- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- iPhone topik
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Megjelent az iOS 17.4, minden idők egyik legfontosabb iPhone-frissítése
- DIGI Mobil
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Eleglide C1 - a középérték
- Milyen okostelefont vegyek?
- Android szakmai topik
Hirdetés
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
A legtöbb amerikai szerint a TikTok egy őket befolyásoló eszköz
it Egy felmérés szerint a legtöbb amerikai osztja azon véleményt, hogy a TikTok egy őket befolyásoló eszköz.
-
Premier előzetest kapott a V Rising
gp Napokon belül befut a teljes PC-s kiadás, az év során pedig megkapjuk a PlayStation 5 változatot.
-
Mobilarena
FIGYELEM
A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdezel, olvasd el az összefoglalót, használd a keresőt
A Revolutról általánosságban
A Revolut fiókról, számlákról
Revolut kártyával kapcsolatos információk
A zárolásokról
A Revolut és a kiegészítő szolgáltatások
2020.08.24-től életbe lépő változások
A szolgáltatás állapota
Új hozzászólás Aktív témák
-
sopruk
aktív tag
válasz sopruk #11443 üzenetére
Pénteken próbáltam hozzáadni a virtuális kártyámat a Simple fióhoz, ami sikertelen volt.
A levont próba 100 Ft tegnapig függőben volt ("Ha 7 napon belül a kereskedő nem igényli az összeget, megtörténik a sztornózás" szöveggel)
Türelmesen vártam, hogy sztornózzák, tegnap viszont "Kész" állapotra váltott
A netbankomban nem látszik, hogy jóváírták volna (ha az esetleges sikertelenség miatt ott ragadt volna)
Ez miért történt?(Az első próbálkozáskor véletlen le volt fagyasztva a virtuális kártya. Annak a 100 Ft- ja néhány órán belül sztornózva lett)
Köszönöm előre is!
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
FIGYELEM! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
- Hír Drágul a Revolut