- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Elérhető Európában a Samsung Galaxy M15 és M55
- Ismerős külsővel érkezik a Polestar telefon
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- OnePlus 7 Pro - hétpróba
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Realme GT 2 Pro - papírforma
Hirdetés
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Ingyenes az Epic Store-ban a Town of Salem 2 és a The Big Con
gp A jövő hét folyamán az Industria és a LISA: The Definitive Editiont kapjuk meg ajándékba.
-
Leváltaná a Google a sütiket, de ez nem elég
it A Google-nek megvan a terve, hogyan cseréli le a sütiket, de a brit adatvédelmi hatóság szerint többet kell tennie a cégnek a fogyasztók magánszférájának védelme érdekében.
Új hozzászólás Aktív témák
-
“Egyébként pedig a koreai gyártók bőven lekörözték a nagy német gyártókat.”
Hagyjuk a nagy szavakat. Mondjuk, hogy bizonyos területeken beérték. Ez a “lekörözték” még a japánokra használva is kemény lenne, pedig ők azért nem keveset letettek már az asztalra.
Az egyik autóm német, a másik japán, vásárláskor nézegettem, próbálgattam én a koreaiakat is, de akármennyit fejlődtek az utóbbi időben, és akármilyen népszerűek is (joggal) azért objektíve a piacvezető nagyokkal nincsenek egy súlycsoportban.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
nagyúr
válasz parandroid #101 üzenetére
A japanok jelenleg lemaradasban vannak (mivel allamilag a hidrogent szeretnek/szerettek volna tolni).
> Az egyik autóm német, a másik japán, vásárláskor nézegettem, próbálgattam én a koreaiakat is, de akármennyit fejlődtek az utóbbi időben, és akármilyen népszerűek is (joggal) azért objektíve a piacvezető nagyokkal nincsenek egy súlycsoportban.
Ulj be 2021-es autokba, meg fogsz dobbenni (Hyundai Ioniq 5, Kia EV6). Ha a sajat penzemmel kell fogadni, hogy kik fogjak nyerni az EV-versenyt, akkor azt mondanam, hogy Tesla, utana nagy szunet, KIA/Hyundai, aztan talan (!) VW-csoport, aztan a tobbiek.
[ Szerkesztve ]
while (!sleep) sheep++;
-
nagyúr
válasz parandroid #79 üzenetére
A VW-csoport navigacioi is tudjak egyebkent ezt, en legtobbszor a beepitett navit hasznalom.
while (!sleep) sheep++;
-
#16820480
törölt tag
Hasonló méretű és kategóriájú autóknál Model 3 vs BMW 318i esetén ~100kg különbség van. Ha kisebb autót veszünk, akkor ott lesz nagyobb különbség, mondjuk egy VW Golf vs iD3, de azért az látszik, hogy egy belső égésű motor meg egy váltómű nem annyira elhanyagolható tömeg.
parandroid: Azért a BEV kategóriában eléggé lemaradtak a németek, nem kis mértékben mert későn rugaszkodtak neki a dolognak, itt a koreai márkák már jobb hatékonyságot tudnak felmutatni alacsonyabb áron. Ez egy teljesen új terület, itt nincs több évtizedes előnye a klasszikus márkáknak, szóval valószínűleg küzdeniük kell majd erősen, hogy tartsák a lépést.
emvy: +1, bár én a VW-re nem tennék annyi pénzt hogy harmadikok lesznek. A marketing erős, de ha megnézed az új Megane-t, akkor nem látom, hogy ténylegesen nagy előnyük lenne például azzal szemben.
[ Szerkesztve ]
-
viharhozo
addikt
Valahol nagyon szomoru, h az agyonbuntetett Golfhoz kepest is eros 7 millios felara van, es ezt tomegevel veszik a nepek.
[ Szerkesztve ]
Durvasága miatt töröltem - moderátor.
-
válasz parandroid #101 üzenetére
" Csak mert paranoid vagy, nem biztos, hogy nem üldöznek. "
Jó lenne neked aláirásnak.Mi 11 Lite 5G 6/128 :)) Xiaomi Redmi Pad 4/128 GB, Laptop Asus Oled Vivobook 16GB/1TB " Azért vagyunk, h legyünk " by pusszycat
-
válasz #16820480 #104 üzenetére
Németeknél azt látom, hogy annyira hittek a saját lobby-erejükben, hogy bealudtak, aztán az első pofon a dízel-botrány volt (nem is annyira pofon, mintegy ordas nagy (ön)tökönrúgás), aztán meg rá kellett döbbenniük, hogy a politikusoknak hiába jön jól az autóipari zsebpénz, ha a választók elfordulnak a technológiától, kénytelenek lesznek szigorítani.
