Hirdetés
- Poco X3 Pro - hardverfrissítés
- Magisk
- Milyen okostelefont vegyek?
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Samsung Galaxy A53 5G - kevesebbet többért
- DIGI Mobil
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Karácsonyi telefonajánló 2023
- A OnePlus már meg sem próbál titkot tartani
Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
Juhaszatti
addikt
Ez a valós 400km már egész jól hangzik.
Persze cserébe batár nagy, nekem kisebb is elég lenne, valós 300-350km-el. Szerencsére olyanból is van már pár. -
3L1T3
addikt
Egy ipari hulladék az ID család. Szánalmas a teljes Volkswagen.
• Forza Ferrari •
-
-
3L1T3
addikt
ID3 és ID4 megvolt, felesleges róluk beszélni.
Európai gyártók közül egyedül a Renault volt képes felfogni, hogy milyen irányba kell elmozdulni. A VW nyűgként kezeli, és elektromos autós körben nevetség tárgyát képezik jelenleg.
Elhiszem, hogy fájdalmas a véleményem. A tapasztalat már csak ilyen. Se az ID3 se az ID4 nem jó autó.• Forza Ferrari •
-
#16820480
törölt tag
válasz
Juhaszatti #1 üzenetére
Igen, ott van például az iD3
Meg majd jön az iD Life is valamikor, ami meg kisebb városi autó lesz elvileg, pár év múlva.
-
-
Plug Life
aktív tag
Elég randa lett szegény.
-
Tschubi
tag
(Basszus. Mintha kötelező lenne legalább egy embernek minden egyes villanyautós teszthez odaírnia, hogy mennyire sz@r is az. Ráadásul ezzel a tesztelőt is minősíti, aki meg épp az ellenkezőjét tapasztalta meg.)
Na, ez már az a kategória és tudás, ami nekem is megfelelő lenne. A külső szín valóban nem "harmonizál" a belsővel, de akkor megvenném más színben. -
Alogonomus
őstag
Az a 18,3 (20) kWh/100 km nagyon nem versenyképes, ahogy a BMW iX3 esetén sem volt az. Főleg úgy nem, ha hozzávesszük a 8,5 másodperces gyorsulását, ami a BMW esetén legalább 7 másodperc. Ezt a fogyasztást és gyorsulást a Hyundai Kona és a Kia e-Niro már 2019-ben is tudta. A Tesla Y pedig bár fogyasztásban szintén 17 kWh/100 km, de 5,1 másodperc alatt gyorsul. A Tesla és a "koreai gyártók" eléggé állva hagyták a dicső német járműgyártást.
-
3L1T3
addikt
-
3L1T3
addikt
-
jbcs
tag
Nem rossz autó, egy jó iparos munka, de olyan semmilyen. Ha ennyi pénzt kiadnék egy autóra, akkor abban legyen valami plusz, nézzen ki jól vagy induljon meg rendesen, ha odalépek neki. Hyundai, Kia sokkal jobban néz ki és olcsóbb is. A Tesla, Mustang habár drágább, de van igazi vezetési élmény.
-
-
Eniko89
csendes tag
Egy autónak a legfontosabb feladata elvinni A-ból B-be.
Az, hogy mekkorát gyorsul, az csak a HMCS-ket érinti.Egyébként a lejjebb említett Tesla is egy jó vicc.
Bírom, amikor az M7-esen kitol a belső sávból, majd 2-3km múlva
90-nel a szélsőben kullognak vele, hogy haza is érjen, elég legyen a nafta.
Ez a villanyautó hóbort egy vicc kategória. Bármelyiket is nézzük.
Az i3-ast reggelire fogyasztom robogóval a sztrádán.Nokedli jármű.
[ Szerkesztve ]
-
"Az, hogy mekkorát gyorsul, az csak a HMCS-ket érinti." - ha előzés közben és ha valaki jön távolabbról és kifogsz egy idiótát aki a gázba tapos, h ne tud simán le előzni akkor csak az életed múlik azon az 5 másodpercen amivel gyengébben gyorsul. Szóval minél jobban ugrik annál biztonságosabb egy autó. Szerintem. Mellesleg.
