Új hozzászólás Aktív témák
-
futureboy
tag
válasz LvaráZsolt #996 üzenetére
Én csak annyit tudok mondani róla, hogy 2 hónapja rohad a szervizben (mióta megvettem oda hordom), sz...rnak a fejemre samu bácsiék.
-
3800+
őstag
válasz szaboknak #1002 üzenetére
Köszönöm szépen! Amint meg van a telefon rootlolom is. Ezeknél már nem kell akksi kalibrációt végezni nem? Tehát nem fontos az hogy most teljesen lemerítsem az akksit aztán meg teljesen megszakítás nélkül feltöltsem. Vagy igen?
MSI Z370-A PRO, XFX 6700XT, Intel i7-8700, AIO, 2x8+2x16 GB 2400Mhz
-
LonGleY
veterán
Az alap launchernél elérhető egy naptár widget, ami egy egyszerű, minimálisan perspektivikus szürke bigyusz. Hasonló a HTC-ken lévőkhöz (nem találok egy képet se róla... grr..).
Szokásos módon viszont más launcher alatt (btw, TSF Shell rocks!!) nem elérhető ez a gyári widget, ezért a kérdés, hogy mi hasonlít rá leginkább, mivel pótolható? Köszönöm!
[ Szerkesztve ]
-
3800+
őstag
Tud valaki listát küldeni a törölhető alkalmazásokról? Természetesen amik nem okoznak szoftveres gondokat.
Illetve, érdekelne hogy ehhez a telefonhoz melyik android rendszer a legjobb, esetleg más ROM-okkal használjátok-e?
Elnézést a sok kérdésért de hirtelen, és sürgősen kellett telefont vennem, nem volt időm utánajárni ezeknek.
MSI Z370-A PRO, XFX 6700XT, Intel i7-8700, AIO, 2x8+2x16 GB 2400Mhz
-
LonGleY
veterán
Ezek közül minden:
Chat on
Facebook (mindenféle)
Game Hub
Google Játékok / Könyvek / Magazinok / Zene
Google+
Hangouts
Picasa Uploader
Readers Hub / Store
S Fordító
S Voice
Samsung Account
Samsung Apps
Samsung Backup
Samsung Backup Providers
Samsung Calendar Sync
Samsung Calendar Sync Adapter
Samsung Cloud
Samsung Cloud Data Relay
Samsung Cloud Quota
Samsung Contact SyncAdapter
Samsung Print Service
Samsung SBrowser Bookmark SyncAdapter
Samsung SBrowser Tab SyncAdapter
Samsung SNote SyncAdapter
Samsung SyncAdapters
SNS (Facebook ikonja van)
Talkback
Trip AdvisorLehet benne pontatlanság, elírás, mert két listából egyesítettem őket, de ezek nálunk pl. mind-mind le vannak tiltva és teljesen jó a cucc.
-
janos1988
addikt
[ Szerkesztve ]
https://www.youtube.com/watch?v=mkDSGbRyjz8&list=PLVJH24yGtE_w5Ke4aWmRV8erFQmqRD1dK Minden egyes új rész rátesz még egy lapáttal :-D
-
3800+
őstag
Kies vagy Kies 3 szükséges a szoftverfrissítéshez?
MSI Z370-A PRO, XFX 6700XT, Intel i7-8700, AIO, 2x8+2x16 GB 2400Mhz
-
Ayanlith
tag
válasz janos1988 #1011 üzenetére
A drágább változat gyári garanciával rendelkező, hivatalosan Magyarországon forgalmazott termék, míg a lényegesen olcsóbb változat gyakran szürkén behozott, sok esetben kiegészítők (pl. töltő) nélküli, áfamentes és csupán bolti garanciát kínáló. Mindig érdemes megnézni a garanciális és egyéb feltételeket.
[ Szerkesztve ]
-
3800+
őstag
válasz pepe091 #1016 üzenetére
Nem tudom mennyire szabad reklámozni, úgyhogy úgy mondom hogy a T-betűsnél vettem . Feltételezem ott azért komolyan van véve a garancia. Reménykedem benne hogy nem kell gariztatni...
Egyébként a Kínai módszerrel nem sikerül a root. bedugom a telefont és a programban piros X kerül a telefon képe mellé.
[ Szerkesztve ]
MSI Z370-A PRO, XFX 6700XT, Intel i7-8700, AIO, 2x8+2x16 GB 2400Mhz
-
-
3800+
őstag
Nem sikerül a rootolás. Nem tudom törölni a kínai superuser-t, és ha ki akarok törölni egy programot Link2sd-vel akkor ezt kapom:
Hiba
mount: Device or resource busySegítene valaki? mit csinálok rosszul?
[ Szerkesztve ]
MSI Z370-A PRO, XFX 6700XT, Intel i7-8700, AIO, 2x8+2x16 GB 2400Mhz
-
3800+
őstag
A root uninstaller is hiába írja ki hogy alkalmazás eltávolítva, továbbra is kint van az alkalmazás ikonja.
Szerk.: újraindítás orvosolta a problémát. Viszont most két superuser van a telón. Ez okozhat gondot?