Totál laikusként amúgy én nem hiszek az elektromos autózásban. Ha a német piac 110 millió személyautóját este egyszerre rádugják a töltőre, nincs az a villamos energia hálózat, ami ezt elbírja. Nem látom, hogy mi a megoldás, de az az érzésem, hogy az autógyárak, és a szabályozó szervek sem. Aztán simán lehet, hogy tévedek. Igazából ez lenne a legjobb.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
viharhozo
addikt
Igazad van, az Octavia meg nagyobb is tole.
Durvasága miatt töröltem - moderátor.
-
nagyúr
válasz parandroid #108 üzenetére
> Ha a német piac 110 millió személyautóját este egyszerre rádugják a töltőre, nincs az a villamos energia hálózat, ami ezt elbírja.
De, el fogja birni. (Vannak erre szamitasok, pl. Magyarorszagon az osszes auto BEV-re cserelese talan 25%-ot emelne a halozat terhelesen, vagy valami ilyesmi.)
while (!sleep) sheep++;
-
Rolly
veterán
igen csúcsidőben ... amikor magas a fogyasztás az év 70-80%-ában meg már most is elbírná a hálózat.. Ha itthon minden autó elektromos lenne akkor átlag 1500 mWh-val nőne a fogyasztás ... namost a hazai hálózati csúcs fogyasztás valahol 7500 körül van... Tehát amikor az aktuális fogyasztás ma 6000 alatt van akkor elméletileg be férne az összes elektromos autó töltése...
Ezzel annyi a probléma, hogy az autók töltésének eloszlása nem pontos így abban is lesz csúcs ... ezt kell megoldani csak a hálózatnak és lehet tölteni az autókat (feletehetően éjszakai vezérelt áram lenne erre a megoldás)Jelenleg ha mindenki hazaér és tölt (napi futást tölti vissza) akkor 16-22 óra között nem bírná a hálózat, de ha ezt megoldják a szakemberek akkor minimális kapacitás növekedés kell már csak a hálózatra...
Ezt a kapacitás növekedést meg a napelem + akku és a helyi akku tárolók meg fogják szerintem tudni oldani.
(és ha kiesik 4 millió autó akkor részben le lehet állítani a százhalombattai finomítót ami évi 330e elektromos autó áramát zabálja fel)
-
Noukoum
veterán
Környezetvédelemi szempontból csak töredéke a környezeti lábnyoma a belsőégésűekhez képest, nem beszélve a városi levegőről.
Műszaki szempontból egy jobb technológia amit imádnak az emberek, jobban szeretik használni mint a belső égésű megoldásokat.
Gazdasági szempontból ez a jövő hiszen sokkal egyszerűbb és olcsóbb lesz az autók gyártása. Az EU csak gyorsítja az átállást hogy ne azon kapják magukat az európai gyártók hogy a külföldi gyártók termékei lesöprik az európai portékát az Euban is. Nagy hozadéka még az elektromos hálózat fejlődése ami szintén minden embert érint.viharhozo: az octavia felszereltségben alul marad az id4-el szemben, pedig így is 12-14m forint. Egyébként Skoda Enyaq amit te keresel. Vagyis nem keresel csak trollkodsz de ez csak részletkérdés.
„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
Shadowbull
addikt
válasz parandroid #108 üzenetére
"Németeknél azt látom, hogy annyira hittek a saját lobby-erejükben, hogy bealudtak, aztán az első pofon a dízel-botrány volt (nem is annyira pofon, mintegy ordas nagy (ön)tökönrúgás), aztán meg rá kellett döbbenniük, hogy a politikusoknak hiába jön jól az autóipari zsebpénz, ha a választók elfordulnak a technológiától, kénytelenek lesznek szigorítani."
Kar hogy ennek semmi koze a valosaghoz.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
opr
veterán
válasz Shadowbull #111 üzenetére
Bizonyara...
Kivancsisagbol: Szerinted melyik az az UJ auto, ami nem ipari hulladek?"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
Shadowbull
addikt
válasz #16820480 #104 üzenetére
"Hasonló méretű és kategóriájú autóknál Model 3 vs BMW 318i esetén ~100kg különbség van"
Marhasag. A Tesla azert olyan konnyu mert toredeke merevites es hangszigeteles van a karosszeriaban, zajos is mint a fene. Tobb sza kiloval nehezebb az elektromos hajtaslanc.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Shadowbull
addikt
-
opr
veterán
válasz Shadowbull #118 üzenetére
A VW? Minosegben, hosszu tavu megbizhatosagban? A lista elejen?
