highend na, a Vitara esetében az én könyvem valami 240k kmig írja, de cserét nem említ... végülis élettartamra van feltöltve, 240k -nal tuti kihullik a váltó belőle... a szomorú hogy hátsó difire sem írja... ennyire tervezték ezeket, 240k felett kuka és gyere az új hybrid modellért.
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
dethroner
veterán
válasz simonjoe #62602 üzenetére
Suzuki márkaszervizes haverom egy 2004-es swiftet hajt, újkora óta nála van. Volt már baja vele, de megy. Nem szereti mert kényelmetlen, jobb szeretne valami kényelmes franciát, hátfájós. De azt mondja ő használtat nem vesz, az új meg bármiből drága és szemét, pár év és dobhatod el. Inkább szenved a swift kényelmetlen ülésében.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
2ozzmexy
senior tag
válasz Gyöször #62605 üzenetére
2019-es K14C+GPF 2WD 6MT GL+ Vitarám van, méghozzá galaktikus metál szürke (aszfalt szürke ), de gondolok másokra is, akiknek AT van vagy 4WD. Egy márkaszerviz legyen tisztában az ilyen dolgokkal, ne a kedves ügyfélnek kelljen már tudni milyen folyadékok vannak az autójában és mit mikor kell cserélni...
Ha beviszem az X éves ellenőrzésre, akkor tegyék rendbe amit kell... de tudjátok, használt autót csak az idős paptól meg az orvostól.[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
AMD Power
titán
Ma végre tudtam autópályázni a kocsival. Nem sokat kb 2x50km , de a km óra végig 150-t mutatott. Ráfért már egy kis meghajtás
-
bigdigit
addikt
Nos kezdem sejteni AT Scross féke miért nyekken nálam szinte mindig állóra fékezéskor.Egyszerűen ha a forgalom engedi én olyan keveset fékezek és olyan finoman be sem tud melegedni hiszen mindig csak rágurulok a sorra,lámpára. Ha kicsit aktívabb vagyok és nem a tudatos fillérba@ó vezetési stílusom nyomom vagy mert akkora a forgalom elmúlik a nyekkenés is.. Mondjuk ennek akkor sem így kellene működnie.
Vettem egy Heko légterelőt de egyenlőre nem tudom mi legyen a sorsa.Félek szétk@rja nekem az ablakot. De apró cicergést gondolom megszüntetné pedig.
-
2ozzmexy
senior tag
válasz Kolondrum #62613 üzenetére
Szerintem legtöbbet a múltkori corsas incidensnél fogytak...
Amilyen szinten üldöznek téged a béna sofőrök nem is csodálkozom. Nem lehet hogy valahol fent van a rendszamod valami fb csoportban!? Amolyan trollkodjuk meg kolondrum munkába jarasat csoportra gondolok...Én elmegyek egy hónapban 3000kmt is és alig akad 1-2 kirívó eset... bár augusztusban engem is majdnem belelöktek ugyanabba a kereszteződésbe a szentendrein... mondjuk, nekem volt helyem előre menni 3mt.
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
félisten
válasz 2ozzmexy #62614 üzenetére
Gyakran csak azért nincs baj, mert látom h bekövetkezik. Nincsenek már illúzióim, hogy nem. Aztán meg ha úgy lesz elkal az ideg. Sokkal békésebben közlekedek mint régen mondjuk 7-8-9 éve. Így is necces néha. Yarisos néni, micrás néni és társai. Az idősektől kell tartani. Motorral legalább 1 incidens/ gurulás van. Minap kijött a nő úgy élem, hogy 50-el szuttyogtam éppen ami nem jellemző és annak ellenére, hogy a világ összes dühét megkapa ott akkor, rám sem nézett csak ment.
2db APC BE-700GR szünetmentes tápegység eladó.
-
-
tacsk0
aktív tag
Bosch fejegyseghez mi a legutolso fw verzio?
[ Szerkesztve ]
-
burgatshow
veterán
Voltam ma 1 éves kötelezőn. Az összeget nem írom le mennyit fizettem, mert már elegem van a fröcsögésből, hogy valaki szerint kevés, másnak meg sok. Szerintem meg reális.
Amit viszont kérdezni akarok, hogy mondták, hogy 21-es gyártású még a régi S-Cross-om visszahívás áldozata, valami vákuum szelep kapcsán. Nem találtam semmit így gyorsan a neten erről (nem állítom, hogy hazudnak), szimplán csak kiváncsi vagyok.
Esetleg valaki hallott valamit erről?
-
burgatshow
veterán
válasz burgatshow #62625 üzenetére
Közben megtaláltam itt, tényleg van. De nem lettem sokkal okosabb. Ez a visszahívás szövege:
"Campaign 97G5: Vacuum pump check valve replacement on APK VITARA, AKK SX4 S-CROSS, A2L SWIFT, A2L SWIFT SPORT and A1K BALENO “97G5” Recall Campaign"
[ Szerkesztve ]
-
Vigneau
félisten
válasz burgatshow #62625 üzenetére
A visszahívást én mindig is díjaztam, mert ez egy gesztus a gyártótól, hogy elismeri a hibáját. Nekem valami légzsák programozást csináltak anno a '18-as Swift-emen. De volt kábelkorbács csere a '05-ös C4 Coupe-mon szintén.
Te mondd azt, hogy rablótámadás, a te hangod mééélyebb... Blaaah...
-
Vigneau
félisten
-
Jadro
veterán
válasz burgatshow #62625 üzenetére
Én is ma voltam, 44 ezret fizettem. (olaj, olajszűrő, pollenszűrő, munkadíj + kaptan assistance prémium plus szolgáltatást ingyen egy évre a meglévő mellé.) Engem nem érdekel ki tartja drágának ki nem, úgyis én fizetem. Nyilván meg lehet olcsóbban is csinálni, mindenki eldöntheti hogyan csinálja. Az autó az övé.
Egyébként 11000 km-t sikerült beletenni kb 7 hónap alatt. Mondták, hogy még ráérek, de én úgy vagyok vele, hogy kb ezt a futás mennyiséget szeretném tartani olajcserénél. Ignis is hálás volt érte.
Samsung Galaxy S23 8/128 Green
-
2ozzmexy
senior tag
válasz burgatshow #62626 üzenetére
Hááát, lehet mindketten adathalászat áldozata leszünk, de sajnos az én alvázszámomra is hozza (2019-es K14C Vitara)
Még utána nézek, hátha többet meg lehet tudni róla...
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
burgatshow
veterán
válasz 2ozzmexy #62631 üzenetére
Nem tudom, hogy a riportban a 3 betus kodok micsodak, mert nekem nem ismeros az enyem. Lehet valami batch / szeria kod resze a gyartasbol.
Apam ‘20-as Vitarajat is hozza. De nem tudom, hogy a Suzukinal ez mit jelent: lehet hogy erintett, lehet hogy nem?VW-nel peldaul tutira erintett voltal ha hozott a lista es ki is kerultel belole, ha az adott visszahivast megcsinaltak a kocsidon (itt ezt sem tudom).
-
zzz03
őstag
válasz burgatshow #62626 üzenetére
Nekem is kidobja ezt a visszahívást.
2019 k14c. Scross.
Pénteken viszem 3 éves szervizre, kíváncsi leszek mit szólnak hozzá.
Illetve van rá motorvezérlő frissítés is.A visszahivasról nem kell kellene ki értesíteni a suzukinak ?
[ Szerkesztve ]
-
TommyY2
tag
Nekem is a héten lenne 3 éves, de én már nem viszem el, mivel 131000Ft lenne (gyertya cserével együtt, de csak 21000km van az autóban).
Kíváncsi leszek, hogy valóban érint-e minket a visszahívás, illetve mit frissítettek a szoftveren (csak nem úgy van megírva, ha az ember nem viszi el 3 év után, akkor idővel tönkremegy)?
TommyY
[ Szerkesztve ]
-
Vigneau
félisten
Már azt hittem, vesznek vissza a motorteljesítményből is esetleg. Így csökkentve a környezet terhelését, a károsanyag kibocsájtást, esetleg a fogyasztást. Lehet, túl sok összeesküvés elméletet olvastam...
