- MIUI / HyperOS topik
- iOS alkalmazások
- Samsung Galaxy Z Flip5 - ami kint, az van bent
- iPhone topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
Hirdetés
-
Az üzleti chatbot lehet az új fejőstehén
it Üzleti chatbotot indított az Anthropic, azt reméli, hogy sok pénz folyik majd be a cégektől.
-
VR játék lesz az Batman: Arkham Shadow (Meta Quest 3)
gp Egyelőre csak egy teaser trailert kaptunk a teljes leleplezésre a Summer Game Festen kerül sor.
-
Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
ph A szerverpiacra szánt Turin platform, illetve a mobil szintre nevező Strix Point érhető el a főbb partnerek számára.
-
Mobilarena
Subaru topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
Pofás darab. Viziv Performance Concept
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
Az tuti, a tervezőket csak a kiállításokra készült koncepciók összerakásához engedik ki a föld alatti piócás veremből, aztán, amikor jön a sorozatgyártás előkészítése, akkor mehetnek vissza ászkának szteppelni.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
Ez ennyiért nem is rossz - ha vki punkt ilyet keresne.
Ezt viszont vki magyarázza el nekem...
[ Szerkesztve ]
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
Nem, még közel sem kerültem ilyen Legához, így nem nagyon tudok róla semmit. Mármint azon kívül, hogy ez a forma sokkal jobban illik az alacsonyabb építésű Legához, mint a magasabb OBK-hoz - ott ez a forma - szigorúan szerintem persze - gyalázat.
Volt alacsony építésű autóm, a Skodrim alig 130 mm-en volt a futómű alsó állásában, azzal mondjuk nem álltam fel padkára. Ez a Lega viszont elvileg 150 mm magas, kb., mint a Passat, ami átlagos, valszeg az alja nem alacsony, csak mélyre van húzva az elején a műanyag idom.''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
2nd gen OBK 2 motorral meg a kötelező szervizekkel.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
Nah, újrakötéssel 44k lett az éves KGFB adóval együtt, ugyanúgy a Waberer volt magasan a legolcsóbb nekem, és szumma 6k-val lett olcsóbb, mint tavaly, Bónusz 7-ben.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
válasz Petester #1584 üzenetére
Ahogy tavaly kinézett több esetben is az orfűi szerpentin, jobb az, ha ott van a hólánc. Amíg fel nem jut hókotró (néha napokkal később), addig 20-25 centi porhó van az úton, amikor meg lejárják és olvad-fagy, olvad-fagy, akkor is jó, ha nem csupasz gumikkal próbál az ember leoldalogni a Mecsekből, hólánccal még a jeges részeken is el lehet pilinszkázni, gumival meg sehogy, ha megcsúszik. Meg ugye lefelé hiába van AWD.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
válasz Petester #1609 üzenetére
Igen, sima 95-höz írták. Én mindig sima 95-ös Shellt tankolok, elvileg az is "sok" lehet neki, gyárilag 87-91 AKI van megadva, ami mondjuk 92-95-ösnek felel meg RON-ban.
Az mondjuk erősen meglátszik, hogy amikor még a reptéren dolgoztam, és napi 110 km-t mentem, akkor 10 lityi alatt volt a fogyasztás simán, most meg, hogy csak város és rövid távok, mindjárt 13 fölé ment. Oké, mondjuk akkoriban hetente tankoltam, most meg másfél havonta. Épp néztem, hogy ma voltam tankolni, előtte meg szeptember 23-án.
Megvettük ma a karácsonyfát, az autó egészben elnyelte, cseréppel/földlabdával együtt.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
-
nagyúr
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
Pofás lesz ez az Ascent. Sok Subaru-s nincs benne, de pofás nagy dög.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
-
nagyúr
Dehogy, hoztunk generátort, meg kis villanyos hősugárzókat, azt mindenki bevezeti az autójába, és jóéjszakát, hajnali 3-kor meg lehet elkezdeni dobálni. Anno sátraztunk, de rájöttünk, hogy sokkal könnyebb egy jól szigetelt autót befűteni, mint egy sátrat, plusz kényelmesebb is, mert nem kell a földön aludni.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
Ha ilyen mostani hidegben itt a hegyek között első indítás előtt ráadom a gyújtást, és a töltésjelző 11V-n áll az menyire gáz? Pöccre indul, meg minden, utána felmegy szépen 14-14.5V-re, de nyáron még 12V-n állt első indítás előtt, ha ráadtam a gyújtást. Mivel egyszer rá kellett tölteni az akksira, ezért mostanában figyelem a töltést. Amúgy nagyon jól lehet aludni az autóban.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
válasz Petester #1660 üzenetére
Nem lenne meglepő, minimum 6 éves a mostani, és új korában sem volt a csúcskategória képviselője.
Boltban kapható akksik mennyit állnak maximum eladás előtt? Van erre vmi előírás? Azért kérdem, mert megvenném előre az akksit, és ha a mostani beadja a kulcsot, akkor nem aznap reggel kellene pingvinezni meg akksit venni menni, hanem csak berakom, azt annyi. Van annak vmi hátránya, hogy megveszem most, és mondjuk decemberben, januárban rakom be, vagy ha akkor veszem, akkor teljesen friss akksit kapok esetleg?[ Szerkesztve ]
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
carr: a fogás elhanyagolható volt, persze utólag derült ki, hogy pár hete horgászverseny volt a tavon, aztán utána kicsit stresszesebbek a halcik.
Petester: rámérek majd multimeterrel, hogy mit mond. Az a baj, ha várok arra, hogy ne induljon be az autó, akkor az tuti vmi necces szituban lesz, amikor sürgően kellene menni vhova, vagy épp én állok hátul a kocsibehajtón, és asszony nem tud kiállni miattam, amikor pedig nagyon sietne, és tuti még az eső is esni fog aznap reggel. Szal nekem egy ilyen reggelt nem igazán ér meg 1-2 hónap plusz garancia.
Mit tettél fel télire? Az én Blizzakajaim nagyon aranyosan zümmögnek aszfalton.Qru: köszi a felajánlást, Bosch C7-es töltőm van, az nemtom mennyire okos.
[ Szerkesztve ]
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
válasz filatis1 #1694 üzenetére
800 mi? 800.000? Az hogy jött ki nekik vajon? Annyiért komplett rozsdamentes rendszert kapsz STI alá leömlőkkel, dobokkal. Seibikoban 60-70 az utángyártott katalizátor, de azt nem szeretik feltenni, és 180-190k a "gyári" kompletten, mármint OEM.
Szerk.: rákérdeztem náluk
Üdvözlöm!
A H6 katalizátorainak OEM-re cseréje kpl. 186e Ft nettó.
Tisztelettel: Nyirő László
Seibiko Solutions Zrt.Oké, a 200k is durva ár, de azért nem 800.
[ Szerkesztve ]
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
válasz Petester #1711 üzenetére
Igen, úgy tudom, alapvetően kompletten van, de láttam már, hogy külön is lehet venni, csak akkor be kell szerezni hozzá csatlakozásokat elöl-hátul, de erről vmi szakembert kellene megkérdezni. A bal oldalin van a hátsó katalizátor, a jobb oldali abba csatlakozik bele.
Jobb oldali:
Bal oldali:
A bal oldali drágább praktikusan. A képen egyébként ezek tuning darabok, rozsdamentes csövekből, sportkatalizátorokkal, spéci hővédőkkel, de együtt is megvannak 1.100 USD-ből - az utcai darabok ennél jóval olcsóbbak.
[ Szerkesztve ]
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
Azzal speciel ki tudnék békülni.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
válasz Petester #1732 üzenetére
A volt cégem jármű osztályát kértem meg, hogy rendeljék be nekem, elég komoly kedvezményeik vannak.
Más: van annak valami hivatalos magyarázata, ismert oka, hogy akksi csere (vagy csak akksi kivétel) után adott ideig miért más a gázreakció, vezérlésváltás, váltóelektronika? Valami tanulási folyamat, vagy ilyesmi? Amikor legutóbb ki volt vége az akksi az izzócsere miatt, akkor is ez volt, hogy az első pár úton teljesen más érzés volt vezetni, a fentiek közül a leginkább szembetűnő a lomha gázpedál-reakció, ami aztán a 2. útra el is tűnik, és megy minden a régiben.
[ Szerkesztve ]
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
válasz Petester #1738 üzenetére
Nem, szinte semmit sem felejt el ilyenkor, még az A és B Trip is megmarad, egyedül a navigáció felejti el az időzónát, de a kedvencek meg a POI-k megmaradnak, illetve az aktuális fogyasztási érték nullázódik. Minden más megmarad, tehát a beállított szerviz idők/km-ek, elmentett fogyasztási adatok, összfogyi adatok, stb.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
Tapasztalatlanabb kétkerekesek már kezdenek tobzódni az utakon... azt hiszik nyár van, és kikanyarodva be akarnak ugrani a sorba, de a kerék elpörög, ledifferál az ívbelső, és állnak a kereszteződésbe belógó orral, amíg nem talál tapadást a gumi, utána meg majdnem lekaszálják a szembejövőket vagy a padkát.
[ Szerkesztve ]
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
3.6-os FL Tribeca vkinek?
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
OBK-sok: a ködzárófény nálatok hogy világít?
Nálam így néz ki, tehát 8 pár LED világít, az utolsó 2 pár nem.Néztem pár fotót OBK-król és Lega-król, ott ugyanígy 8 pár LED világít.
A Parci-féle FL-es OBK-n is 8 pár világít, csak ott a mellette levők másképp néznek ki.
A kérdés, hogy ez így normális és a maradék 2 pár hely más funkciót lát el, vagy ott megnyiffant nekem 4 db LED.
[ Szerkesztve ]
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
válasz Petester #1794 üzenetére
Köszi, hogy megkérdezted.
Egyébként így néz ki a lámpatest, 20 db bubi van benne, amiből 16 db ég.Ha nem LED-es, akkor pláne érdekes a helyzet. Plusz sehol sem láttam olyan képet, ahol mind égett volna. Szal most már tényleg érdekel, hogy mi célt szolgálhatnak. Majd megkérdem Nyírő Lacit, mit tud róla.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow