- Realme 9 Pro+ - szükséges plusz?
- Telekom mobilszolgáltatások
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Yettel topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Motorola Edge 40 - jó bőr
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
Új hozzászólás Aktív témák
-
nemlehet
őstag
Én értem a lényegét. Én erős elfogultságot érzek a részedről, szerinted ez tök jó dolog ezért mindenki aki nem találja praktikusnak felhasználói szempontból az csak rosszul informált lehet.
Ez a kulcs, ahogy te is írod, hogy olcsóbb. A Telekomnak. A felhasználónak ez nem olcsóbb, mert nem csökken az előfizetői díja ettől, ellenben sokkal macerásabb lesz az ügyintézés. Én akárhányszor próbáltam hívni csak egy felesleges lépés volt számomra.
Én értem, hogy a managerek maguk alá vizelnek a sok megspórolt service desk költségtől, de szerintem az ügyfelek 99% nem akar AI asszisztenst telefonon (írásban még szó-szó).
Amíg nem tud megfelelően interpretálni addig ez mindig szálka lesz az ügyfelek szemében, hiába olcsó a cégnek. Engem nem érdekel, hogy a Telekom jól jár-e vagy sem, nem vagyok részvényes. Engem az érdekel, hogy a nyűgömet gyorsan, hatékonyan tudjam elintézni és ebben egyelőre az alulfizetett félhülye beszívott másnapos egyetemista a service desken magasan ver bármilyen AI-t. (ami amúgy marhára nem AI, egy egyszerű mintaelemzésen/hiszterézisen keresztül generált döntésfát követ)
Nokia 3310->3410->3100->6500 Slide(RiP Nokia)->Acer Liquid Metal ->Xiaomi Hongmi-> Xiaomi Redmi Note 3
-
anulu
félisten
tévedés. az emberek azt akarják, hogy a bajuk meg legyen oldva. ha ezt egy kenyérpirító teszi meg, akkor az oldja meg.
jelen helyzetben ez az "AI" csak nyűg. egy alap hibaelhárítós oldal ugyanilyen hatékony, rendes mobil/tablet view optimalizációval. ennek az elérhetőségét be kell rakni IVR-ba és ezt kommunikálni.hosszú percek, míg ezt a csoda Vandát skipelni lehet. engem csak felnyom agyilag, főleg, mert tudom, hogy nem tud segíteni. mondjuk supportos se. amikor bajom van, az vagy központi, vagy valami a TX/RX-en elmászott, vagy modemcsere...
[ Szerkesztve ]
"Jelenleg a cloud nem más mint a sales által elhazudott és eladott utópia, egy ígéret, csalánba csomagolt mézesmadzag, amit az üzemeltetés f@$zával vernek" | Feel the power! Intel Core i7 | iPhone 14Pro 256GB | iPad Pro 2017 64GB