- Mobil flották
- DIGI Mobil
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Telekom mobilszolgáltatások
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- Eleglide C1 - a középérték
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Érintésnélküli fizetési megoldások - PayPass via NFC
- Újabb Samsungok telepíthetik a Galaxy AI-t
Hirdetés
-
Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
it Videohirdetésekre készülhetnek ezentúl a virtuális világokban a Roblox játékosai.
-
Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
ph Megkezdődött az NPU-k elleni hadjárat, de egy fontos részletet nem említ a cég.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mobilarena
Subaru topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz MasterMark #11611 üzenetére
Ezzel én is folyton küzdöttem az OBK-val, 3. autóként, aztán vettem egy ilyet, és bármikor pöcc-röff. NOCO GENIUS BOOST PRO GB150
[ Szerkesztve ]
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
-
nagyúr
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
OBK-ban is voltak ilyen ki tudja honnan eredő és hova vezető kábelek. Meg volt egy utólagos immo, amihez egy kódpad is be lett építve, meg utólagos tolatóradar, ezek mondjuk működtek, működnek.
[ Szerkesztve ]
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
Vásárlásból hazafelé jövet (vagy talán nem is menetközben, hanem már visszainduláskor) kelkezdett égni (nem villogni) a VDC lámpa, az engine lámpa és villog a CRUISE. Megnéztem gugliba, kb. *.* hibát írnak, bármi lehet. Van vkinek infója erről a jelzésről? Az autó működésén, menetdinamikai jellemzőin nem vettem észre semmi változást, szal nincs vész módban pl.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
Közben Peti volt olyan jó, hogy elküldte az általam nagyon régen linkelt leírást az otthoni hibakódolvasáshoz, amit teljesen elfelejtettem. Apropó, miért nincs ez benne az összefoglalóban?
Szal ki is olvastam, hogy az ECM-ben van hibakód, méghozzá P0147-es, ami ez: P0147 O2 Sensor Heater Circuit Malfunction
Ez vmi O2 szenzor, ha jól értem a szakzsargont, ez világos persze: "The heater circuit is supplied a 12 V battery feed from the PCM or ignition circuit (depending on model) and a ground. The PCM (powertrain control module) monitors how long it takes for the sensors to become active after engine start-up. If it takes too long for the o2 sensors to reach operating temperature, this P0147 can set"[ Szerkesztve ]
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
válasz MasterMark #11949 üzenetére
Reggel megnézte autóvillanyász cimbora, a 3-as szenzor fűtőszála szakadt el, cserélni kell, utángyártott 45k, jövő hétre megjön, kicseréli.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
válasz MasterMark #11968 üzenetére
Azt mondta a szakember, hogy a szondán belül van a szakadás.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
válasz MasterMark #12081 üzenetére
Hogy szoktad csekkolni a tágulásit? Én meresztem a szemem, de semmit sem látok benne, ha nagyon erős fényű lámpával belevilágítok felülről, ahogy Peti javasolta, akkor megfelelő fényviszonyok között átdereng a vízszint magassága a tartályon, ha bedugom a fejem az akksi mellé. Biztos van erre egy egyszerűbb módszer.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
válasz MasterMark #12511 üzenetére
Én meg feltöltöttem az akksit, hogy szerdán el tudjam vinni kipushoz. Aztán jobb első belső gumiharang csere és műszaki vizsga, aztán jöhet a hó.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
válasz MasterMark #12524 üzenetére
Kicsit röfög vhol.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
válasz MasterMark #12532 üzenetére
Mi most léptük át a 205k-t, amikor átparkoltam a másik házhoz. Majd du levideózom a röfögést.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
Megtekintette a szakember, a középső dob előtti flexibilis illesztés előtti részen fáradt meg a tömítés, ott a képen a pirossal jelölt exhaust gasket.
Viszont mivel valszeg még gyári a cucc, eléggé össze van rohadva, nem lehet oldani a csavarokat, ezért kivágja azt a részt, és betesz ilyen rugalmas izét. Szereléssel 40k.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
Megjött a KGFB ajánlat, kellemes 39.336 HUF az éves, 3 ropival olcsóbb, mint az idei, igaz, B9 helyett B10.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
OBK tegnap sikeresen levizsgázott, de csak "adatlapra", mert sérült volt a matrica. Igaz, én tettem vissza "szépen" szélvédőcsere után. Szal most mehetek majd okmányirodába ebben a fontos ügyben. A két műszaki közben eltelt két év alatt 2k km került bele, nincs agyon hajtva.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
Majd szép óvatosan kell leszedni, mert ha nem olvasható, akkor nemtom mi lesz.
Egyébként a JSZP-ben az látszik, hogy a műszaki 2024-ig érvényes, szal a járműnyilvántartási rendszerbe felvezették, hogy okés, csak a forgalmiba nem írtak/pecsételtek. Ilyen esetben a jard mit lát a rendszerében? Hogy okés a műszaki, vagy azt, hogy nem? Persze intézem jövő héten a matrinyát, csak technikailag érdekel a dolog.[ Szerkesztve ]
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
válasz MasterMark #12674 üzenetére
Két műszaki között engem mondjuk nem érdekel a matrica, ha megállít a rendőr, megmondtam volna, hogy nemrég cserélték a szélvédőt, majd intézem a matrinyát, ha lesz időpont az okmányirodába, plusz az ügyintézés határideje is vmi 25 nap. És akkor most tekintsünk el attól, hogy mi értelme van a matricának.
Azt mondták egyébként, hogy tip-top az autó, csak alul sok a felületi rozsda, lehet érdemes lenne megkezelni, megtakarítani, ápolózni, stb. De ne azzal a telibe gumiiszapos megoldással. Érdekes, hogy csak alul, sehol máshol egy pörsenés sincs, oszlopoknál benézek a zsanérok mellett, olyan a fényezés kb. mint egy fél éves autónál.
[ Szerkesztve ]
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
válasz MasterMark #12681 üzenetére
Nekem ehhez képest akkor nincs egy szavam se, pedig kap böjtöt, ágat körbe rendesen, igaz, az OBK-n a kerékjárati ívek széle műanyag.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
No, reggel egy fél órát sebészkedtem a matricával, de esélyem sem volt leszedni egyben, de a szám azért látszott, plusz le is fotóztam ellőtte gondosan. A Kormányablakban persze elmondták, hogy nagyon rendes tőlem ez a hozzáállás, de valójában egyikre sincs szükség, mert a rendszerben látják a rendszámhoz tartozó matrica számát. Oké, 1.500 HUF, két hét, szólnak majd. Addig adtak egy papírt, hogy elindult a matrica gyártása, amit a jard kérhet esetleg. Plusz ha már ott voltam, beírták és bepecsételték a forgalmiba a műszaki érvényességét.
[ Szerkesztve ]
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
válasz MasterMark #12691 üzenetére
Én bevittem, gondosan fel volt ragasztva egy kartonra 5 darabban. De nem kellett nekik, csak mosolyogtak.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
válasz Papa-Het #12841 üzenetére
H6-nál is előfordulnak HF problémák, bár talán kevésbé jellemző. Nálam rendben levőnek tűnik, de Peti és Márk tapasztaltabb a témában. Felfüggesztés nálam már cserés lesz lassan, idénre van tervben, arra olyan 1M HUF körül mondtak árat (a négyre). Panorámatető problémáról nem tudok, nem ázik be, nem nyekereg, nem romlik el. Automata váltóval Petinek volt problémája, itt rá tudsz keresni a topicban. Az aljuk, ha nincsenek száraz helyen tárolva, hajlamos a rozsdásodásra, azt is idén szeretném orvosolni. Csak felületi rozsda, de a legtöbb csavarkötés alul már oldhatatlanná rozsdásodott, legutóbb, amikor kipu alkatrészt kellett cserélni, akkor már vágni kellett, nem lehetett oldani a csavarokat.
Szervizigény - ilyen futásnál elhanyagolható, én 5 év alatt olajat cseréltem, ablaktörlőt, fék alkatrészeket, felfüggesztés néhány kisebb összetevőjét - szintén meg tudod itt keresni, de majd ha lesz időm, belinkelem. Ja, meg szélvédőt. Motul 300V szokott belemenni, de ez az én hülyeségem, Qru és Peti az olajspecialista. Olajfogyásról az éves cserék között az enyém esetében nem beszélhetünk, sosem kellett még rátölteni.
Rádió okosítás ügyében szintén Peti és Márk lesz az embered.[ Szerkesztve ]
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
[ Szerkesztve ]
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
válasz Lacerta #12852 üzenetére
Nincs ilyen összefüggés, az enyém self-levelinges, de a fényszóró magasságállítása manuális.
Terepen jól jön, elég gyorsan reagál, plusz, ha meg van pakolva, akkor sem könnyül el az eleje, vontatásnál is jól jön.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
Jah, nálam ugyanez a helyzet. Az a gond, hogy xenonnál nagyon éles a különbség a megvilágított és a nem megvilágított térrészek között, hagyományos fényszóró szór felfelé is, nincs ilyen sötét fal érzésem az OBK-ban. A fókában meg ugye nincs távolsági, hanem csak feljebb billenti a xenont, azt annyi. Voltam vele márkaszervizben, mondták, hogy ez ilyen. Ha sötétben kell autópályán menni, akkor inkább a Subarut viszem.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow