Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Jorus

    nagyúr

    válasz Parci #385 üzenetére

    Mondjuk sose vennék gázos autót, de elég jó állapotban van. Lejjebb fogják vinni, van egy másik fészlift előtti 3.0-s OBK fent lassan egy éve, annak az árából már fél misit engedtek, de a 270k km szentem riasztó lehet. Enyémben kb. 17 éves korára lesz annyi, pedig sokat megyek vele.

    Qru: közel másfél tonnához és AWD-hez én a jelenleginél gyengébbet nem vennék. :) Persze ki kell próbálni, mit tud a 165 ló benne.

    Parci: Seibikonál is ezt mondták. Persze ez nem azt jelenti, hogy 201k km-nél darabokra hullik, de az a javaslat, hogy 200-nál teljes vezérlés csere, és akkor még 200-at simán elmegy, mert ezekben a 3.0 H6-okban jellemzően minden más elpusztíthatatlan. Egyébként sem vészes összeg, azt mondták, 300k-ból megáll. Amikor a B6 Passatban kuplung+DMF csere volt, az 500k volt, és 250-enként az is szeret kifingani.

    [ Szerkesztve ]

    ''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow

Új hozzászólás Aktív témák