Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Huroq

    senior tag

    Én tegnap írtam az OTP -s Simple - nek, hogy a virtuális kártyára feltöltött összeg megérkezett e hozzájuk, illetve látnak e bármi problémát a tranzakcióval mert nálam sztornózott a tétel. A reakciójuk erre ez:

    "Tájékoztatjuk, hogy az összeg visszatérítésének ideje az Ön bankjának elszámolási rendjétől függ, mely több napot is igénybe vehet."

    Köze nincs ahhoz amit én közölni szerettem volna velük. Innentől ha rinyálnak esetlegesen, hogy én biza nem fizettem akkor küldöm is nekik az email másolatát. Innentől ezt azzal karatézzák le akivel akarják. Már nem tudok senki máshoz fordulni ez ügyben. Mindenki csak a faszságot löki. El nem tudom képzelni, hogy nem okozott feltűnést bárkinél ennyi sikertelen terhelés, akár a Revolutnál, a kártyatársaságnál vagy a szolgáltatóknál.

Új hozzászólás Aktív témák