- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Android szakmai topik
- Realme GT 5G - versenyképes
- Így állítsd be a gyermeked androidos készülékét
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
Hirdetés
-
SMITE 2 - Napokon belül indul a zárt alfa teszt
gp Több mint egy tucat karaktert próbálhatnak ki a szerencsésebbek, a teljes listát a május első napján esedékes streamben árulják el.
-
Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
ph A megfizethető, szivacsokkal jól megpakolt modell ötfajta kapcsolóval és kétféle színösszeállítással/kupakprofillal szerezhető be.
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz 7Heads Drago #41 üzenetére
Személy szerint leszarom, hogy mennyi idő alatt vagyok álló helyzetből 100-on, viszont ez az az érték jelen pillanatban (a fogyasztás mellett), amivel a legjobban meg tudod állapítani egy autó hajtáshatékonyságát. Ennek az id4-nek (meg úgy az összes jelenlegi elektromos autónak) a legnagyobb problémája jelen pillanatban nem is a leadott teljesítménye, hanem az önsúlya, meg hogy csak egy vastagtalpú bakancs formába képesek belegyömöszölni, ami aerodinamikailag sem hatékony.
Az már az én személyes tragédiám, hogy hányok a suvoktól, nem is annyira a külső megjelenés, mint inkább éppen az öncélú súly-légellenállás (emiatt fogyazstás) értékeik miatt. Persze még inkább ez, mint hogy htb anyuci a dízel kompakt szuvval hordja az oviba a trónörököst.
Autópályára meg lehetünk akármilyen zöldek, aki hetente 2x átszel egy országot (nem a kárpát-medence mélyén megbúvó, kisebb szövetségi állam méretű geopolitikai képződményre gondolok), ott marad a dízel a hatékonyság királya, nemigen van miről beszélni. Csak a városok ne ezekkel az autópályacirkálókkal legyenek tele, mert ott a hatékonysága is elveszik, a szennyezőanyag kibocsátása meg aránytalanul megnő.
És ha már itt tartunk: sajnos a népességnövekedéssel az autózás önmagában válik fenntarthatatlanná. Hosszú távon nem lesz járható út, hogy több millió munkavállaló egy 4x2 méteres dobozzal ingázzon napi szinten. Egyszerűen az életteret veszik el. Pont most olvastam, hogy különösebb népességnövekedés nélkül németeknél már 110 körül van a 100 háztartásra jutó gépjárművek száma. Tudom, nekünk is van kettő...
Szerk.: Nem tudom a megoldást a problémára, azt tudom, hogy mindegyikkel vannak gondok. Személy szerint nem akarom egyiket sem betiltani, csak muszáj lenne szabályozással, vagy tudatosságnöveléssel afelé terelni a népeket, hogy ne csak önös érdekből, pláne ne esztétikai szempontokból, vagy magamutogatásból válasszanak közlekedési eszközt.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
Új hozzászólás Aktív témák
- 1.250.000 FT helyett 940.000 FT !! MacBook Pro 16" M3 Pro 12CPU / 18GPU / 18GB / 512 SSD
- RTX 2080TI ROG STRIX GAMER PC
- AKCIÓ !! M3 Chip - MacBook Pro 14" 8C CPU / 10C GPU / 8 GB/ 1 TB / Bontatlan / Magyar
- Tidradio td-h3 akkumulátor
- HP ZBook Studio x360:i7 9850H,32GB,512GB,P2000,15.6" UHD 3840x2160 TOUCH 600nit 100%AdobeRGB,HP gari