- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- Poco X6 Pro - ötös alá
- iPhone topik
- Fotók, videók mobillal
- Yettel topik
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Telekom mobilszolgáltatások
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
- Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
Hirdetés
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
Új hozzászólás Aktív témák
-
nemlehet
őstag
#34 k-adi
Mint látod vannak akiknek megfelel, pl waccamár kolléga. Szóval nem igaz hogy mindenki azt mondaná.waccamár:
Én is dolgoztam SD-n, sőt egészen tavalyig ott voltam, bár nem ilyen lakossági ügyfeleket kezeltünk. Ismerem az összes anekdotát a hülye ügyfelekről, nem kell magyarázni. Maradjunk annyiban hogy azért az esetek legnagyobb részében nem ennyire triviális a megoldás. Igen minden nap van, mondjuk 50 hívásból 1-2. A többiben olyan dolgokra van szükség amihez az AI-nak nem lesz jogosultsága, se megmondani, se módosítani sőt valószínűleg megérteni sem fogja.Én teljesen értem a lényeget, nálunk is volt chatbot, sőt rengeteg órát öltem bele hogy segítsek a döntésfát kipofozni, hogy legalább néhány esetben ne legyen irreleváns amit kérdez.
Én elhiszem hogy a telekomnak az a jó ha nem jutsz el ügyintézőhöz (mert ez olcsó), de a telekomnak nem is fontos hogy meg legyen oldva a problémád. Hidd el ők totál leszarják, az egyetlen céljuk hogy max annyira legyen szar a szolgáltatás amitől még pont nem mondod fel a szerződést. Továbbá azért bőven van olyan ügyfél aki mondjuk nem először telefonál és nem Marinéni. Ha tudom hogy mondjuk számlázási címet akarok módosítani akkor nekem miért kell a bottal beszélgetni percekig hogy akkor milyen szolgáltatás nem működik?Én nem mondtam hogy nem boldogulok vele, nem szalmabábozz. Egyáltalán nem arról van szó, hogy nem lehet magad rajta átverekedni, hanem arról hogy nem hatékony és csak húzza az időt azért hogy a Telekomnak olcsóbb legyen. Engem ez zavar, ha téged nem akkor tök jó, de szerintem ez jelenlegi formájában egy totál visszalépés az ügyfelek kiszolgálásában.
Nokia 3310->3410->3100->6500 Slide(RiP Nokia)->Acer Liquid Metal ->Xiaomi Hongmi-> Xiaomi Redmi Note 3