- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Milyen okostelefont vegyek?
- iPhone topik
- Digitális detox a Nokiától
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
- Motorola Edge 40 - jó bőr
Hirdetés
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
-
Xbox Game Pass [2024] - A májusi lista
gp Az elkövetkező időszakban többek között megkapjuk a Kona II Brume című játékot.
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Aprósólyom
addikt
Ezeket az infókat hol lehet olvasni?
Egyáltalán nem volt hangos az első autó sem. [link]
Mivel kis teljesítményű volt, biztos hogy nem is fogyasztott sokat, még ha szar hatásfokkal üzemelt, akkor sem.
Drágák voltak először igen, de 20 éven belül megjelent a Ford T model, azt pedig vették mint a cukrot. Hogy lehet így benzines autók utálatról beszélni? 20 éven belül mindenki pálforduláson ment keresztül?
Az EV-t meg 100 éve utáljuk? Nem, dehogy.
Senki sincs az EV ellen, hanem egyszerűen mind a vásárlók, mind a mérnökök tisztában vannak a korlátaival. Ennyi, nem több.
Hatalmas átalakításokat kell eszközölni az infrastruktúrán, hogy hirtelen nagy mennyiségű EV lepje el az utakat. Ha emberek tömegei kezdenének el olcsó EV-ket használni munkába járásra, akkor a villamos hálózat nem bírná. Vagy fizetni kellene a szigetes napelem telepítést, hogy mindenki töltse otthon. Na de amikor nem tudjuk hatékonyan tárolni az energiát? Haza megy télen a munkás, estére nem lesz nap, nap közbeni energiatárolásra van szüksége. A rendszerbe való betáplálás sem megoldás. A rendszer sem tudja tárolni. A közlekedésnek az egyik legnagyobb energiaigényű terület. Hogy tároljunk annyi energiát? Az megoldás lehet, hogy mindenki kisebb, energiahatékonyabb közlekedési eszközre, vagy tömegközlekedésre váltana, de a válaszadókból látszódik, hogy inkább elektromos autóval járnak, ami legalább 12-13kWh energiát igényel 100km-enként. Csak Magyarországon, ha jól rémlik autóból 1,5 van. Ezekből rohadt nagy számok jönnek ám ki. Nem hiába, nehezen tudjuk elhagyni a szénhidrogéneket, mert nagyon nagy az energiasűrűsége. A fejlett államok energiaigénye pedig hatalmas.Jevons paradox
Új hozzászólás Aktív témák
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Marvel Snap
- Androidos tablet topic
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Hardcore café
- Microsoft Excel topic
- További aktív témák...