Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • 1 among many

    tag

    válasz maross #89310 üzenetére

    Gondolom, rám ez vonatkozik:

    Átvihetem a hitelesítőmet az új telefonomra?

    Meg szoktam tudni birkózni a műszaki és a jogi szövegek nagyjával is, de ez nekem zavaros. Mondjuk telefonokhoz nem értek a telefonáláson felül.

    Ahhoz, hogy átvihesd hitelesítődet egy új telefonra, két dolog egyikére lesz szükséged: hozzáférésre a fiókodhoz társított telefonszámhoz (hogy küldhessünk egy szöveges üzenetet azonosságod megerősítésére) - Sima ügy, áttettem a sim-et az új telóba. - , vagy arra a helyreállítási kódra, melyet hitelesítőd beállításakor írtál le. - Felírtam a helyreállítási kódot, mikor az előző telóra telepítettem az alkalmazást, ez is megvan.

    Az új telefonodon lévő Steam Mobil alkalmazásból próbálj meg belépni a fiókodba. Amikor az alkalmazás kéri a hitelesítő kódod, válaszd a „Már nincs hozzáférésem a mobilhitelesítő-kódjaimhoz” lehetőséget. - de hát van hozzáférésem, itt van mindkét teló az asztalon, a régin működik az ugrókód, mint eddig - Kövesd az alkalmazás által biztosított lépéseket és a következők egyikét teheted: átviheted hitelesítődet az új eszközre, vagy eltávolíthatod azt az előző eszközről.

    Ha átvihetem, az jó, de szó nincs róla, hogy cserébe jönnek-e a gnómok ugrálni a fejemen X évre, vagy megoldható anélkül is. Ami kavarás van egy ideje ezekkel, nagy bizodalmam nincs e téren. Továbbá eltávolítani a régiről nem a régi készüléken tudom? Tovább akarom adni a régi telót, így nyilván azt akarom, hogy azzal már ne lehessen az én fiókomba belépni. Ezt nem a régin lévő alkalmazás törlésével érem el?

    ollie: Ez jó hír, remélem nálam is így lesz akkor, mert nekem is hozzá van rendelve a telefonszám a fiókhoz. A régi telefonon meg a hitelesítőt érvénytelenítetni hasonlóan tudom, mint a gépeket, amiket e-mailes megerősítéssel hozzáadtam a fiókhoz, hogy azokról használható legyen?

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák