- Magisk
- Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Yettel topik
- Mi nincs, grafén akku van: itt a Xiaomi 11T és 11T Pro
- Fényképeken a Google Pixel 9 Pro
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Bemutatkozott a Polestar Phone
Hirdetés
-
Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
ma Leizzadtunk a Garmin legolcsóbb amoledes futóórájával.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mégis megjelenik Switch-re a Deliver Us the Moon
gp Közel négy évvel a hibrid konzolora szánt változat elkaszálása után a készítők úgy döntöttek, hogy mégis megjelenik a Switch verzió.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Rolly
veterán
- hatótávban a Sedan forma jóhogy jobb a model 3 krumpli formája mint egy hatchback vagy egy suv... PSAnak se a legjobb a hatékonysága (e208) de ott van a eC4 ami még mindig nem annyira áramvonalas mint a Model 3 és mégis az e208-hoz képest 15%-kal kevesebbet eszik...
- belső anyaghasználatot ne hozzuk már fel a Teslahoz képest ha valakinek belső anyaghasználat kell akkor ott az ugyanezen alapokon nyugvo Audi... De ha tovább megyünk és németeknél maradunk ott az i4 ix3... Ami mind olcsóbb mint a Tesla párja és belsőben nem egy liga a kettő...
- info/entertainment rendszerből egyedül a töltő tervezés és előfűtés ami hiányzik másra mire használod? De most tök komolyan... e208 rendszerét addig látom a középső kijelzőn míg elindul a android autó... Ha meg netflixezni akarok akkor magammal viszem a tabletem vagy a pcmet... vezetés közben úgyse netflixet nézek...
- szoftveres gondok nagy része már javítva és már megy a OTA is a VWnél is
- töltési görbét imádom mikor Tesla fanok jönnek vele... a "szarfos" (tesla árának 2/3-áért kaphato) PSA autók 26-27 perc alatt érik el a 10-80-at a Tesla mennyi alatt? 25? Pedig a SR+ csúcs töltési teljesítménye 170 kW elvileg .... az e208 pedig csak 100 kW ... Persze tudom nálam kisebb a 10-80 mint a Teslanal de 45 vs 52 kWh akku között azért annyira nagy különbség nincs
- nincs egypedálos vezetésem sajnos e208-ban csak 8 km-ig de csak városba használom... inkább benyomom a követő tempomatot és nem kell pedált se nyomni
Szóval nem rosszak szerintem a VW autói és igen sokféle megtalálható különböző igényekre branden cégcsoporton belül...
Ha én most vennék elektromos autót akkor egy BMW i4 lenne a kiszemelt de csak azért mert az Audi eTron Q4 nem hosta amit vártam
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Spórolós topik
- Magisk
- Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Milyen autót vegyek?
- Yettel topik
- Mi nincs, grafén akku van: itt a Xiaomi 11T és 11T Pro
- További aktív témák...
- ZOTAC GeForce GTX 1080 AMP Edition 8GB GDDR5X 256bit
- Filmes gép gyűjtemény
- Nikon D5000 + AF-S DX NIKKOR 18-105 mm
- Bontatlan Seagate & Western Digital HDD-k 3TB - 12TB -ig - Számla + Garancia, Ár alatt! BeszámítOK!
- DJI Mini 4 pro FMC drón - 3 akku, RC2 táv, 2 táska, Filterek, 2025. decemberig garancia, DJI Care