- iPhone topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Eleglide C1 - a középérték
- Milyen okostelefont vegyek?
- Android szakmai topik
- DIGI Mobil
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
Hirdetés
-
Premier előzetest kapott a V Rising
gp Napokon belül befut a teljes PC-s kiadás, az év során pedig megkapjuk a PlayStation 5 változatot.
-
Egyre közelebb a Poco F6 startja
ma Újabb ár/érték csatát nyerhet a Xiaomi almárka.
-
A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
ph A vállalat többek között egy slim profilos léghűtővel, egy helytakarékos táppal és egy ITX-es házzal adott magáról életjelet.
-
Mobilarena
FIGYELEM
A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdezel, olvasd el az összefoglalót, használd a keresőt
A Revolutról általánosságban
A Revolut fiókról, számlákról
Revolut kártyával kapcsolatos információk
A zárolásokról
A Revolut és a kiegészítő szolgáltatások
2020.08.24-től életbe lépő változások
A szolgáltatás állapota
Új hozzászólás Aktív témák
-
teleahocipöm
senior tag
Tegnap próbaképp fizettem az Alin a virtuális Revolut kártyával és nem kaptam visszajelzést a vásárlásról, a revolut is azt írja "Ha 8 napon belül a kereskedő nem igényli az összeget, sztornózzák" amit meg is hosszabbíthatok, ilyenbe még nem futottam bele. Nem tudom a hogy a virtuális Revo kártyával történt fizetés miatt vagy az akciós termék miatt vagy vagy... Az összeg jelenleg levonáskén jelenik meg, ez miatt nem is aggódom, csak most várhatok egy hetet. Mondjuk törölhetem is a rendelés, de kivárom mi lesz belőle.
-
attiv
csendes tag
Sziasztok!
Tegnap óta a fizetéseimnél megjelenik az alábbi felirat: "Ha 7 napon belül a kereskedő nem igényli az összeget, megtörténik a sztornózás."
Az ebay számlámhoz rendeltem hozzá a kártyát, azon kívül semmi változtatást nem tettem...Találkozott már valaki ezzel?
Előre is köszönöm!
-
sopruk
aktív tag
válasz sopruk #11443 üzenetére
Pénteken próbáltam hozzáadni a virtuális kártyámat a Simple fióhoz, ami sikertelen volt.
A levont próba 100 Ft tegnapig függőben volt ("Ha 7 napon belül a kereskedő nem igényli az összeget, megtörténik a sztornózás" szöveggel)
Türelmesen vártam, hogy sztornózzák, tegnap viszont "Kész" állapotra váltott
A netbankomban nem látszik, hogy jóváírták volna (ha az esetleges sikertelenség miatt ott ragadt volna)
Ez miért történt?(Az első próbálkozáskor véletlen le volt fagyasztva a virtuális kártya. Annak a 100 Ft- ja néhány órán belül sztornózva lett)
Köszönöm előre is!
[ Szerkesztve ]
-
Tuomas
addikt
válasz JohnnyWeiss #11852 üzenetére
Nemtom, én csak abból gondolom, hogy revoluton ha megnézed a tranzakció részleteit, valami olyasmi van írva, hogy ha 7 napon belül a kereskedő nem igényli, sztorizásra kerül az összeg, vagy nemtom fejből hogyan van írva. A valóságban nem tudom, hogy ez a kommunikáció hogy működik, ki vár kire, stb.
De ha valakinek van ilyen infója, megoszthatná!
[ Szerkesztve ]
We were here
-
Tuomas
addikt
válasz trouble #11875 üzenetére
Sok oka lehet amiért elutasítanak egy tranzakciót. Kereskedő oldaláról kommunikációs hiba, terminál hiba, fizető félnél a szolgaltatójánál lévő hibák. Például.
Nekem spar-ba fordult elő eddig leggyakrabban, hogy elsőre nem fogadja el, másodszorra igen.De aki használ aktívan kártyát akármilyen banknál, legalább egyszer előfordult vele életében, ezen semmi csodásítani való nincsen, ez mindenhol benne van a pakliban, nem csak a revolutnál.
Nem vonta le, hanem kvázi zárolta, majd ha a kereskedő nem igényli akkor visszakapod.
Egyébként hiba volt nem eltenni a bizonylatot, azt kötelesek odaadni, azon még az is rajta van, hogy el lett utasítva, így akkor még átverés is lehet...
[ Szerkesztve ]
We were here
-
dugynok
senior tag
Üdv,
Ha revolut kàrtyàval fizetek egy webshopba, de a kereskedő 15 nap utàn nem igényli a pénzt, akkor nekem kell a revolut felé kitöltenem egy visszatérítési űrlapot, vagy valamit félreértek az ügyfélszolgàlatossal?
"you have to fill up the chargeback form first and our investigating team will investigate it."
-
Tuomas
addikt
válasz attiati #13461 üzenetére
A revolut mit terheljen be, ha a kereskedő nem igényel összeget, nem érkezik megbízás? Jelenleg ez a probléma (gyaníthatóan), a revolut azért sztornózta, mert a kereskedő nem igényelte az összeget 7 napon belül (vagy valamiért a revoluthoz nem jutott el ez az igény). Sose fogjuk megtudni, ez hol csúszott félre.
Kíváncsiságból rámentem a sztornózott tételnél a "Valami probléma adódott? Kérj segítséget!" menüpontra, majd a "Miért sztornózták a kártyás fizetésemet?" menüpontra: [kép]
Innentől fogva a Revolut csak ezt fogja tudni mondani, hogy a kereskedő nem igényelte az összeget, ha igénylik, akkor beterhelik.[ Szerkesztve ]
We were here
-
Tuomas
addikt
Pedig még az összefoglalóban is szerepel:
"Ha 7 napon belül a kereskedő nem igényli az összeget, megtörténik a sztornózás."
Mit jelent ez?We were here
-
Tuomas
addikt
válasz hedgehog #21206 üzenetére
És az összefoglalóban is megtalálható:
"Ha 7 napon belül a kereskedő nem igényli az összeget, megtörténik a sztornózás."
Mit jelent ez?We were here
-
szvl
tag
Július 23.-án volt egy kártyás vásárlásom, ami elsőre sikertelen volt (második próbálkozásra már sikeres). A sikertelen próbálkozás a Revolut app-ban jelenleg is függőben állapotú, mellette a szokásos szöveggel: Ha 7 napon belül a kereskedő nem igényli az összeget, megtörténik a sztornózás.
A 7 nap már eltelt (12-nél tartunk), a sztornózás még nem történt meg. Közel 20.000 Ft-ról van szó, örülnék, ha már rendelkezhetnék vele...
Van valakinek hasonló tapasztalata?
-
Tuomas
addikt
válasz Taktoj #23824 üzenetére
Erre gondolsz?
Összefoglaló:
"Ha 7 napon belül a kereskedő nem igényli az összeget, megtörténik a sztornózás."
Mit jelent ez?VVagy egész pontosan milyen "kifizetés"?
[ Szerkesztve ]
We were here
-
ÁrPi2
senior tag
Sziasztok,
Van-e a Revolutomnál arra lehetőség hogya bankilag április tájékán lecserélt virtuális kártyám adataihoz még hozzáférjek?
Lejárata 11/2024 volt (curve-ből csak ez olvasható ki róla nálam),de az utsó 4 en felül a teljes kártyaszám is kellene ( ,sőt talán cvv is?!).
Egy felügyelt gyerek-AppleId helyreállításához igénylik appléék, ilyen ügyben merült fel ez a probléma! -
MasterMark
titán
válasz dredjudge84 #36765 üzenetére
Nem is utalás.
Így működik a kártyás fizetés. Nem kerül rögtön levonásra, csak zárolásra, aztán ha a kereskedő igényli az összeget akkor kerül levonásra ténylegesen. Ha nem, akkor pedig visszakerül a számládra.
Switch Tax
-
TrollBalint
addikt
válasz dredjudge84 #36798 üzenetére
Egy elindított utalást / vásárlást nem fog a bank visszavonni, mert Te azt mondod, hogy tegyék meg. Olyat tudnak, hogy kivizsgálják, de az idő (Unicreditnél 10 munkanap). Ha a kereskedő nem igényli az összeget, akkor meg igen, visszakerül a számládra a pénz (feloldják a zárolást).
De arra ne számíts, hogy akinél fizettél, ott ezzel képben lesznek. Az egy eladó / ügyintéző, nem dolga, hogy tudja, hogy a könyvelés meg ezek hogy mennek.
Pár éve vásároltunk 2 kerékpárt egy webes oldalról. Kártyával fizettünk, láttuk, hogy zárolva az összeg, viszont az áruházba nem látták, tőlünk is azt kérték, amit tőled, hogy fizessük be újra, ezt meg a bankukkal beszéljük meg, hogy oldják fel. Befizettük újra, az már jó volt. Felhívtuk a bankot, akik mondták, hogy nem fogják ezt a zárolást megszüntetni, ha 2 héten belül nem igényli a kereskedő, akkor feloldják, de ha előbb szeretném, akkor azt a kereskedőnek kell kezdeményezni. Felhívtam a boltot, mondta a csávó, hogy ők nem tudnak ebbe kézzel belenyúlni, teljesen automatikus, de ha eddig nem vonta le, akkor nem is fogja, nyugodjak meg. Hát 2 hét után levonta ezt is... Visszafizették természetesen, de ettől még okozott némi bosszúságot. Viszont, ha valami rendszeres helyen fizetsz (gáz, internet, stb.) akkor ők jóváírják, és a következő, vagy az azutáni számlán megjelenik. De mint említettem, nem biztos, hogy az ügyinéztő ilyenekkel képben van.https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
sifarr
senior tag
válasz pictigjis #37633 üzenetére
csak azóta nagyon sok év eltelt, változott a világ, változtak a körülmények.
Ez igaz. Pl. abban is, hogy a bankok a bankkártya-visszélés esetében, jogszabályok alapján kártérítési felelősséggel tartoznak. De csak a kártya szabályos használata esetében.
Ha bank azt írja elő és az ügyfél elfogadta, hogy a kártyát csak az ügyfél használhatja, akkor csak az ügyfél használhatja. Ha ügyfél beteszi a kártyát pl. GPay mögé, akkor megteheti, de csak a saját fiókja esetében. Ha mégis más fiókja mögé tesz (pl. házastárs), akkor megszegte a vállalt banki előírást. Ha pedig visszaélés történik a másik fiók felhasználásával és a bank ezt bizonyítani tudja, akkor a kártérítési felelőssége megszűnik.
Az pedig soha nem fog válktozni, hogy az ügyfél a saját kényelmét igényli, valamint hogy a használat kockázatának minden felelősségét a bank viselje, a bank viszont ezt a felelősségét igyekszik csökkenteni, az ügyfél hibájából fakadó károk esetében kizárni. -
Gardaai
senior tag
válasz arkades #44160 üzenetére
Írnék a Revolut ügyfélszolgálatnak ha nagyobb érték vagy hogy ne felejtsem el, de valószínűleg automatikusan storno lesz a vége. Írja is az app-ban, hogy ha a kereskedő nem igényli az összeget, akkor visszatérítik az összeget.
[ Szerkesztve ]
↪ PlayStation játékok / PS Plus előfizetés - olcsóbban - akár több ezer forint kedvezménnyel!! https://bit.ly/hardverapro-psn-gift-cards-by-gardaai
Új hozzászólás Aktív témák
FIGYELEM! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
- Hír Drágul a Revolut
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- CASIO órák kedvelők topicja!
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Milyen NAS-t vegyek?
- Milyen monitort vegyek?
- HP ProLiant MicroServer Gen8
- További aktív témák...