Mi mas van azon a listan? Lada, Wartburg, Trabant, VW?"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
#16820480
törölt tag
válasz parandroid #108 üzenetére
Igen, itt úgy tűnik már akkora a váltási igény, hogy sem az olaj- sem az autólobbi nem tudja ellensúlyozni. Én egyébként személy szerint örülnék neki, ha eltűnnének a belsőégésű autók, egy sarokra lakom a Hungáriától, és nagy javulás lenne az életminőségemben ha nem lenne motorhang (ahogy nagyon sok városban lakó embernek szintén).
Ez a nem bírja el a hálózat szöveg egy félinformációkon alapuló hiedelem szerintem. Olyan feltételezéseken alapszik, mint például a 100-150W-os töltés, meg a jelenlegi autók számának beszorzása és aztán szörnyülködés. De a valóság ennél komplexebb. Egyrészt az is várható akár, hogy kevesebb autó lesz, ha több helyen kezdik támogatni az önkormányzatok és közösségek, hogy egyéb közlekedési módokat használjanak az emberek kényelmesen (bringa, e-bike, roller, e-roller, tömegközlekedés, stb). Ha már annyit elérnek ezek, hogy ritkábban ülnek autóba azok is, akiknek van, az jelentős javulás, és magával vonja azt, hogy ritkábban is kell tölteni majd az autókat.
Aztán ott van az, hogy a 100-150W az a gyorstöltők sajátossága marad, de ilyet max hosszabb utakon lesz érdemes használni, vagy azoknak, akik nem tudnak otthon tölteni (ez alapvetően kisebbséget jelent, ha jól rémlik valami 60% lakik az országban olyan lakásokban, ahol megoldható a saját töltő elhelyezése). Így nem fog mindenki minden autót minden nap 100+W-tal tölteni.
Már csak azért sem, mert a napi ingázáshoz egy mostani modern e-autót elég kb hetente tölteni vagy még ritkábban, attól függ mennyire messze ingázol. Ha minden este ráteszed a töltőre otthon, akkor reggelre szépen feltölti 1-2kW mellett, ami nem terheli nagyon jelentősen a hálózatot (főleg éjjel, amikor nem megy a sütő-mosógép-porszívó-plazmatévé, stb).
És éppen ebből adódóan nem is fog mindenki egyszerre, egy napon tölteni, mert kvázi véletlenszerű eloszlása lesz annak, hogy kinek mikor kell.Amiatt sem pánikol nagyon senki, hogy mi lesz ha minden lakásban légkondi lesz vagy még inkább indukciós sütő, ami szintén több kW, és ott tényleg egyszerre használják az emberek, mert hát egyszerre szokás kb ebédet főzni. Kelleni fog hozzá hálózat fejlesztés, de az amúgy is kell.
-
g0dl
addikt
válasz parandroid #108 üzenetére
". Ha a német piac 110 millió személyautóját este egyszerre rádugják a töltőre, nincs az a villamos energia hálózat, ami ezt elbírja. "
Hát adatot most nem tudok fejből, de a 110 millió kocsi meglepne, mikor kb. 83 millió lakos van.
Az áramról annyit, hogy a hálózatuk az atomerőművek bezárása miatt most is behozatalra szorul. Nem baj, a sok eszükkel rámennek a szuperzöld szénerőműre, mert biza germánia nem oly verőfényes, hogy napenergiával kielégítsék a saját igényeiket.
-
nagyúr
válasz Shadowbull #118 üzenetére
A nagy kerdes, hogy ezek szamitanak-e. Szerintem nem. Foleg, hogy a 'minoseget' - gondolom - az anyagokra, a megmunkalasra, etc. erted. A Tesla az elektronika es a szoftver szempontjabol (az en ismereteim) szerint joval a tobbiek elott jar. Biztos, hogy a BMW szebb alcantara tetokarpitot csinal, de szerintem ezek nem szamitanak igazabol.
while (!sleep) sheep++;
-
Noukoum
veterán
Nálunk van atomerőmű, mégis importálunk villamos energiát.