Samsung Galaxy S9 Plus & Xiaomi Mi 10T 8/128 GB 5G Cosmic Black & Mi 11 Lite 5G 6/128 :)) Xiaomi Redmi Pad 4/128 GB, Laptop Asus Oled Vivobook 16GB/1TB
-
#16820480
törölt tag
Jajj, hogy mondhatsz ilyet, hát igazi vezetési élmény nincs az üvöltő motor és horkoló kipufogó nélkül
Majd jönnek biztos a régi vágású motorosok és elmagyarázzák újra és újra és újra.
Amúgy tényleg nem a legjobb a jelenlegi kínálatban a VW, de az európaiakat nézve még legalább valamivel próbálkoznak.
pusszycat: Hát igen, mondjuk előzésnél elfogadhatatlan az, hogy lassítasz és visszasorolsz, csak előre lehet menni, még az életed árán is
[ Szerkesztve ]
-
wierra
senior tag
Ennyi pénzért gondolkodás nélkül Ioniq 5 vagy Model 3.
"In fact, success represents 1 percent of your work which results only from the 99 percent that is called failure. Success can be achieved only through repeated failure and introspection.” – Soichiro Honda
-
Sza_Sa
senior tag
Ioniq5, nem kérdés. Vagy konszernen belül Enyaq
Nekem is mozgatja az agyam a villanyautó, ami tetszik - fentebb - annak még nagyon olyan az ára, hogy azért már húzom a szám. 15-20M forint még a mai árakon számolva sem kevés, majd' egy panel ára, ami jobb befektetés.
"Van három rágóm, pont hárman vagyunk. Egy kell holnapra..."
-
válasz
#16820480 #20 üzenetére
Van olyan, h nincs visszaút. Mert mondjuk jönnek mögötted. Volt pár érdekes esettem amiből tanultam. A legfontosabb, h ne fagyj le. Csinálj valamit.
Samsung Galaxy S9 Plus & Xiaomi Mi 10T 8/128 GB 5G Cosmic Black & Mi 11 Lite 5G 6/128 :)) Xiaomi Redmi Pad 4/128 GB, Laptop Asus Oled Vivobook 16GB/1TB
-
gyuszos
tag
válasz
Alogonomus #13 üzenetére
17 kWh/100km-nél egy wattal sem adnék neked többet az Y-hoz, aztán tessék, használd.....
-
odani
tag
Már bocs, de csak úgy random letrollozni valakit a kissé sarkosan fogalmazott, akár kiszínezett véleménye miatt ugyanúgy visszatetszést kelt, mint számodra "a troll".
A VW autók talán épp a népautóságuk miatt nekem sosem tetszettek, valahogy olyan semmilyenek. Túl nagy célközönségnek, túl sok ízlésnek akar megfelelni, ezért nem vállal be semmilyen egyediséget, izgalmasságot. Kb. mint a Heineken sör. Az ID sorozattal kapcsolatban ugyanez az érzésem. Hol vannak ezek egy Ioniq 5-höz, Kia EV-hez képest?
Persze egy VW termékmenedzser emiatt lehet simán rám mondaná, hogy troll... -
Rolly
veterán
- hatótávban a Sedan forma jóhogy jobb a model 3 krumpli formája mint egy hatchback vagy egy suv... PSAnak se a legjobb a hatékonysága (e208) de ott van a eC4 ami még mindig nem annyira áramvonalas mint a Model 3 és mégis az e208-hoz képest 15%-kal kevesebbet eszik...
- belső anyaghasználatot ne hozzuk már fel a Teslahoz képest
ha valakinek belső anyaghasználat kell akkor ott az ugyanezen alapokon nyugvo Audi... De ha tovább megyünk és németeknél maradunk ott az i4 ix3... Ami mind olcsóbb mint a Tesla párja és belsőben nem egy liga a kettő...
- info/entertainment rendszerből egyedül a töltő tervezés és előfűtés ami hiányzik másra mire használod? De most tök komolyan... e208 rendszerét addig látom a középső kijelzőn míg elindul a android autó... Ha meg netflixezni akarok akkor magammal viszem a tabletem vagy a pcmet... vezetés közben úgyse netflixet nézek...
- szoftveres gondok nagy része már javítva és már megy a OTA is a VWnél is
- töltési görbét imádom mikor Tesla fanok jönnek vele... a "szarfos" (tesla árának 2/3-áért kaphato) PSA autók 26-27 perc alatt érik el a 10-80-at a Tesla mennyi alatt? 25?
Pedig a SR+ csúcs töltési teljesítménye 170 kW elvileg .... az e208 pedig csak 100 kW ... Persze tudom nálam kisebb a 10-80 mint a Teslanal de 45 vs 52 kWh akku között azért annyira nagy különbség nincs
- nincs egypedálos vezetésem sajnos e208-ban csak 8 km-ig de csak városba használom... inkább benyomom a követő tempomatot és nem kell pedált se nyomni
Szóval nem rosszak szerintem a VW autói és igen sokféle megtalálható különböző igényekre branden cégcsoporton belül...
Ha én most vennék elektromos autót akkor egy BMW i4 lenne a kiszemelt de csak azért mert az Audi eTron Q4 nem hosta amit vártam
[ Szerkesztve ]
-
FireFox1996
őstag
Autóknál miért nem csináltok a végén egy táblázatot a kocsiról, mint a telóknál? Engem pl. Most az érdekelne, de itt sehol. Tehát keressem meg máshol az infókat?!
<< Nem szabad félni a kudarctól, játszd végig a játékot ! >>
-
beef
őstag
Az hogy az ablakemelők dedikált gombjai 20 év után kezdenek újra eltünni, az kevésbé zavar (bár tényleg értelmetlen a mostani megoldás), mint az, hogy a hátsókerék hajtás is előmászott a gödörből
-
válasz
Schuler888 #35 üzenetére
Megvan a jogsim, a kocsit adtam el.
Samsung Galaxy S9 Plus & Xiaomi Mi 10T 8/128 GB 5G Cosmic Black & Mi 11 Lite 5G 6/128 :)) Xiaomi Redmi Pad 4/128 GB, Laptop Asus Oled Vivobook 16GB/1TB
-
Sza_Sa
senior tag
válasz
Schuler888 #35 üzenetére
Hasonló véleményen vagyok
"Van három rágóm, pont hárman vagyunk. Egy kell holnapra..."
-
Ennyi Ken Block-ot egy helyen, még nem láttam.
Samsung Galaxy S9 Plus & Xiaomi Mi 10T 8/128 GB 5G Cosmic Black & Mi 11 Lite 5G 6/128 :)) Xiaomi Redmi Pad 4/128 GB, Laptop Asus Oled Vivobook 16GB/1TB
-
8th
addikt
Mert? Engem is toltak már le teslával autópályán idehaza. Az autóm számára kényelmes 120-as tempóval előztem a külső sávban haladókat amikor a semmiből nem kis sebesség különbséggel a nyakamba esett egy Model3. Nem én vágtam ki elé, több autó mellett elmentem mire mögém ért. Saccra 200+ tempóról fékezhetett le mögöttem és villogott bőszen. Tíz perccel később röhögve mentem el mellette a tempómmal ő meg poroszkált 100-110 körül a külsőben. Valószínű csak próbálgatta az autót vagy az utasának mutogatta hogyan megy igazából nem is érdekel de senkinek sem kéne ilyen faszparaszt hülyegyereknek lenni és százhúsznál két méterre a másik seggébe tapadva villogni, hogy takarodj de azonnal mert jövök. Ilyet eddig csak a prémiumnak nevezett márkák agyoniskolázott sofőrjeitől tapasztaltam. Eddig.
-
#16820480
törölt tag
Szerintem arra akart utalni, hogy nem biztos, hogy ugyanazt a kocsit láttátok utána később is, hanem ez inkább csak ilyen önigazolás. Annyira azért nem kevés az utakon a Tesla már itthon sem.
Amúgy meg nem az autó a hibás azért, mert a sofőrje bunkó, bármibe ülteted be akkor is bunkó lesz. -
7Heads Drago
veterán
válasz
Alogonomus #13 üzenetére
Tényleg ez a fő érved? Nem 5 mp alatt gyorsul 100-ra? Én betiltanám az összeset kérlek. Ha egy autó zöld, akkor az ne 5 mp alatt gyorsuljon és ne használjon extrém gyors töltést. Egyik se zöld. A te 5 mp-s előzésedre hogy akarod felkészíteni a gyalogost, a kerékpárost vagy a többi közlekedőt? Sajnos jelenleg rengeteg olyan vezető van kormány mögött akinek a reakció ideje bőven rosszabb hogy egy ilyen vezetési technikát le tudjon reagálni.
[ Szerkesztve ]
Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.
-
Füleske
addikt
válasz
Schuler888 #35 üzenetére
Amíg egy belső égésűben kapcsolgat a váltó (kéziről nem is beszélve), és felpörög a motor, addig az elektromos már messze jár. Egyes villanyautóknál (pl. Mazda MX-30) direkt visszafogják a villanymotor reakcióját, hogy hasonlítson a belső égésűre. Amikor Vályi Pista először tesztelte a Nissan Leaf - et, azt kérdezte, hogy mi lesz itt, ha az átlag Józsi bácsik átülnek ebbe a Suzuki - ból...
-
Kinder
senior tag
Nem a 200+ kmh-s vadállatokra gondoltam. Azokat én is elítélem, pedig 470 lóerős autóm van. ( Model3p )
A traffi határ alatti, de viszonylag tempós 140-150 kmh-ra gondolok.
Legalábbis, akiket ismerek, és jómagam is így megyek/megyünk. Mivel Supercharger van 150-200 km-en belül, így ez gond nélkül tartható.
Az én autóm 150 kmh-nál 25-26 kwh-t eszik, azaz 100%-ról egy 300 km kihozható ( lenne ) ilyen tempóval. Azért csak lenne, mert nem 100%-ról indulunk, és nem 0%-ra merítjük, hanem a Teslának ideálisnak mondható 90%-10% között tartjuk, így kb 250 km megtehető 150 kmh-val.
Nyilván ez vicces táv egy dízelből nézve, de az ( a már valóban kapható, és még emberi áron megvehető ) elektromosok között egyedülálló.
130kmh-val 350 km ( szabályos autópálya tempó )
110kmh-val 420 km ( autóút )
90kmh-val 500+ km ( másod-harmadrendű utak )
az enyémnek a hatótávja, ami nem rossz, szóval nem kell minden töltőnél megállni.
Szóval, nem igazán értem, miért megy egyszer 2 kilóval, egyszer 90-el, ami totál felesleges és idegesító is a többieknek. De ilyet rengeteget láttam, márkafüggetlenül, viszont egyszer sem gondoltam volna, hogy üzemanyag spórolásból teszi ( mármint az "utána 90-et " ), szerintem csak telefonál, térképet néz, mert 200-al túlment a lehajtón, ilyenek. -
Eniko89
csendes tag
Az A-B használatot azért írtam, mert egy több tízmilliós villanyhulladékon kívül is van élet.
A reggelire fogyasztást meg arra, hogy nem akkora nagy szám egyik sem.Egyelőre egy luxuscikk, amit nagyon kevesen engedhetnek meg maguknak.
Akkor majd megnézem a buksijukat a villanytulajdonosoknak, ha az EU
"véletlenül" kitalál nekik valamiféle fincsi adóformát. Mert ugye az megvan,
hogy út közben nem szennyezi a környezetet, de a jármű (akkupack) és az
elektromos energia (a töltéshez) előállítása viszont igen. -
Eniko89
csendes tag
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
ma Nem ez lesz az év legemlékezetesebb villanyautója, legnagyobb erényei a belső méreteiből erednek, viszont mindent tud, amire egy átlagfelhasználónak szüksége lehet, és bőséges a hatótávja is.
- ASUS Radeon RX 5700 TUF GAMING X3 XT OC 8GB GDDR6 256bit (TUF3-RX5700XT-O8G-GAMING) Videokártya
- Ritka Samsung S21 Ultra 16/512 GB- Dual Sim, Kártyafüggetlen, Fekete Eladó!
- !! 12 Hónap garancia !! Nvidia 3080 Founders Edition (DOBOZOS) !! BESZÁMÍTÁS !!
- !! 12 Hónap garancia !! MSI Gaming X Trio 3070TI (GYÁRI DOBOZ) !! BESZÁMÍTÁS !!
- !! 12 Hónap garancia !! EVGA FTW3 Ultra 3070TI. !! BESZÁMÍTÁS !!
Állásajánlatok
Cég: ABT Hungária Tanácsadó Kft.
Város: Budapest