Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #33253120

    törölt tag

    Tudtátok, hogy a My Samsungon lehet kérdést feltenni a Samsungnak?
    Na én tudtam. Kérdeztem is:

    Tárgy: Ügyfélelégedetlenség.
    Helló Samsung.
    Nagy megelégedettséggel használom a készülékeiket, de most történt valami ami elszomorított.
    Samsung Galaxy S Advance készüléket használok, be is van regisztrálva a My Samsung oldalon. Többször volt már zökkenőmentes a szervizelés, és a szállítás.
    Bejelentettem a készülékem két hibával.
    1. Szennyeződés van a hátsó kamerában, emiatt esztétikailag kifogásolható képeket készít a készülék.
    2. Rendellenes működés. A zsebben tartott készülék kiadta a töltő csatlakozásakor szokásos hangjelzést, és kiírta, hogy tölt. (Részletekért nézze vissza az előzményeket.)
    És valahol itt kezdődik.
    -Kaptam egy emailt júl. 29-én, amiben közlik velem, hogy visszahozzák az el sem vitt készülékemet. Ez annyira nem nagy dolog, bárki elnézheti melyik sablont küldi ki.
    -Felhívnak, hogy nem tudnak cserekészüléket adni. Na ez már kezdett érzékenyen érinteni, de megoldható. Ekkor jeleztem, hogy nem teljes a leadott hibalista. Illedelmes szabadkozás után azt a választ kaptam, hogy ezt majd annak a kollégának mondjam, aki felhív mielőtt jön a futár. Ez is érthető, mindenkinek megvan a maga hatásköre.
    -Felhívott egy kedves, talpraesett hölgy a futárral kapcsolatosan, neki jeleztem a felmerült gondjaim. Ő állítása szerint nem tud tanácsot adni ebben, de rögzíti az általam elmondottakat, és csatolja a megfelelő helyre.
    -Jött a futás, elvitte a készüléket, várunk.
    -Aug. 4-én Hétfőn telefonhívást kapok, hogy holnap (szerintem ez aug.5-e) Visszaszállítják a készüléket. Ez jó hír. Az ilyet szeretjük. Mivel bérből és fizetésből élek, dolgozni fogok menni, és a munkaköröm változó helyű. Kerestem is valakit aki 8-18 között várja a futárt.
    -Aug. 5. A futár nem jött. Felhívom azt a számot amiről az előző hívásokat kaptam, (+3623880319) ott nem tudtak érdemi választ adni. Továbbítást, utánanézést, és telefonos megkeresést ígértek.
    -Aug. 6. A futár jött, az ajtó előtt állt, és onnan telefonált, hogy nem tud bejutni. Jeleztem, hogy nem mára, és nem újbóli előzetes egyeztetés nélkül vártuk. Nagy nehezen kisakkoztunk egy olyan megoldást, hogy ha lejár a munkaidőm, akkor én megyek oda ahol ő van, mert nem térhet le a szállítási útjáról. (Itt jegyezném meg, hogy a futár nagyon korrektül intézte az egészet) Az utolsó fuvarja után találkoztunk az egyik posta épület előtt.
    Készülék átadás-átvétel megtörtént.

    A lényeg:
    -Kaptam egy állásfoglalást (403786053) ami nem tartalmazza a telefonon bediktált hibákat. Így nem tudhatom, hogy arra kiterjedően történt-e a vizsgálat. Az állásfoglalás akkumulátor hibát említ, cserét javasol. Ha annyi minden miatt lehet telefonálni, akkor ezért miért nem? Helló. Ti vagytok a Samsung. Amit ti adtok az biztosan valódi, és a szerviz is tud az új akkumulátorral ellenőrizni, illetve én is elégedettebb leszek, mert nem kell délután 6 után nyitva lévő megbízható helyet keresnem. A futárnak tudok utánvétellel fizetni.

    -A hátsó kamera képén még mindig ott a folt. Viszont kaptam egy új kijelzőt, (köszönöm szépen) amit nem értek. Azt hitték a front kamera a problémás? Nem tudom, nem az én dolgom tudni hogy ezek miért így vannak.

    Viszont szeretném megtudni, hogy mivel "a készülék a gyári mérések alapján végzett végteszten átment" mi fog történni a kamerával? Ami a hibalistán első helyen szerepelt, nehogy kimaradjon.

    Üdvözlettel:
    Tóth Krisztián László

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák