- Azonnali mobilos kérdések órája
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Yettel topik
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- DIGI Mobil
Hirdetés
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Corleone33
aktív tag
hiába okosítják ha az ügyfelek nagy része ugyanúgy azonnal élő ügyintézővel akar beszélni és nem automatával, függetlenül hogy a problémájához mennyire szükséges.
Jobb esetben azt ügyfél megunja és sajátkezűleg troubleshootolja a problémát vagy személyesen robog be Telekom üzletbe elsírni a panaszát
Előző rossz tapasztalatok miatt sajnos nem üzletelek 0km-es /0 értékeléses felhasználókkal!