[ Szerkesztve ]
MSI Z370-A PRO, XFX 6700XT, Intel i7-8700, AIO, 2x8+2x16 GB 2400Mhz
-
-
L.L.
senior tag
Sziasztok, páromnak szeretnék venni telefont, szerintetek ezt vagy az s3 minit érdemesebb választani.
Köszönöm -
trigorin
aktív tag
Azt javasolják, Galaxy Ace 3-ból az LTE verziót érdemes megvenni a jobb proci miatt. Kérdésem, hogy ennek már stabil a WiFi-je? Állítólag a sima verzió gyakran leszakad a hálózatról, és azt nagyon nem szeretném.
-
futureboy
tag
FIGYELEM!
A 2 hónapja vásárolt, de még szinte nem használt kártyafüggetlen telefonom harmadszori szervizelése, a hibákról készült videófelvétel leadása( nem csak bemondás alapján...) és panaszaim nyomán a samsung ügyfélszolgálat és a profi "szakszervizük" ennyire volt képes:
Tisztelt xxxxxx!
Ezúton tájékoztatjuk, hogy szervizpartnerünk bevizsgálta a leadott GT-S7275 típusú – xxxxx IMEI számú készüléket, az Ön által panaszolt hibát nem tudták reprodukálni, megállapítást nyert, hogy a készülék a műszaki előírásoknak megfelelően működik. Ezért a szervizünk által kiadott jegyzőkönyv alapján sajnálattal tájékoztatjuk, hogy nem áll módunkban teljesíteni kérését. (mármint se nem javít se nem csere...)
Szervizpartnerünk (Telemax GSM Szerviz Kft. - 2040 Budaörs, Kinizsi u. 4. Tel.: 06 23 880 319) vissza fogja juttatni a készüléket abba a gyors-szervizpontba ahol az leadásra került. A hatályos jogszabályok értelmében kötelességünk tájékoztatni, hogy amennyiben fenti álláspontunkat nem fogadja el, úgy az illetékes hatóságokhoz vagy bíróságokhoz fordulhat, ezen szervek listáját a csatolt dokumentumokban találja meg.
Ha ezek után valaki még be mer vállalni samsung terméket, annak gratulálok, mert nagyon bátor! Amíg nem fogtam ki egy szart, addig elégedett voltam a samsung termékekkel, de hogy többet az életben nem veszek tőlük semmit, az biztos!
[ Szerkesztve ]
-
Ayanlith
tag
válasz trigorin #1030 üzenetére
Sajnos ennek a modellnek is van ilyen problémája.
A legutóbbi hozzászólásom a problémáival kapcsolatban:
http://m.mobilarena.hu/tema/re_samsung_galaxy_ace_3_olcso_s-ag/hsz_1000-1000.htmlKiegészítem még annyival, hogy többször előfordult, hogy alvó állapotból felébresztve néhány alkalommal tapasztaltam, hogy annak ellenére, hogy be van kapcsolva a WiFi, a készülék már nem kapcsolódik hálózathoz vagy megjelent a buborék alul, hogy most kapcsolódott hozzá.
futureboy: Ez durva. Velem rendesek voltak, mikor bevittem a készüléket a szervizbe, néhány napon belül ki is javították a hibát. Mondjuk nem tudom mennyiben befolyásolta őket az, hogy személyes elmentem a budaörsi telephelyükre. Eleinte amúgy tartottam az egésztől, mert szinte csak negatív kritikákat olvastam róluk előzőleg.
Mi volt a hiba, amivel vissza kellett vinned egyébként?
[ Szerkesztve ]
-
futureboy
tag
válasz Ayanlith #1032 üzenetére
Mindig ugyanaz a hiba, telefonálás közben feloldja a kijelzőt, anélkül, hogy elvenném a fülemtől, a hívást a háttérbe teszi és elindulnak különböző programok maguktól. A hívás végén nem győzöm bezárni őket! Most én is azt tervezem, hogy bemegyek vele budaörsre, megkeresem ki írta le, hogy normálisan működik, leülök mellé és nekiállok telefonálni. Had lássa az ember a saját szemével, hogy hülyeségeket beszélt. Ennyi.
-
MODERÁTOR
válasz futureboy #1031 üzenetére
Érthető a csalódottságod, de ilyen történetet minden gyártónál lehet találni. Nálad pl a legrosszabb hibafajta van ami nem állandó, csak néha előjön, és nem lehet azonnal reprodukálni. A Telemaxnál elhiheted milyen mennyiségű készülék érkezik be naponta, egyszerűen nincs idő órákig tesztelni valamit.
Az is elég sokszor előfordul, most itt nem rád gondolok, hogy az egyszeri user visszaviszi a telefont, hogy "rossz" egyébként meg legtöbbször egy újraindítás, vagy egy factory reset megoldja a gondot. Ezért állnak úgy hozzá legtöbbször, hogy szoftvert frissítenek, és kész. Nem vagyok samu párti (nagyon nem..) de egy ilyen miatt leírni a gyártót elég butaság. -
futureboy
tag
válasz pepe091 #1034 üzenetére
Csalódottság? Csalódott akkor lesz valaki, ha nem tetszett a moziban a film. Léci fogj meg 65ezer forintot, vedd ki a pénztárcádból és gyújtsad fel. Ekkor csalódott leszel? Mert én ki...szott ideges vagyok, nem csalódott! Az átlag user bemondja, hogy rossz a telefon. Én videófilmet csináltam a hibáról, láthatták szemükkel (persze ha vették a fáradtságot, hogy megnézzék). Elmondom neked, ez már az ötödik androidos telóm, nem vagyok benne kezdő. A mostani kölcsön telóm egy 10 ezer forintos alcatel, gondolom érzed, hol van az ACE 3-hoz képest, az frankón műxik és nem csinál ilyeneket. Szóval ez a történet nem az egy darab hibás termékről szól a millióból, hanem a samsung és a szerviz hozzáállásáról és az ügyféllel való kapcsolatáról! Ja, és akkor még nem nem mondtam, hogy már 20 ezerbe van a szervizbe rohangálás is!!! Gondolhatják, hogy aki már háromszor viszi vissza, veszi a fáradtságot és videót készít, az valószínűleg nem kamuzik. Persze lehet, hogy mazoista állat vagyok, aki imád szívni...
[ Szerkesztve ]
-
MODERÁTOR
válasz futureboy #1035 üzenetére
Mondom, megértelek. De videofelvételekre és egyebekre nem támaszkodhatnak, mert mi bizonyítja, hogy az a készülék van a videón, stb..? Nekik is produkálni kell a hibajelenséget, és ha ez nem sikerül (jelen állás szerint nem) akkor bármennyire szeretnének, nem tudnak mit csinálni. Még az is lehet, hogy amint kiveszed a SIM-et, és ők beleraknak másika,t azzal nem produkálja a hibát. Bármi előfordulhat. Hidd el ők sem szemétkedésből nem csinálnak semmit...
-
futureboy
tag
válasz pepe091 #1036 üzenetére
Hát ezt meg azért nem tudom elfogadni, mert a második szerviben eltöltött 2 hét után nem resetelték a telefont és a híváslistában 1 azaz egy darab próbahívás volt, hossza 4 azaz négy másodperc! Akkor nem jogos a kérdés, hogy ennyi egy telefon tesztelése? Hát sajnos nem produkálta a hibát a "teszt" során... Én elhiszem, hogy sok a melójuk, de ez nem az én gondom kéne, hogy legyen...
-
-
Ayanlith
tag
válasz trigorin #1041 üzenetére
Érdemes lenne még utánanézned szerintem az LG Optimus F6-nak és az Xperia L-nek. Nálam ezek a készülékek voltak például még esélyesek. Nem tudom azt mondani biztosra, hogy bármelyik is jobb az Ace 3-nál, lévén, hogy egyedül az utóbbit használtam huzamosabb ideig. Nem mondom, hogy nincs rendben az Ace 3, de én összességében stabilabb és "elegánsabb" működést vártam tőle, ennyi.
Apró megjegyzés: ha érdekel a mostanában eléggé felkapott Angry Birds Go, akkor felejtős az Ace 3, nekem ugyanis vagy el sem indul vagy kifagy működés közben és teljesen ki kell kapcsolnom a készüléket ahhoz, hogy helyreálljon a rend. Még szerencse, hogy engem csak tesztelés szintjén érdekelt a dolog.
Megjegyzés 2.: Amióta letiltottam néhány beépített alkalmazást, mintha valamivel kiegyensúlyozottabb lenne a telefon működése és energiafogyasztása.
pepe091: Remélem, hogy így lesz.
[ Szerkesztve ]
-
MODERÁTOR
válasz Gedeon31 #1046 üzenetére
Hol volt az a "nagyon sok"? Ahogy olvasom a legtöbb esetben factory reset megoldotta a problémát. A térerő problémát is csak tőled olvastam itt a topikban... Mindkét hiba rengeteg forrásból származhat. Elhiszem, hogy neked nem vált be a telefon, de attól nem kell lejáratókampány.
-
mathaus=)
senior tag
válasz Gedeon31 #1048 üzenetére
Tenyleg nem kene itt dramaznod.. neked nem jott be eladtad kesz. Nemertem miert kell tovabbra is idejonnod es szidnod a telefont. Valoszinuleg egy szoftverfrissites megoldja a problemak 90%at.. mondj egy olyan keszuleket aminek az elso szoftvere hibatlan volt. Megsugom nem fogsz olyat talalni.
Új hozzászólás Aktív témák
- SAMSUNG FLIP3 8GB/128GB FEKETE, ÜZLETBŐL, GARANCIÁVAL
- SAMSUNG Z FLIP4 8GB/128GB GOLD (Fóliás, mindene ÚJ), 2025.DEC-ig GARANCIÁS, ÜZLETBŐL, BESZÁMITÁS
- IPhone 11 128GB gyári független ÚJ 12 hónap szavatosság!
- IPhone 13 Pro max 128GB gyári független hibátlan 12 hónap jótállás
- iPhone 14 Pro 128 GB Deep Purple - Garancia 2026-07-4
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest