- Poco X6 Pro - ötös alá
- Telekom mobilszolgáltatások
- Érintésnélküli fizetési megoldások - PayPass via NFC
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Honor 200 Pro - mobilportré
- Milyen okostelefont vegyek?
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy S20 és S20+ duplateszt
Hirdetés
-
Elden Ring - Túl a 25 millión
gp Nagyon sokan beszerezték a játék a megjelenés óta, alig egy hét múlva pedig végre befut a várva várt DLC is.
-
AI-alapú, mobilos lopásgátlót tesztel a Google
it Kitalált a mobilokra egy AI-alapú lopásgátló funkciót a Google – Brazíliában kezdi el tesztelni.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
robotkutya
tag
kapcsoljam ki és vigyem be a kereskedőhöz ahol vettem
Csakhogy pl. Tmobile-hoz egyelőre hiába vinném be, az ügyintézőjük szerint még várják a hivatalos protokollt, hogy mi a bánatot kell kezdeniük a helyzettel (ha pénzt kérek vissza, ha olcsóbbra cserélek, ha drágábbra cserélek stb). Egyelőre várni kell. Én most épp úgy gondolom, hogy áttérek iPhone-ra.
Új hozzászólás Aktív témák
ma Az S szériához közeledő Note7 kijelöli a csúcs Galaxyk csapásirányát: ívelt kijelző, retinaszkenner, 64 GB tárhely, Android 7 stílusú TouchWiz – ja, és víz alatt működő S Pen, hogy az egyéniségből is maradjon.
Friss infó
A Samsung hazai ügyfélszolgálatán megerősítették az újabb visszahívást. Ahol vásároltuk a készüléket, ott kell jelentkezni és jelezni a pénzvisszafizetési igényt a készülék visszaszolgáltatása mellett.
A tartozékokat is vissza kell juttani a vásárlás helyszínére és ott igényleni a visszavásárlást!
A készüléket peddig ki kell kapcsolni addig is! Ezt külön leírták. Amennyiben a forgalmazó nem kellően partner ebben, azt jelezni kell a Samsung ügyfélszolgálatán!