Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • TTommi

    aktív tag

    válasz RAMBÓ #15207 üzenetére

    Kedves Rambó Társunk! Minden korábbi hozzászólásodat pontosan elolvastam, annak fényében írtam a korábbiakat, sajnálom, ha mégis valamit elnéztem ami érzékenyen érintett!
    A beázás 100%, hogy a túlmelegedés számlájára írható. A 4.4.2 es OS még nem riasztott a melegedéssel kapcsolatban. Az első 4K-s videóm pl. 18 perces volt és csak azért mert betelt a tárhely:) Persze égett a készülék a kezemben, de nem nagyon okozott problémát. Úgy tudom a sárgulásoknak is van köze a melegedéshez. Mindezek után a Sony a 4.4.4 től azt csinálja, hogy leállítja a processzort extrém módon igénybe vevő alkalmazás(oka)t, hogy kímélje a HW-t.
    Visszatérve az elejére, szerintem a kezdeti unlimited 4K-s videóktól felmelegedett a telód annyira, hogy elvesztette a tömítettséget és így amikor később víz érte, beázott. Nyilván, máskülönben nem javították volna garanciálisan, de egyébként semmi baja nem volt a telefonodnak. Lehet, ha nem teszed vízbe, ma is kiválóan működne. Másodjára kaptál egy számodra új készüléket, ami viszont ""selejt". Szóval igazából egy, azaz egy rossz telót fogtál ki.
    Hátlap elválásom nekem is volt, voltam vele szervizben is és vissza is kaptam úgy, hogy semmit nem csináltak vele. Akkor kedvesen megmutattam a kollégáknak, hogy a körmömmel milyen klasszul meg tudom emelni az elő és hátlapot is (nálam alap helyzetben nem állt el a kerettől, így nehéz volt észrevenni). Bocsánatot kértek és soron kívül 4 órán belül megcsinálták pöpecre. Jár is nekik érte a 10 pont:)
    NB: A magyarországi szakszerviz nem egyenlő a Sony-val!!!!! Ha a szervizzel van problémád, akkor azt írd, ne a Sony-t hibáztasd.
    Megjegyzés: A Z2 egy nagyon jó telefon, de nem tökéletes. Ezt mindannyian tudjuk, de azt is, hogy igazából nincs tökéletes telefon egyik gyártó műhelyéből sem. Amit te itt leírtál, mások ugyanúgy leírják más topikokban más telefonokról is. Olvasom őket, ezért tudom. Ezzel együtt azok a készülékek is döntő többségben jól összeszerelt és működő készülékek és a többség meg van elégedve velük.
    Személyes jó tanácsom, hogy a szervizbe személyesen menj el, mutasd meg nekik a problémát (ne csak említsd, mutasd is) és legyél nagyon kedves ( az itteni hozzászólásaid elég arrogánsak, és ezt a stílust már a Balkánon sem díjazzák. De mint minden mást, ezt is jó szándékkal mondom, hiszen nem ismerlek személyesen). Ha így teszel biztosan segíteni fognak és talán könnyebben elfogadod az álláspontunkat a Z2 mellett. Üdv: TTommi

    SXZ2 és SXZ5c

Új hozzászólás Aktív témák