Ez a szénerőműves tévhit abból született hogy a németek megnövelték bizonyos szénerőműviek termelését. Egyébként folyamatosan építik át őket, nem ebben látják a jövőt. Nyilván arról a kutya sem beszél hogy Kínában folyamatosan nyitnak meg szénerőműveket többek között a kriptovaluta bányászat okozta megnövekedett energiaigény miatt. De ugye az elektromos autók energia igénye na az szörnyű arról kell beszélni.[ Szerkesztve ]
„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
viharhozo
addikt
válasz #16820480 #121 üzenetére
Én egyébként személy szerint örülnék neki, ha eltűnnének a belsőégésű autók, egy sarokra lakom a Hungáriától, és nagy javulás lenne az életminőségemben ha nem lenne motorhang
Ugy erzem, itt hianyzik a big picture. Ha en olyan helyre koltoztem, ahol nincs zaj/buz, es ezert tettem, dolgoztam, kinlodtam, akkor piszokul idegesiteni fog, h most mas elvarja tolem, h ezt neki is fizessem meg en.
Nalad se az a megoldas, h elkoltozol, hanem tunjenek el az autok.
[ Szerkesztve ]
Durvasága miatt töröltem - moderátor.
-
-
#16820480
törölt tag
Nem a kripto miatt építenek szénerőműveket, hiszen hónapokkal ezelőtt már betiltották a kriptot, és még mindig növelik a szénerőművek mennyiségét és termelését. Egyszerűen ennyire nő az ország energiaigénye, ahogy egyre többen költöznek városba és veszik fel a városi pazarló életvitelt.
viharhozo: Nem mondtam, hogy tűnjenek el az autók, azt meg pláne nem, amit próbáltál beállítani, hogy kikövetelném. Maradjanak, csak ne legyenek hangosak és szennyezők. Ha megoldod benzinessel is, akkor hajrá.
De valóban, nehogy te fizesd már meg, hogy több millió embernek jobb legyen, akik részben már generációk óta ott éltek a városban, hanem fizesse meg más hogy te önigazolhass egy döntést? Miből és hogyan költözzön el valaki? Mintha csak szabad döntésen alapulna hogy ki hol lakik és nem az anyagi és egyéb lehetőségeitől függne. Azért ne lehessen másnak jó, mert téged megenne a sárga irigység miatta szerintem elég önző dolog, de te tudod... -
#16820480
törölt tag
Azért tiltották be, mert konkurencia volt a bevezetés előtt álló állami kriptonak, és mert nem jól felügyelhető államilag a bitcoin és egyéb hasonló cuccok, túl könnyű lehetőséget ad rá, hogy külföldre menekítsék a vagyonukat a gazdag helyiek. Nem tűnik véletlennek, hogy betiltották, majd pár hónappal később elkezdték a leszámolást a befolyásossá nőtt kínai cégvezetőkkel, média és popsztárokkal szemben.
-
-
válasz viharhozo #126 üzenetére
El kell keserítselek: az autómentes városok lesznek a jövő. Ahogy korábban is írtam: a személyenként egy 2x4 m-es fémdoboz onnét kezdve nem lesz fenntartható, hogy mindenkinek telik rá.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Noukoum
veterán
válasz #16820480 #132 üzenetére
Gondolkodás nélkül is korrigáltam magam a kolléga megjegyzése után. Követtem én az eseményeket, de azóta már annyi minden történt. A lényeg az lett volna hogy minden másra rengeteg energia megy el, csak az nem olyan látványos.
„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
viharhozo
addikt
válasz #16820480 #130 üzenetére
A tarsadalomnak nem igy kene mukodnie. Azt a megoldast kell tamogatni, ami a leheto legkisebb koltseggel a leheto legnagyobb hasznot hozza. Az elektromos autozas tamogatasa (vagy a belosegesu buntetese) ennek pontosan a forditottja, elkepesztoen sokba kerul, nagyon keveset hoz.
Sajnalom, de neked lehet, h jar alanyi jogon a tiszta kornyezet, de egesz biztosan nem jut belole. Ha meg penzt adunk ra, azt oda tegyuk, ahol a legjobban hasznosul.
Par eves Greenpeace-iras, nem mondanam oket kulonosebbe autopartinak. Mik a problemak:
1. A lakossagi futes korszerusitese (ertsd: ne muanyagkabelekkel futsenek).
2. Dizelek tiltasa.Az elsore termeszetesen nem ad senki penzt, helyette osszel nedves tuzifat osztanak. A masodikat sikerult tulteljesiteni az osszes belsoegesuvel. Termeszetesen nem lenne egyszeru megoldani mondjuk az egyest, de legalabb probalkozni lehetne. Vagy minimum a belvarosban elektromos buszokat hasznalni. Vagy ha tenyleg akarunk vmit, akkor azonnal mindenkit kitiltani. Nem maszatolni, mint most.
Szoval tolem batran vegyen mindenki elektromos autot, csak ezt piaci alapon tegye meg, mert a kornyezetvedelem az rohadtul nem erv mellette, az erre forditott allami penzt mashol sokkal hatekonyabban lehetne felhasznalni.
Durvasága miatt töröltem - moderátor.
-
Rolly
veterán
válasz viharhozo #136 üzenetére
diesel tiltás... mivel jobb egy benzines?
HA megnézed a mai euro normákat diesel és benzin hasonló elvárások vannak a kétféle üzemanyagot használó autókhoz. Egyik picit jobb CO2-ben mag rosszabb szálló porban és fordítva... És azt se felejtsük el, hogy kőolajból lehet dieselt benzint és egyébb anyagokat előállítani, de minden is van nem lehet az, hogy akkor dieslt tiltjuk és akkor azt nem gyártunk a kőolajból...
Házkorszerűsítés egyszerűen olyan drága lett az alapanyag és a szakmunka drágulása miatt, hogy egyre tobb háznál sajnos nem éri meg ez nagyon szomorú mert a legzöldebb energia az el nem használt energia... De amíg fele annyiból megvan a napelem és az elektromos kazán mint a hőszigetelés addig előbbit fogják választani az emberek... (és ettől ez még zöldebb de nem zöld megoldás).
Két ismerős is saját költségen szigetelni akarták a házat és egyszerűen nem jön ki a matek mert 20-25 éves megtérülése lenne (legjobb esetben) a szigetelésnek. És itt olyan házakról beszélünk amit 1980ban építettek
[ Szerkesztve ]
-
#16820480
törölt tag
válasz viharhozo #136 üzenetére
Úgy mondod, mintha vagy-vagy kellene legyen, pedig igazából mindkettőt is kellene csinálni. Lakásokat is korszerűsíteni és autókat is (vagyis visszaszorítani). Öko-tanulmányok szerint a leginkább hatékony elrendezés amúgy a városi élet, ahol lényegében mindent, amire szükséged van elérsz gyalog vagy bringával.
-
Shadowbull
addikt
válasz #16820480 #121 üzenetére
" úgy tűnik már akkora a váltási igény, hogy sem az olaj- sem az autólobbi nem tudja ellensúlyozni."
Aha, ezert van az hogy az elektromobilitas gyakorlatilag ÈLETKÈPTELEN vastag allami tamogatasok es a belsoegesuek buntetese/agyonadoztatasa nelkul...
Nincs semmilyen valtasi igeny, amit latsz az mind mestersegesen gerjesztett kereslet.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Bibby
addikt
válasz viharhozo #126 üzenetére
Tehát értsük jól: az a megoldás, hogy mindenki költözzön el onnan, ahova te a zajos és büdös autóddal menni akarsz.
Mert te fizettél azért hogy a város mellé a pacsirtarétre költözz.
Azt is tudod, hogyha mindenki odaköltözik melléd, akkor ugyanolyan zajos és büdös lesz?Ελευθερια η θανατος
-
Shadowbull
addikt
A varosnak vannak elonyei es hatranyai. Ha nem tetszenek a hatranyai, akkor ne akard elvezni az elonyeit sem.
A zajt meg a koszt amugy az EVk sem fogjak megoldani, egy Tesla ha 50nel vagy gyorsabban megy, akkor semmivel sem halkabb mint egy hasonlo aru belsoegesu motoros auto.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
opr
veterán
válasz viharhozo #136 üzenetére
Igazabol ma mar siman lehet gazdasagi alapon is (mindenfele eztra tamogatas nelkul szamolva) elektromos auto mellett donteni.
Egyreszt ma mar a hoszabb utak se lehetetlenek, meg egy ~15 millas elektromos autoval sem. Ezeket pedig nem a golffal kell hasonlitani, mert nagyon mas liga, hanem a hasonlo szintre extrazott BMW, Audi, Mercedes, Lexusokkal, es ott azonnal az jon ki, hogy meretre - szolgaltatasra - komfortra azonos szintre hozva ma mar nem az a helyzet, hogy "talan majd megterul", hanem hogy ~ugyanannyiba kerul megvenni, utana meg nagyon sokkal olcsobb.
Aztan innentol kezdve egyeni preferencia meg elethelyzet kerdese, hogy ki mit valaszt es miert.
Egy folyamatosan egy seggel Munchen - Szecsot jarkalo teruleti kepviselonek rohadtul nem alternativa a villany, es nem is lesz meg egy jo darabig, viszont egy 90% varosi, plusz 1-2 havonta egyszer hoszabb ut, esetleg evente egyszer kulfoldi nyaralas felhasznalas eseten -ha tudja otthon tolteni sajat aramrol- ma mar viszont azonos kategorian belul mar bekerulesi koltsegnel is nyer a villany, "cost of ownership"-ben, plane a hasznalt arakat es elveulest is nezve viszont mar olyan sokkal nyer, hogy konkretan orultnek kell lenni, hogy ne azt vegye az ember.A ketto kozotti felhasznalasra meg -szerintem- a toyota hybridek a legjobb megoldasok jelenleg.
Szoval, nalam ugy nez ki jelenleg az okossag, hogy:
- Folyamatos hosszu utakra hybrid vagy dizel, korulmenyektol, markapreferenciatol fuggoen
- Atlagos felhasznalasra, varos/varoskozeli ingazasra, ha nem tud otthon tolteni, vagy egy kategoriaval a villany alatt akar arban nezni, hybrid
- Atlagos felhasznasra, ha tud otthon este tolteni, villanyEzek az eszervek, barmi mas meg hobbi, az mas, ott mas ervrendszerek vannak es nincs ertelme ilyen szempontbol beszelni rola.
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
dabadab
titán
Én baromira nem látom, hogy ez a technológia beérett volna a tömeghasználatra.
Hát igen, az úgy szokott lenni, hogy a technológia csak érik kinn a földön, a technológiafán, és amkor már beérett, akkor leszedik - és véletlenül sem úgy, hogy elkezdik alkalmazni és közben a tapasztalatok alapján, a közben befolyó pénzből fejlesztik.
DRM is theft
-
Shadowbull
addikt
"Ezeket pedig nem a golffal kell hasonlitani, mert nagyon mas liga, hanem a hasonlo szintre extrazott BMW, Audi, Mercedes, Lexusokkal"
LOL. Ezek szerint meg csak nem is lattal ilyen autokat kozelrol. Egy szar Tesla kabe egy kozepes Dacia szintjen van muszakilag, nemhogy egy premiumauto szintjen.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Noukoum
veterán
Jó lenne tudni mit jelent a tömeghasználat. 4 millió elektromos kocsi lepotyog egy nap alatt Magyarországra és az fog látszódni hogy a technológia nem érett meg?
Shadowbull: mi lenne ha csak olyan témáknál próbálnál okosabb lenni másoknál amiben minimális ismereted / tapasztalatod van? 9 darab hozzászólásban eddig nem sok értelmes dolgot írtál.
Tesla Dacia szint Nem is tudtam hogy a Dacia német prémium autók szintjén van. Ahhoz képest elég olcsó..[ Szerkesztve ]
„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
nagyúr
-
Shadowbull
addikt
Egyszeruen rohejes milyen alomvilagban elnek itt paran, es mennyire nem tudnak semmit sem az autokrol, sem az autoiparrol. Kozhelyek puffogtasa, aztan ennyi,
A Tesla a kozeleben sincs a nemet premium autoknak. Sem minosegben, sem valasztekban, sem komfortban, sem muszaki szinvonalban.
[ Szerkesztve ]
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
nagyúr
válasz Shadowbull #141 üzenetére
> szoftverben es elektronikaban is.
Ezt mire alapozod egyebkent? Ott van pl. a Munro, aki ebben a mufajban elvileg komoly nev, o nem igy latja. Azt mondta konkretan, hogy a teljesitmenyelektronika 5 evvel van mindenki mas elott. A szoftver tekinteteben ... hat te, nekem VW termekem van (tavalyi, az elerheto legmagasabb felszereltseggel), haveromnak idei BMW, es a Teslahoz kepest mindketto siralmas UX szempontbol.
[ Szerkesztve ]
while (!sleep) sheep++;
-
Yeffy
veterán
válasz Shadowbull #111 üzenetére
nocsak, nocsak, ki koszont be hozzank...
Big girls ride harder. ヅ || Kondi powaa'!
Új hozzászólás Aktív témák
- Kétféle tájolással munkára fogható, ITX-es ház jött a Sharkoontól
- Külpolitika
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- World of Tanks - MMO
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Máris megrendelték a Fallout TV sorozat második szezonját
- Xbox Series X|S
- Hálózati / IP kamera
- Jövedelem
- További aktív témák...