Te mondd azt, hogy rablótámadás, a te hangod mééélyebb... Blaaah...
-
ViZo72
tag
válasz 2ozzmexy #62631 üzenetére
No akkor a Vitara topik mellett itt is megírom, gyanús, hogy ez lesz az ok....
Nemrégen jártam az egyik márkaszervizben, ott hallottam róla, hogy van egy Vitara náluk, melyikben felkeményedett, nehezen benyomhatóvá vált a fékpedál.
Valamit csináltak rajta a szervizben, utána kb. egy hétig jó volt, majd újra előjött a hiba.
Akkor kezdtek tovább nyomozni (gondolom diagnosztikából nem derült ki egyértelműen) és végül valami levegőt szabályzó (vákum?) szelepig jutottak.
Akár több autón is előfordulhatott ha visszahívásig jutott a dolog és gondolom az is benne van, hogy fékről van szó...
Aztán vagy igazam van vagy nem... -
Qtya123
őstag
válasz burgatshow #62632 üzenetére
Megnéztem én is az alvázszámomat, jól működik a kereső, mert kidobta rá a HUT8 kódot és a leírást az ülésvarrat oldallégzsák miatti visszahívásra. Ez az első gen visszahívása volt.
-
btotyi
tag
válasz btotyi #62642 üzenetére
itt a fordítás
A Suzuki várhatóan november óta mintegy 66 000 járművet hív vissza Németországban. Amint a német központ szóvivője kérésre bejelentette, a szerződéses társaságoknak ellenőrizniük kell a vákuumszivattyú visszacsapó szelepét az autók számára, és szükség esetén cserélniük kell. Pontosabban, a Baleno (EW típus), a Swift, a Swift Sport (mindkettő AZ típusú), az SX4 S-Cross, az S-Cross (mindkettő JY típusú) és a Vitara (LY típusú), a háromhengeres K10C benzinmotorral foglalkozik, valamint a két négyhengeres benzinmotor, a K14C és a K14D .
A belső minőség-ellenőrzés megállapította, hogy ezekben az egységekben a szelep megduzzadhat az üzemanyag- és motorolaj-adalékanyagok miatt - mondta a szóvivő. "Ez azt jelentheti, hogy a vákuumrendszer funkciója ideiglenesen korlátozható, ami inaktív féknövelőt eredményezhet" - magyarázta a lehetséges következményeket. -
2ozzmexy
senior tag
válasz ViZo72 #62640 üzenetére
Köszi, ez egy új információ. Elolvastam ott is, reagálni nem volt még érkezésem mert közben altattam...
Igen, valószínűleg a fék miatt lesz ez a cirkusz. De a másik fórumon éppen a helyi nosztredamusz homo sapiensek próbálnak közös nevezőre jutni önvezetes/villanyVitara témában...
A kozeli 2 szerviz hallott már róla de az egyik még nem kapott hozzá szervizutasitast, a másik még a hibával testközelből nem találkozott. Necces, ezt lehet nem kellene kihagyni... de még konkrét infó nincs róla hogy anyaghiba okozza vagy hibás alkatrész, esetleg a gyári olaj vagy gyenge minőségű üzemanyag.
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
TommyY2
tag
A két éves szervizen néztek a szoftver frissítést, azt mondták, hogy a legfrissebb van rajt, nem kellett frissíteni. Gondolom, hogy a megtorpanás hiba már korábban kijött, akkor az enyém 2019-ben elvileg már a javított szoftverrel jött ki.
Eddig nem tapasztaltam fék problémát. Amennyiben valóban ezeket is érinti a visszahívás, gondolom, hogy nem lesz összefüggés a +7 év garanciával (annak idején a tizen éves Svift-ünket is visszahívták teleszkóp cserére).
TommyY
-
dethroner
veterán
válasz burgatshow #62626 üzenetére
De ezen a linken nem csak a németországban visszahívott, ott eladott kocsikat talál meg?
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest