- Android szakmai topik
- KuKirin G4 - a sebesség ára
- A hátsó raktárból érkezhet a Galaxy S24 FE főkamerája
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Minden a BlackBerry telefonokról és rendszerről
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Yettel topik
- Mobil flották
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Honor 90 - modellalkat
Hirdetés
-
Nem lesz soulslike játék a Phantom Blade Zero
gp A készítők egy pár mondatos kérdezz-felelekkel tisztáztak néhány dolgot a játékkal kapcsolatban.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Elnéztük a mai dátumot
ma Nem holnap, ma mutatkozik, pontosabban mutatkozott be a HTC U24 Pro, csak elnéztük (mármint én) egy nappal a dátumot.
-
Mobilarena
OnePlus 3 - A harmadik Plus
Új hozzászólás Aktív témák
-
Rick4
félisten
Lehet szempont lesz másoknak is, beírom, utólag hogy kellett volna csinálnom.
Nos, ha valaki eladja a telefonját, ugye alapesetben megy vele az account is. Erre tök egyszerű módszer létezik, átírod a jelszót valami 123456-ra, majd megváltoztatod a mailcímet a vevőért, onnatól az övé az account, meg a készülék is. Ha azonban úgy jársz, mint én, hogy a melévőre vetted meg a zúj készüléket, és nem tudod átadni az accountot, akkr sincs baj, leleveleztem a supporttal, konkrétan mit kell tenni, ha valakinek van készüléke, de nincs accountja.
We can still cater the device for repair even if the new owner doesn't have a OnePlus Account. You just need to tell him/her to contact us via Voice Support: > Go to Oneplus.net > choose your country > scroll down and check on contact details on the bottom right side.
Chat > go to oneplus.net > Support > Scroll down click on Live Chat > fill in the information needed and session will start.
Or create a ticket so we can further assist him/her in sending the device for repair. You just need to provide the Order Number to the new owner and if he/she wants to send the device for repair we will inform you through the ticket so you will be notified. For the warranty the new owner will still have a 1 year warranty of the device for North America customer and 2 years warranty for EU customer. Please be informed that the warranty will depend on the country that you purchased the device.
Szóval a lényeg, hogy a telefon, és pár adat birtokában simán tudod javíttatni account nélkül a készülékedet.
És ahogy olvashat, az usa készülékek mellett a kicsit olcsóbb árért még annyi se szól, hogy a gari ugyanannyi lenne, ott csak egy év. És mikor fogja magát megadni? Lehet soha, de az 1 éven túli időpont mindig valószínűbb. Szóval óvatosan.
[ Szerkesztve ]
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
Új hozzászólás Aktív témák
Hogy egy kicsit rendezzük sorainkat és hogy átláthatóbb legyen a topik, ezért az elkövetkezőkben a rendelési és szállítási tapasztalatokról szóló hozzászolásokat a fent láthatól OFF topikba írjátok. Továbbá oda kerüljön minden, ami nem kapcsolódik a telefonhoz,tartozékaihoz, azok együttes működéséhez, ezek rendeléséhez, beszerzési helyeihez. Ahogy már korábban kértük, a számlával kapcsolatos kérdések, válaszok továbbra is nemkívánatosak. Az összefoglalóban a lényeg ott van ezzel a témával kapcsolatban. Ami pedig abszolút nem tartozik ide, azt valahol máshol, másik kompetens topikban adjuk közre! Ez utóbbiakat törölni fogjuk!!Köszönjük szépen a szíves együttműködéseteket! :R
- iPhone 14 Pro Max 256GB, garanciális, független, 100% akku (karcmentes, ütésmentes) eladó
- Samsung Galaxy S22 Ultra 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Samsung Galaxy A32 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Samsung Galaxy A70 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Apple iPhone 14 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával