Hirdetés
-
Nálunk is telepíthető a One UI 6.1 a Galaxy S22-re
ma Gyorsan rendbe szedte a frissítést a Samsung, Dél-Koreában újra elérhető, itthon pedig először.
-
Meglepő lesz az okostévékre szánt X applikáció
ph Nem a szöveges posztokra helyezik a hangsúlyt, hanem a videókra.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
zolee001
őstag
Az elöfizetők leszoktatása,eltántorítása a telefonos ügyfélszolgálatról mivel a supportos pénzt kér a munkájáért (törne le a keze ugye) havonta míg ezek az AI xarok nem.
Nem tudom mennyit csuklik Vanda jó édes annyukája,kitalálója de szerintem sokat, igen sokat hallom amikor valaki a T ügyfélszolgot hivja és fennhanngon emlegeti amit megértek mert kikerülni sem lehet ezt a xart -
csibe1
addikt
Akkor használd nyugodtan, szerintem egy lukas piculát sem ér, csak az időmet cseszi el.
Miután sikerült átjutnom rajta (tippje se volt mit akarok konkrétan, nem volt olyan opció ami nekem kellett volna), az ügyfélszolgálatossal kb. 5 perc alatt simán megoldottuk a dolgot." Bármi megtörténhet,még a pók is foghat halat. "
-
sethi
senior tag
Telekom boltban kérdeztem hogy lehet rajta hamar átverekedni magam. Azt javasolták zavarjam össze. Azóta ha kérdezi miben segíthet olyanokat mondok neki hogy lada kuplung, indexfény visszahúzó rugó vagy csak hallgatja a tvt fél percig, majd kérem hogy kapcsolja az ügyintézőt. Így hamar élő emberhez jutok
-
csiby222
aktív tag
Kíváncsi vagyok hány nap alatt kapcsolják le mert rasszista lett az AI
Ha valaki fél a megfigyeléstől az használjon egy C64-t faraday kalitkában aggregátorról és hálózat nélkül. Ha nincs Nvidia Control Paneled itt leszedheted: https://www.microsoft.com/en-us/p/nvidia-control-panel/9nf8h0h7wmlt?activetab=pivot:overviewtab
-
anulu
félisten
kalap hulladék.
"Jelenleg a cloud nem más mint a sales által elhazudott és eladott utópia, egy ígéret, csalánba csomagolt mézesmadzag, amit az üzemeltetés f@$zával vernek" | Feel the power! Intel Core i7 | iPhone 14Pro 256GB | iPad Pro 2017 64GB
-
aktív tag
-
Én mindent vagy az üzletben, vagy az interneten oldom meg, sokkal gyorsabb, mint a menüben átverekedni.
-
S.J.M.
senior tag
Csak nehogy az legyen a vége mint a Love Death + Robots 2. évad Automated Customer Service nevű epizódjában...
Egyes számítások szerint az emberi agy tárolókapacitása 1 trillió bit, vagy 1164153 gigabyte.
-
tlac
nagyúr
én nagyon profin be tudom jelenteni nála, hogy nem működik az internet
erre már sokszor használtam és rögtön ad ilyenkor ingyen mobilnetet is -
Intruder2k5
MODERÁTOR
A Telekom topikban régebben azt írták, hogy elég ha meg sem szólalsz, nem válaszolsz neki semmit, akkor is ügyintézőhöz kapcsol.
-
yerico
senior tag
Vanda egy hülye p...csa, rohadtul idegesít, rabolja az időmet, ahelyett, hogy kapcsolná az ügyintézőt.
Egy valid példa:
-Miben segíthetek?
-Nincs telefon, nem működik.
-Tehát új szolgáltatást kíván igénybe venni?
-Nem, mondom nem működik a telefon.
-Ismételje meg, milyen szolgáltatással van problémája!
-Telefon.
-Internet?
-Mondom telefon!!!!
-Ön tehát új szolgáltatást kíván igénybe venni?
-Nem bazdmeg, szervíz kell.
-Ismételje meg, milyen szolgáltatással van problémája?
-Mivel bazdmeg, elromlott a csillagrombolóm, mi bajom lenne?
-Kapcsolom az ügyintézőt.... -
Somatom
veterán
Szegény 80 éves nagynéném havonta beszélget Vandával arról, hogy megint elment a net. Az ügyintézőnek sokkal egyszerűbb bediktálni annak a túlterhelt dobozuknak a címét, ahova ki kell menniük kicserélni az elfüstölt alkatrészt. Ez megy évek óta.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
nemlehet
őstag
Az is a baj ezzel az AI-val hogy nyilván nincs semmi jogosultsága átállítani dolgokat a rendszerben. Tehát valójában kb mindenhez ügyfélszolgálatos kell azon túl, hogy elmondja az alapvető tippeket (pl indítsd újra). Ez az esetek 90%-ban időrablás.
Én minden ilyen chatbotot/AI-t utálok, sose tudtak még segíteni, jellemzően teljesen irreleváns dolgokat válaszolnak vagy kérdeznek.
Nokia 3310->3410->3100->6500 Slide(RiP Nokia)->Acer Liquid Metal ->Xiaomi Hongmi-> Xiaomi Redmi Note 3
-
anulu
félisten
pontosan. hatékonysága nulla, cserébe sok-sok percet elvesz az életemből. amikor meg minél gyorsabban el kéne jutnom mondjuk hiba bejelentése miatt egy ügyintézőhöz, akkor meg csak felnyomja az agyvizem.
"Jelenleg a cloud nem más mint a sales által elhazudott és eladott utópia, egy ígéret, csalánba csomagolt mézesmadzag, amit az üzemeltetés f@$zával vernek" | Feel the power! Intel Core i7 | iPhone 14Pro 256GB | iPad Pro 2017 64GB
-
i400
senior tag
a fantasztikus internetszolgáltatásuk mellé bónuszba megkapni vandát a hibabejelentésre... a konstruktív tanácsaival (kapcsold ki be) a rikoltó agyf@sz kerülget. főleg úgy h heti rendszerességgel elmegy a net kirándulni valahova és akkor van 6-8 mbit az 50ből 127ms pinggel...
-
Tigerclaw
nagyúr
Nekem sosem volt gondom a tenyleges ugyfelszolgalatukkal, de magaval a szoftveres/telefonos keretrendszerrel, meg a honlapjukkal rengeteg alkalommal. A honlapjuk bongeszonkent mashogy mukodott, pontosabban inkabb nem mukodott. Az telefonos rendszeruk csak az ember idejet pazarolta, illetve csucsidoben sokat kellett varni.
Meg nem probaltam ki ezt a Vanda-t, de most nem is vagyok elofizeto. Azt viszont alapbol elitelem, hogy lecserelik az embereket AI-ra, akar mukodik, akar nem. Szoval felolem felfordulhat az osszes vezeto/tulajdonos aki ezt behozta.
Inkabb halozatfejlesztesre koltenek a penzt, nem idiota szoftverekre... es mondom ezt ugy hogy programozo vagyok.
[ Szerkesztve ]
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
waccamár
senior tag
IT-s oldalon vagyunk és komolyan a hozzászólók többségének fogalma sincs, hogyan kell egy telefonos AI-al hatékonyan beszélgetni? Tőmondatok, kulcsszavak, artikulálva. Nekem kb. 3x volt vele dolgom, de mind a 3x flottul ment minden: vagy felvette a hibajegyet, vagy kapcsolt ügyintézőt.
-
anulu
félisten
nem nem tudok. nem akarok. az elején még próbálkoztam vele, aztán feladtam. igen, kulcsszavak. de képtelen volt megérteni, amit akarok, pedig nem is ó-szingalézül mondtam.
"Jelenleg a cloud nem más mint a sales által elhazudott és eladott utópia, egy ígéret, csalánba csomagolt mézesmadzag, amit az üzemeltetés f@$zával vernek" | Feel the power! Intel Core i7 | iPhone 14Pro 256GB | iPad Pro 2017 64GB
-
nemlehet
őstag
Ha már AI meg intelligens asszisztens akkor ne nekem kelljen már alkalmazkodni. És itt nem arra gondolok, hogy vaskos akcentust meg szlenget értsen meg, de pl azt "Kapcsolj ügyintézőhöz" illene megérteni...
Nokia 3310->3410->3100->6500 Slide(RiP Nokia)->Acer Liquid Metal ->Xiaomi Hongmi-> Xiaomi Redmi Note 3
-
Corleone33
aktív tag
Ez amiatt is különösen vicces mivel az emberek nagyrésze szerintem ugyanúgy a lehető leggyorsabban át fog ugorni arra az opcióra amikor élő ügyintézővel beszélhetnek, szóval érdemben csak frusztrálóbbá teszik az ügyfélszolgálattal történő kapcsolatfelvételelt, de érdemleges megoldást nem nyújtanak.
[ Szerkesztve ]
Előző rossz tapasztalatok miatt sajnos nem üzletelek 0km-es /0 értékeléses felhasználókkal!
-
Corleone33
aktív tag
először szerintem a technológia jusson el odáig, hogy az ilyen automata ügyintézőbotokkal való kommunikáció közben nem akarod a fejedet a falba verni mert nem képes megérteni hogy miről pofázol neki.
[ Szerkesztve ]
Előző rossz tapasztalatok miatt sajnos nem üzletelek 0km-es /0 értékeléses felhasználókkal!
-
waccamár
senior tag
A lényegét nem érted akkor ennek az AI-nak. MINDENKI azt akarja, hogy kapcsolják ügyintézőhöz, mert azt szokták meg és azt gondolják, hogy az a leghatékonyabb és leggyorsabb. Közben 10 órás tanfolyamon részt vett alulfizetett egyetemisták dolgoznak az ügyfélszolgálat ezen szintjén.
Azért lett Vanda, hogy a sok ismétlődő rutinfeladatot (nem megy a netem --> bemérés --> hibajegy felvétele) automatizálni tudják. Igen, mert így olcsóbb. És teljesen felesleges ezért élő emberrel beszélni.
Ha olyan problémád van, amit Vanda nem old meg, akkor meg végigverekeded magad a szabvány kérdésein, még akkor is ha idegesít, meg hülyeségnek tartod, válaszolsz rá, aztán úgyis kapcsol ügyintézőhöz. Aki ugyanúgy megkérdezné azokat a szabványkérdéseket, mert nem tudják, hogy te egy hiperszuper it-s vagy aki szabaidejében modemeket hekkel, vagy józsibácsi aki a harmadik pálinkája után kirántotta a modemből a kábelt és telefonál hogy nemmegyanet. -
waccamár
senior tag
válasz Corleone33 #29 üzenetére
Kb. 3 éve megy már vanda, túl van több millió híváson. Hidd el, ha a telekomnál azt látták volna a statisztikákból, hogy nincs értelme, már kaszálták volna a projektet.
-
nemlehet
őstag
Én értem a lényegét. Én erős elfogultságot érzek a részedről, szerinted ez tök jó dolog ezért mindenki aki nem találja praktikusnak felhasználói szempontból az csak rosszul informált lehet.
Ez a kulcs, ahogy te is írod, hogy olcsóbb. A Telekomnak. A felhasználónak ez nem olcsóbb, mert nem csökken az előfizetői díja ettől, ellenben sokkal macerásabb lesz az ügyintézés. Én akárhányszor próbáltam hívni csak egy felesleges lépés volt számomra.
Én értem, hogy a managerek maguk alá vizelnek a sok megspórolt service desk költségtől, de szerintem az ügyfelek 99% nem akar AI asszisztenst telefonon (írásban még szó-szó).
Amíg nem tud megfelelően interpretálni addig ez mindig szálka lesz az ügyfelek szemében, hiába olcsó a cégnek. Engem nem érdekel, hogy a Telekom jól jár-e vagy sem, nem vagyok részvényes. Engem az érdekel, hogy a nyűgömet gyorsan, hatékonyan tudjam elintézni és ebben egyelőre az alulfizetett félhülye beszívott másnapos egyetemista a service desken magasan ver bármilyen AI-t. (ami amúgy marhára nem AI, egy egyszerű mintaelemzésen/hiszterézisen keresztül generált döntésfát követ)
Nokia 3310->3410->3100->6500 Slide(RiP Nokia)->Acer Liquid Metal ->Xiaomi Hongmi-> Xiaomi Redmi Note 3
-
waccamár
senior tag
Semmi közöm a telekomhoz, nem vagyok elfogult, szimplán csak ügyfél vagyok, aki szerint ez egy olyan feature, ami miatt nem ér hátrány - ez a saját tapasztalatom. 10+ éve egyetemistaként dolgoztam egy ideig T ügyfélszolgálaton - hamar ott is hagytam, mert a betelefonálók 99%-a fogalmatlan gyökér volt aki velem ordítozott mert nincs net és nem ugrok azonnal személyesen javítani, csak hibajegyet veszek fel.
És ha hiszed ha nem, az esetek nagy részében egy szimpla router újraindítás megoldotta a dolgot. Sokszor láttam, hogy nem történt meg az újraindítás, mégis azt mondták. Aztán amikor tényleg megcsinálta, akkor jééé, működött. Sokszor a "be van-e dugva a kábel" kérdés is használt, mert jééé hát a kutya biztos kihúzta. Sokszor pedig egyértelmű volt, hogy a hálózattal minden oké, és a user oldalán van a hiba, amit nem tud a telekom megoldani.Azért írtam, hogy nem érted a lényeget, mert pont azt írtad, hogy ha azt mondod, hogy kapcsoljon ügyintézőhöz, akkor te azt várod el, hogy kapcsoljon ügyintézőhöz.
Közben meg pont az a lényeg, hogy NE kapcsoljon ügyintézőhöz, hanem előbb próbáljon az automata segíteni.Vanda előtt meg egy átláthatatan menürendszeren kellett magadat átvergődni ahhoz, hogy kapcsoljanak, ott sem az ügyintézőnél csörgött ki.
Persze, nem 100%-os és igen, ezzel valójában a telekom jár jól, ez számukra költségcsökkentés.
Viszont tényleg értetlenül állok az előtt, hogy nem boldogultok vele. Nekem miért sikerült?
-
nemlehet
őstag
#34 k-adi
Mint látod vannak akiknek megfelel, pl waccamár kolléga. Szóval nem igaz hogy mindenki azt mondaná.waccamár:
Én is dolgoztam SD-n, sőt egészen tavalyig ott voltam, bár nem ilyen lakossági ügyfeleket kezeltünk. Ismerem az összes anekdotát a hülye ügyfelekről, nem kell magyarázni. Maradjunk annyiban hogy azért az esetek legnagyobb részében nem ennyire triviális a megoldás. Igen minden nap van, mondjuk 50 hívásból 1-2. A többiben olyan dolgokra van szükség amihez az AI-nak nem lesz jogosultsága, se megmondani, se módosítani sőt valószínűleg megérteni sem fogja.Én teljesen értem a lényeget, nálunk is volt chatbot, sőt rengeteg órát öltem bele hogy segítsek a döntésfát kipofozni, hogy legalább néhány esetben ne legyen irreleváns amit kérdez.
Én elhiszem hogy a telekomnak az a jó ha nem jutsz el ügyintézőhöz (mert ez olcsó), de a telekomnak nem is fontos hogy meg legyen oldva a problémád. Hidd el ők totál leszarják, az egyetlen céljuk hogy max annyira legyen szar a szolgáltatás amitől még pont nem mondod fel a szerződést. Továbbá azért bőven van olyan ügyfél aki mondjuk nem először telefonál és nem Marinéni. Ha tudom hogy mondjuk számlázási címet akarok módosítani akkor nekem miért kell a bottal beszélgetni percekig hogy akkor milyen szolgáltatás nem működik?Én nem mondtam hogy nem boldogulok vele, nem szalmabábozz. Egyáltalán nem arról van szó, hogy nem lehet magad rajta átverekedni, hanem arról hogy nem hatékony és csak húzza az időt azért hogy a Telekomnak olcsóbb legyen. Engem ez zavar, ha téged nem akkor tök jó, de szerintem ez jelenlegi formájában egy totál visszalépés az ügyfelek kiszolgálásában.
Nokia 3310->3410->3100->6500 Slide(RiP Nokia)->Acer Liquid Metal ->Xiaomi Hongmi-> Xiaomi Redmi Note 3
-
k-adi
nagyúr
" hanem arról hogy nem hatékony és csak húzza az időt "
időbe telik felokosítani, betanítani
ha meg túl komplex az ügy, úgyis az ügyintézőhöz fog kerülni előbb-utóbb.. ha nem vanda van hanem gépi-menü akkor is az első 30mp szenvedős lesz ha már tudod rögtön hogy nincs ilyen menüpont ami neked kell.. a vanda pont a gyökerek ellen jó akiknem a sablon megoldás jó, ha legalább ezek az ügyek kiesnek a SD-esnek már jó... legközelebb mérd le mennyi idő átverekedned magad vanda-n -
anulu
félisten
tévedés. az emberek azt akarják, hogy a bajuk meg legyen oldva. ha ezt egy kenyérpirító teszi meg, akkor az oldja meg.
jelen helyzetben ez az "AI" csak nyűg. egy alap hibaelhárítós oldal ugyanilyen hatékony, rendes mobil/tablet view optimalizációval. ennek az elérhetőségét be kell rakni IVR-ba és ezt kommunikálni.hosszú percek, míg ezt a csoda Vandát skipelni lehet. engem csak felnyom agyilag, főleg, mert tudom, hogy nem tud segíteni. mondjuk supportos se. amikor bajom van, az vagy központi, vagy valami a TX/RX-en elmászott, vagy modemcsere...
[ Szerkesztve ]
"Jelenleg a cloud nem más mint a sales által elhazudott és eladott utópia, egy ígéret, csalánba csomagolt mézesmadzag, amit az üzemeltetés f@$zával vernek" | Feel the power! Intel Core i7 | iPhone 14Pro 256GB | iPad Pro 2017 64GB
-
Corleone33
aktív tag
akkor úgy mondom hogy nekem mint ügyfélként nincs igényem arra hogy egy automatával beszélgessek.
Noha szakértőnek nem nevezném magam, de picit több fogalmam van az informatikáról mint mondjuk özv. Mari Néninek akinek az internet maga a fekete mágia és a számítógép egy misztikus csodadoboz, azt meg kötve hiszem hogy Vanda nagy segítség tud lenni olyan problémáknál, ami túlmutat a "miért nem világít a wifi ikon a routeren" témakörökön
[ Szerkesztve ]
Előző rossz tapasztalatok miatt sajnos nem üzletelek 0km-es /0 értékeléses felhasználókkal!
-
Corleone33
aktív tag
hiába okosítják ha az ügyfelek nagy része ugyanúgy azonnal élő ügyintézővel akar beszélni és nem automatával, függetlenül hogy a problémájához mennyire szükséges.
Jobb esetben azt ügyfél megunja és sajátkezűleg troubleshootolja a problémát vagy személyesen robog be Telekom üzletbe elsírni a panaszát
Előző rossz tapasztalatok miatt sajnos nem üzletelek 0km-es /0 értékeléses felhasználókkal!
-
k-adi
nagyúr
válasz Corleone33 #40 üzenetére
igen, ezért (is) lassú a folyamat mert ügyfél oldalról sokan skippelik, aztán odakerülnek egy diák supportoshoz és megy a pislogás még 5 percig
"ügyfél megunja és sajátkezűleg troubleshootolja a problémát"
annál jobb, legalább legközelebb nem hívja ezpz dolgokkal[ Szerkesztve ]
-
csibe1
addikt
"aztán odakerülnek egy diák supportoshoz és megy a pislogás még 5 percig"
Vagy nem, mert nem kell egy "AI"-nek nevezett szutyokkal kínlódni ami fel se fogja mi a helyzet. Ha annyira kell a mesterségesnek nevezett intelligencia akkor tegyenek bele pénzt; mert ez így lófütyit se ér, hiába tapsoltok neki.
Azért, mert te meg waccamár valamiért seggreestetek tőle, másnak még nem muszáj; ha jól tudom." Bármi megtörténhet,még a pók is foghat halat. "
-
k-adi
nagyúr
sejtésem szerint tettek bele pénzt
nincs itt semmilyen seggreesés, csupán ezek szerint intelligensebbek vagyunk nálatok és jobban tudunk kommunikálni AI-val... vagy csak szimplán türelmesebbek vagyunk és megértettük hogy ha nyomógombos menürendszer lenne akkor is "szenvedni" kéne az első percekben, mert akkor se egyből a supportoshoz kapcsolna be.. na mindegy, jó idegeskedést, a jövőben úgyis csak több AI lesz, nem kevesebb, így még most mérgelődd ki magad, mert később akkor tényleg idegbajt fogsz kapni -
tusi74
őstag
Azért amikor az Extreme Digitaltól próbálnád a pénzed visszaszerezni, és egy mesterséges intelligencia válaszol, aznap nem kell kávét inni, mert a vérnyomást helyreteszi.
-
totron
addikt
válasz Corleone33 #46 üzenetére
A grúpi éra ahogy tudom már megoldotta: nagy büszkén újságolják egymásnak, hogy káromkodni, anyázni kell, akkor kapcsol a leghamarébb élő emberhez, úgy lehet milyen jól Vandátlanítani a rendszert, kijátszani azt. Mindenki a saját szintjén örül a teljesítményének... Ilyenkor érzem, hogy egy AI jobb társ, mint a közember. Persze mikor tartalmazott eleganciát a géprombolás?
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
- Drón topik
- Gyúrósok ide!
- Nők, nőügyek (18+)
- Óra topik
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- További aktív témák...
- ASRock Radeon Phantom Gaming D RX 6900 XT 16G OC 16GB GDDR6 256bit (RX6900XT PGD 16GO) Videokártya
- Huawei P50 Pro eladó
- Apple iPhone 11 Pro Max 64GB, Akku: 95%, Megkímélt, Kártyafüggetlen, Töltővel, 1 Év Garanciával!
- Lomtalanítás: ASUS P7H55-M LX +i3-550+ 4gb ram + hütő +
- Apple Magic Mouse 2 és numerikus Keyboard szett, dobozával
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest