- Két fontosabb újítással megjelent az iOS 17.5
- Milyen okostelefont vegyek?
- Szinte csak formaság: bemutatkozott a Pixel 6 és Pixel 6 Pro
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Mobil flották
- Elhagyhat egy kamerát a Galaxy S25 Ultra
- Szimpatikusnak tűnik a T Phone új generációja
- Huawei P30 - kell ennél több?
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Drágább lett a Pixel 8a
Hirdetés
-
Xbox Game Pass [2024] - Az extra májusi lista
gp Az elkövetkező időszakban többek között a Senua’s Saga: Hellblade II-t kapják meg az előfizetők.
-
Európába érkezett a ChatGPT egyik legnagyobb ellenfele
it A Google-hátszelű Anthropic Európában is kiadja a Claude AI-chatbotot.
-
Elvörösödik az Xperia 1 VI
ma Újabb kiszivárgott képek, pontosított specifikációk a japán csúcstelefon kapcsán.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Aprósólyom
addikt
Ezeket az infókat hol lehet olvasni?
Egyáltalán nem volt hangos az első autó sem. [link]
Mivel kis teljesítményű volt, biztos hogy nem is fogyasztott sokat, még ha szar hatásfokkal üzemelt, akkor sem.
Drágák voltak először igen, de 20 éven belül megjelent a Ford T model, azt pedig vették mint a cukrot. Hogy lehet így benzines autók utálatról beszélni? 20 éven belül mindenki pálforduláson ment keresztül?
Az EV-t meg 100 éve utáljuk? Nem, dehogy.
Senki sincs az EV ellen, hanem egyszerűen mind a vásárlók, mind a mérnökök tisztában vannak a korlátaival. Ennyi, nem több.
Hatalmas átalakításokat kell eszközölni az infrastruktúrán, hogy hirtelen nagy mennyiségű EV lepje el az utakat. Ha emberek tömegei kezdenének el olcsó EV-ket használni munkába járásra, akkor a villamos hálózat nem bírná. Vagy fizetni kellene a szigetes napelem telepítést, hogy mindenki töltse otthon. Na de amikor nem tudjuk hatékonyan tárolni az energiát? Haza megy télen a munkás, estére nem lesz nap, nap közbeni energiatárolásra van szüksége. A rendszerbe való betáplálás sem megoldás. A rendszer sem tudja tárolni. A közlekedésnek az egyik legnagyobb energiaigényű terület. Hogy tároljunk annyi energiát? Az megoldás lehet, hogy mindenki kisebb, energiahatékonyabb közlekedési eszközre, vagy tömegközlekedésre váltana, de a válaszadókból látszódik, hogy inkább elektromos autóval járnak, ami legalább 12-13kWh energiát igényel 100km-enként. Csak Magyarországon, ha jól rémlik autóból 1,5 van. Ezekből rohadt nagy számok jönnek ám ki. Nem hiába, nehezen tudjuk elhagyni a szénhidrogéneket, mert nagyon nagy az energiasűrűsége. A fejlett államok energiaigénye pedig hatalmas.Jevons paradox
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen egeret válasszak?
- Esik a hóóó!!
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Vicces képek
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Battlefield 2042
- Robotporszívók
- Gaming notebook topik
- DIGI kábel TV
- További aktív témák...
- AKCIÓ! Szépségápolás, Haj - és Szakállápolási márkás gépek - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Bomba! HP EliteBook 1040 G7 x360 Érintős Hajtogatós Ultrabook Tab 14" -70% i7-10710U 16/256 FHD LTE
- BONTATLAN Új Iphone 15 és 15 Plus 128-512GB 1év APPLE garancia gyári független Deák AZONNAL Átvehető
- BONTATLAN Új Iphone 13 128-512GB 1év hivatalos Apple garancia gyári független Deák Azonnal Átvehető.
- ÚJ BONTATLAN Apple Watch Series 8 S8 41-45mm Azonnal Átvehető DEÁK TÉRNÉL 1 Év Apple Garanciával.
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen