- iPhone topik
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Yettel topik
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Realme GT Master Edition - mestermunka
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Apple iPhone 11 - népalma
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Realme 9 Pro+ - szükséges plusz?
Hirdetés
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
Új hozzászólás Aktív témák
-
waccamár
senior tag
Semmi közöm a telekomhoz, nem vagyok elfogult, szimplán csak ügyfél vagyok, aki szerint ez egy olyan feature, ami miatt nem ér hátrány - ez a saját tapasztalatom. 10+ éve egyetemistaként dolgoztam egy ideig T ügyfélszolgálaton - hamar ott is hagytam, mert a betelefonálók 99%-a fogalmatlan gyökér volt aki velem ordítozott mert nincs net és nem ugrok azonnal személyesen javítani, csak hibajegyet veszek fel.
És ha hiszed ha nem, az esetek nagy részében egy szimpla router újraindítás megoldotta a dolgot. Sokszor láttam, hogy nem történt meg az újraindítás, mégis azt mondták. Aztán amikor tényleg megcsinálta, akkor jééé, működött. Sokszor a "be van-e dugva a kábel" kérdés is használt, mert jééé hát a kutya biztos kihúzta. Sokszor pedig egyértelmű volt, hogy a hálózattal minden oké, és a user oldalán van a hiba, amit nem tud a telekom megoldani.Azért írtam, hogy nem érted a lényeget, mert pont azt írtad, hogy ha azt mondod, hogy kapcsoljon ügyintézőhöz, akkor te azt várod el, hogy kapcsoljon ügyintézőhöz.
Közben meg pont az a lényeg, hogy NE kapcsoljon ügyintézőhöz, hanem előbb próbáljon az automata segíteni.Vanda előtt meg egy átláthatatan menürendszeren kellett magadat átvergődni ahhoz, hogy kapcsoljanak, ott sem az ügyintézőnél csörgött ki.
Persze, nem 100%-os és igen, ezzel valójában a telekom jár jól, ez számukra költségcsökkentés.
Viszont tényleg értetlenül állok az előtt, hogy nem boldogultok vele. Nekem miért sikerült?